• dump je story en als je daar tijd voor hebt kun je ook wel even mijne lezen :)
    i'll find you ~ Niall Horan

    (flower)


    <3

    Fuckbuddy. - Zayn Malik [16+!!!]


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Verduistering van de wereld - elementen deel 1

    'I can control water like nature controls it, I can make it quiet, I can make it wild,
    I can make it whatever I want. Cause I am the watergirl.'


    Elena leeft een normaal en zelfs bijna gelukkig leven tot ze ontdekt dat ze een gave heeft, de enige die haar echt begrijpt is haar moeder. Maar als zij komt te sterven en Elena in een weeshuis terechtkomt verandert alles. Met behulp van Matt ontdekt ze wie ze echt is en waarom ze een gave heeft. Het is het begin van een reis waarin ze op zoek gaat naar zichzelf en naar de reden van haar kracht. Het begin van een avontuur waar ze nooit over had durven dromen.

    OP verhaal, fantasy ;D


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Please lees mijn story en wordt misschien abo? (:

    It's gotta be Lou | Louis Tomlinson

    xo AmandaTacooo


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    It's you. It's always been you. || One Direction

    Kunnen jullie even een kijkje nemen? :)

    Back to business || Louis Tomlinson & Harry Styles


    Everything is illuminated by the light of our past.

    http://www.quizlet.nl/stories/132372/saviour--harry-edward-styles/


    Music is my escape from Bullshit in life <3


    BLACK DUST,
    een verhaal over helden, hoe het is om te verliezen. En over het lot.
    Klik hier.



    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss


    Cover gemaakt door Draculea


    Geheimen en mysteriën. Leugens en bedrog.
    Onze hele wereld, ons hele bestaan was ervan doordrongen.
    Al mijn hele leven was me verteld dat tovenaars tot de superieure klasse op deze aarde behoorden.
    We waren de sterkste, de slimste, de beste soort.
    We stonden boven dreuzels, maar moesten toch ons bestaan voor hen geheim houden.
    Geheimhouding, dat was regel nummer één.
    Ik had het nooit erg gevonden om mijn krachten voor dreuzels geheim te houden, ze waren toch mijn tijd niet waard.
    Ik begreep waarom het ministerie deze wet had ingevoerd, en iedereen ging er braaf in mee.
    Maar wat niemand van ons had verwacht was dat er nog een derde groep deze aarde bewandelde.
    Een groep die dezelfde regels volgde, een groep die het ministerie voor óns geheim hield.
    Eeuwen lang had het ministerie zijn best gedaan om ons gescheiden te houden.
    Eeuwen hadden hooggeplaatste piefen bij het ministerie, belangrijke mensen uit onze maatschappij en zelfs ons eigen flopschoolhoofd ons voorgelogen, ons bedrogen.
    Maar al die moete, hun hele façade viel aan duigen door één enkel meisje.
    En door dat ene meisje ging mijn hele wereld op zijn kop staan…


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.



    'Wat doe je met mij?'
    'Hoe bedoel je?'
    Ik voel zijn lichaam tegen de mijne drukken.
    Een koude rilling gaat over mijn rug als ik nog een stap naar achter doe.
    Ik sta nu helemaal tegen de muur, ik kan geen kant meer op.
    'Oh...'
    Die irritante grijns die ik zo haat en waar ik zoveel van hou staat alweer op zijn gezicht.
    'Je bedoelt dat ik...'
    Hij laat zijn vinger langs mijn wang glijden.
    'Je gek maak... Als...'
    Zijn vinger glijd heel langzaam naar beneden langs mijn nek.
    'Ik je aanraak,'
    Langs mijn arm.
    'Ik naar je kijk,'
    Mijn rug.
    'Ik tegen je praat,'
    Mijn onderrug.
    'En...'
    Mijn zij.
    'Als ik je kus.'
    Ik tril.
    Over mijn hele lichaam.
    Als hij me loslaat zal ik vallen.

