• Zijn hier op Quizlet nog meer meiden die de Formule 1 leuk vinden?:$ Mijn favoriet is Fernando Alonso(wbw)



    ~

    Jup, ik ben een zwaar Formule 1 fan. Ik kijk al mijn gehele leven lang de Formule 1 geloof ik. Kijk bijna alle races.
    Ik heb geen favoriet, ik ben gewoon zwaar fan van auto´s, de race en de hele mikmak.


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben geen fan van Alonso. Vroeger wel, maar sinds hij is overgestapt naar Ferrari niet meer.
    Ik ben voor Vettel:Y)


    Miep

    Ik vroeg het me echt af. Want in mijn klas vinden ze het maar raar dat ik Formule 1 kijk en dat ik dat leuk vind. Net als dat ik ook gek ben op voetbal:$ Echt leuk dat er hier meer zijn:D


    ~

    Inderdaad! Het schijnt echt raar te zijn als een meisje van voetbal en Formule 1 houdt, ik merk het ook op school haha!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Butcher schreef:
    Ik ben geen fan van Alonso. Vroeger wel, maar sinds hij is overgestapt naar Ferrari niet meer.
    Ik ben voor Vettel:Y)


    Dan was je gister zeker super blij dat ie wereldkampioen is geworden:D Ik ben echt super trots op Alonso:$ Ik ben al fan van hem sinds ik kijk, hij heeft gewoon iets, de manier van racen en hoe blij hij kan zijn vond ik echt super:) Kimi daarintegen is behoorlijk koel altijd.


    ~

    Depay schreef:
    Inderdaad! Het schijnt echt raar te zijn als een meisje van voetbal en Formule 1 houdt, ik merk het ook op school haha!


    Ik pas in mijn klas gewoon totaal niet tussen de meiden. En de jongens lachen me vaak uit omdat ik toevallig soms meer weet van voetbal of Formule 1 dan zij:S Het is gewoon stom, net of kan een meisje niet van dat soort sporten houden. Het is toch ook niet raar als een jongen aan dansen doet ofzo?:$

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:59 ]


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Dan was je gister zeker super blij dat ie wereldkampioen is geworden:D Ik ben echt super trots op Alonso:$ Ik ben al fan van hem sinds ik kijk, hij heeft gewoon iets, de manier van racen en hoe blij hij kan zijn vond ik echt super:) Kimi daarintegen is behoorlijk koel altijd.


    Jup (:
    Ik vond het zo erg dat hij eerst zover achter lag... MAAR. hij is nu toch wereldkampioen.:9~


    Miep

    Butcher schreef:
    (...)

    Jup (:
    Ik vond het zo erg dat hij eerst zover achter lag... MAAR. hij is nu toch wereldkampioen.:9~


    Mijn pap zei dat ie een rare smak maakte waardoor hij achteraan kwam:S Maar dat had ik gemist want moest eerst op verjaardag:( en ik was eerst best blij dat zijn pitstop een beetje mislukte want Alonso moest gewoon winnen:$ Mja hij is nu 2e en ben nog blij en trots op hem:)


    ~

    Hier nog een fan. Dankzij mijn vader die geen wedstrijd wilde missen. Mijn favoriet is toch echt Kimi "the Iceman" Räikkönen.

    Me hond is vernoemd naar een F1 coureur. Mika. lol, weet eigenlijk z'n achternaam niet. Want ik vind het een donders saai programma.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vind het echt enorm saai en ontzettend slecht voor het milieu.
    En als je toch wilt fangirlen, de gemiddelde voetballer is knapper dan de gemiddelde coureur en je ziet ze ook beter in beeld.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik vind het echt enorm saai en ontzettend slecht voor het milieu.
    En als je toch wilt fangirlen, de gemiddelde voetballer is knapper dan de gemiddelde coureur en je ziet ze ook beter in beeld.


    Ik fangirl helemaal niet, ik vraag er na of er meer meiden zijn die het leuk vinden en ik geef alleen maar aan wie mijn favoriete coureur is!! Dus ik weet niet wat jij onder fangirlen verstaat hoor --'


    ~

    hellgirl1417 schreef:
    Hier nog een fan. Dankzij mijn vader die geen wedstrijd wilde missen. Mijn favoriet is toch echt Kimi "the Iceman" Räikkönen.


    Hahaha ja mijn vader dus ook waardoor ik er ook helemaal in kwam. Het is echt een super spannende sport vooral als er zoals afgelopen zondag nog zoveel kan gebeuren wat betreft wie er kampioen word. Mijn vader zijn favoriet is ook Kimi:) En mijne is dan Fernando Alonso, al sinds ik hem daar van ken:)


    ~

    Hm, neh. Ik houd er niet van.


    Pretty is just a pretty word.