    En hij laat me los.



    KLIK!!!KLIKKLIKKLIKLIKLIKLIKLIKLIK!!!!!!


    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Olivia Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een feit dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.


    TRAILER 1 :



    TRAILER 2 :


    -begonnen op : 03.01.2014
    -geëindigd op : 00.00.00
    -12+
    -Onbekende personen, Fantasy
    -record aantal kudos : 0
    -kudos totaal : 0
    -record aantal abo’s : 11
    -record aantal bladwijzers : 5
    -trailer 1
    -trailer 2


    5-1-2014 : jeej, deze story staat in de nieuwsbrief =D


    KLIK =)






    ‘oké… oké, oké, oké, OKE!’
    Buiten adem nam ik halt vlak voor de beukwilg en liet ik mezelf vermoeid in het gras vallen.
    ‘dit gaat niet zo,’ hijgde Albus en viel vlak naast me neer.
    ‘Hugo gaat alweer woedend op je worden, dat weet je,’ vertelde Albus.
    ‘mja..’ mompelde ik en schudde het zweet uit mijn haren vandaan waardoor mijn blonde haren nog warriger werden.
    ‘weet je wat,’ ging Albus verder en stond van zijn plaats op.
    ‘ik ben het zat,’ slikte hij.
    ‘wat dacht je van een weddenschap?’
    Een bedachtzame stilte ontving de hele omgeving waarin ik alleen op de gekraak van de takken van de beukwilg hoorde. Ongelovig vloog op waardoor ik recht voor de neus van Albus lande.
    ‘dit ga je niet doen..’ fluisterde ik dreigend.
    ‘als jij binnen een week eindelijk eens bevriend raakt met mijn nichtje, Rose Weasley, en haar stopt met treiteren en uitschelden haten, enzovoort, dan geef ik je 30 galjoenen.’
    ‘hoezo zou ik dit doen?’ vroeg ik en duwde plagerig met mijn platte hand tegen de voorhoofd van Albus aan waardoor hij een paar meter naar achteren vloog en terug in het gras landde.
    ’30 galjoenen is niets,’
    ’50?’
    ‘doe maar 70’
    ’65, laatste bod’
    ‘is goed!’
    Net toen ik de hand van Albus wauw gaan schudden, leunde Albus plezierig nog meer naar achteren waardoor hij volledig in het gras lag.
    ‘en als je het niet haalt binnen een week, dan ga je met Lily mee naar het kerstbal.’
    ‘uhum,’ kuchte ik en mijn hoof viel bloed rood.
    ‘kom op, die meid is smoor op jou. Maak haar eens blij!
    ‘is goed,’ zij ik simpelweg.
    Met een grim op mijn gezicht, greep ik de hand van mijn vriend vast en trok hem weer overeind. En vlak daarna, schudde we heftig met onze handen. Weddenschap geaccepteerd. Dus.. hoe moeilijk kan het zijn om bevriend te raken met een Weasley?

    elke donderdag schrijf ik weer een nieuwe hoofdstukje!

    [url= http://www.quizlet.nl/stories/132115/how-to-be-friends-with-a-weasley-scorpius-malfoy--5-shot//
    /]KLIK =)[/url]









    klik op cover voor grotere beeld
    a Hogwarts story || Riddle story
    ''there is a lot more weird things about me. a lot more than i expected..''




    ‘waar zijn je ouders?’ vroeg de jongen tegen over me.
    Ik kreeg bij die vraag kramp in mijn onderbuik.
    Zijn ogen twinkelde eigenaardig naar mijn richting terwijl hij geduldig op mijn antwoord wachtte.
    ‘die zijn er niet’ antwoordde ik kil.
    ‘waar zijn ze?’ vroeg hij door.
    Ik perste mijn lippen op elkaar en schudde benauwt mijn hoofd.
    ‘gaat je niets aan’ zij ik simpel. Ik hield het niet meer vol.
    Met een ruk draaide ik me om en zette haastig mijn eerste stappen om weg te gaan.
    Maar de jongen greep me bij mijn pols vast waardoor ik wel moest gaan stoppen.
    ‘wie ben jij?’ vroeg hij duister.
    Ik haalde diep adem. Ik overwoog om me om te gaan draaien en in zijn ogen te gaan kijken. Dus bleef ik zo staan,
    met mijn rug naar hem toe gekeerd.
    ‘we spelen hier geen 20 vragen, laat me gewoon met rust..’ mompelde ik vel.
    Ik kreeg al gauw kippenvel toen hij een stapje naar achteren deed. Ik heb een eigenaardige gevoel over dat de jongen weet wat
    er met me is gebeurd, en wie ik eigenlijk echt ben.
    ‘ik wil je alleen helpen,’ fluisterde hij.
    Zachtjes sloot ik mijn ogen en wachtte af.
    ‘ik ben James Potter, zoon van Harry Potter..’ vertelde hij wat zachtaardiger.
    ‘’hij moest dit niet doen,’’ dacht ik gespannen.
    ‘’waar ben ik beland..’’ fluisterde ik keer op keer in mezelf.
    ‘en je naam?’ vroeg James aan me.
    Ik draaide me met een ruk om waardoor mijn bloedrode ogen zichtbaar werden.
    ‘Julia,’
    Eventjes bleef ik stil. ik kon niet meer helder denken. Dit was verkeerd.
    ‘Julia Riddle’ fluisterde ik zachtjes.













    why are they so mean to me?



    de Harry Potter karakters
    zijn natuurlijk eigendom van
    J.K Rowling

    -Fantasy
    -Fanfiction
    -gedeeltelijk onbekende personen
    -Nederlandse en Engelse termen door elkaar
    -begonnen: 24-11-2013
    -geëindigd: _-_-_

    -recored aantal abo's : 22 (holy.. mother of flying elephants, I'm happy :'D)
    -recored aantal kudo's : 5 (11.12.2013)
    -aantal kudo's totaal : 18

    11.12.2013 : jeej, ik zit in de top 20 met 5 kudo's :')















    WARNING
    -ik activeer ongeveer 2, 3.. misschien wel 4, 5, kan ook 6, of 7 hoofdstukken per week (:


    -ik verbied je niets, dus neem maar gerust Abo (A)

    [url= http://www.quizlet.nl/stories/128083/devil-inside-an-angel--a-hogwarts-story--riddle-story/
    /]KLIK =)[/url]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    hey ik ben net mijn eerste story op q begonnen
    zou je please een kijkje willen nemen ^^
    Revenge || Harry Edward Styles
    super erg bedankt!
    xxxx


    If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/132682/de-kans-op-een-nieuw-begin/
    ]De kans op een nieuw begin.[/url]

    Als de vader van de 15 jarige Maria op zakenreis moet voor ongeveer een jaar lang, word ze bij haar oud oom ondergebracht aan de andere kant van het land. Maria heeft altijd in de stad gewoon, en is gewent aan echte luxe. Haar moeder is vroeg overleden bij een paarden ongeluk, en daarom was er verder niemand die voor haar kon zorgen.
    Iets waar ze niet helemaal helder bij na had gedacht, en dus wat met een grote klap aankwam was dat haar oud oom Ruben beheerder was van manege De Paardenvallei.


    Geschreven door: JustForFun1D.
    Begint: 02-02-2014.
    Eindigt:
    Geen 16+.
    Nederlands gesproken en geschreven.
    Niet perse een paarden story, maar ze komen er wel veel in voor.
    Ik ben dyslectisch dus als er fouten in zitten die ik niet heb opgemerkt spijt het me.
    Ik schrijf wanneer ik zin/tijd/inspiratie heb, want ik wil niets aan deze story afraffelen omdat ik zo nodig elke dag een stukje moet activeren.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't