• dump je story en als je daar tijd voor hebt kun je ook wel even mijne lezen :)
    i'll find you ~ Niall Horan

    (flower)


    <3




    'If I was not myself,
    and you where someone else,
    I'd say so much to you ,
    and I would tell the truth.'





    Never trust a pretty girl


    *Divergent fanfic
    *No Tris
    *Stil need alot of charakters so please check my topics
    *Starts when I have all my charakters
    *Regelmatig geschreven

    Iwasn't good enough-Divergent

    Trailer.


    Wat als je, je school leven gepest word je moet steeds naar een andere school. je bent onzeker over jezelf je praat jezelf een eetprobleem aan en krijgt depressie problemen. je hebt alleen een moeder maar die kan je niet steunen omdat ze er zelf ook kapot van is. maar op een dag ontmoet je een groepje jongens van je nieuwe school ze zijn populair en je ziet een jongen met bruine krullen en heldere ogen wel zitten. jullie worden beste vrienden en krijgen een relatie waar de rest van de school niet tegen kan en je het leven probeert zuur te maken wat dan.

    KLIK!


    Perfection is, broadly, a state of completeness and flawlessness.

    -One Direction story

    Bon Voyage || Harry Edward Styles

    Wanneer Juliette Harry opgeeft voor de x-factor veranderd alles.
    Harry is in èèn klap wereldberoemd. Hij reist de hele wereld over.
    Hij is bijna nooit meer thuis en heeft alleen maar tijd voor de band waar hij in zit.
    Het contact met Harry en Juliette verslechterd. Juliette wordt depressief en leeft steeds meer in haar eigen wereldje.
    Op een dag krijgt ze een vreselijk auto-ongeluk. Ze raakt in coma, de kans dat ze er nog uit komt is heel klein.
    Als Harry het vreselijke nieuws te horen krijgt zoekt hij haar meteen op. In de hoop dat ze het zal overleven...


    -One Direction Story

    Love can not explain, you have to feel it || Niall J. Horan

    Dit verhaal gaat de mooie en bijzondere liefde tussen Amy en Niall. Het is geen standaard One Direction verhaal.
    Het gaat over de liefde tussen deze twee mensen en ondanks hun verschillende levens, houden ze van elkaar.


    It's better to feel pain, than nothing at all.


    Where would we walk, where would we run? If we could stay all day in the sun. Just you and me, and I could be part of your world.


    Light as the wind


    The sea is my home
    Return to dust
    Reduced to foam

    Castle waters
    Binding me below
    My heart, not yet
    I’m just for show

    The spell stalked on
    Hanging over my head
    Voices from my past
    Said he should be dead

    No goodbye
    From my present or past
    My heart
    Stopped beating at last


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Misschien is dit iets voor je? :)
    Summer Camp || ft Justin Bieber

    A girl who doesn't believes in love,
    because things happen.
    One camp can change you're life.
    Forever.



    Ik hoop dat je een kijkje wilt nemen!


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    I will change your mind | Harry Styles [16+]



    Harry Styles





    Hayley Williams


    Zij vind seks saai, niet de moeite waard om je dagen mee te vullen.
    Hij hoort haar geklaag aan, en ziet haar als een uitdaging. Challenge accepted, darling.
    Hij zal haar krijgen, koste wat het kost. And he will change her mind.

    - Harry Styles van One direction en Hayley Williams van Paramore
    - One direction en Paramore bestaan, maar zijn niet van toepassing in de basis van het verhaal
    - 16+ verhaal
    - Start op 8 maart


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Jade is heel blij wanneer ze een groot cadeau van haar ouders krijgt: ze mag een heel jaar naar de camp rock!
    Een kamp vol avontuur en spanning. 
    Een kamp waar je lekker kunt zwingen en zingen.
    Ze leert daar allerlei nieuwe vrienden.
    En ook vijanden.
    Maar wanneer ze de 5 jongens, Liam, Louis, Zayn, Harry en Niall, leert kennen denkt ze dat alles zal veranderen.
     Ze wordt verliefd.
     Ze krijgt nieuwe beste vrienden.
    Maar ze zijn niet zoals ze dacht dat ze zijn.
    Helemaal niet.
    Ze ruïneren haar kamp. 
    Zal ze vechten om haar dromen waar te maken of zal ze haar dromen laten gaan?



    'Are you sure about the things you are sure about?'

    benieuwd? Neem dan een kijkje : Camp Rock × One Direction

    Kiss x


    ~Nothing Is Impossible, The Word It Self Says, I'm Possible.~

    Hey! Zou je mijn verhaal misschien willen checken?? ^^
    Het is een fanfiction, over 1D en ik beloof je dat het een leuk verhaal word ;)

    Friendzoned ~ One Direction

    xo AmandaTacooo


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Not everything is what it seems
    Vier vriendinnen gaan op vakantie naar Amerika, maar komen terecht in het verkeerde vliegtuig. Ze belanden in een land met een taal waar ze niets van begrijpen. Als alles toch weer een beetje goed lijkt te komen, verdwijnen ze 1 voor 1...

    http://www.quizlet.nl/stories/134232/not-everything-is-what-it-seems/


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman





    "The sun is filling up the room
    And I can hear you dreaming
    Do you feel the way I do right now?
    I wish we would just give up
    Cause the best part is falling
    Call it anything but love

    And I will make sure to keep my distance
    Say, "I love you," when you're not listening
    And how long can we keep this up, up, up?

    Please don't stand so close to me
    I'm having trouble breathing
    I'm afraid of what you'll see right now
    I give you everything I am
    All my broken heart beats
    Until I know you'll understand

    And I will make sure to keep my distance
    Say, "I love you," when you're not listening
    And how long can we keep this up, up, up?

    And I keep waiting
    For you to take me
    You keep waiting
    To save what we have

    So I'll make sure to keep my distance
    Say, "I love you," when you're not listening
    And how long can we keep this up, up, up?

    Make sure to keep my distance
    Say, "I love you," when you're not listening
    How long 'til we call this love, love, love?"



    Een story over een affaire tussen een leraar en een leerling.
    ~~~
    X Nederlands geschreven & gesproken.
    X Soundtrack.


    Link naar het verhaal


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Loud Laughs and Silent Tears..

    Lollipops turn into cigarettes. The innocent ones turn into sluts. Homework goes in the trash. Mobile phones are being used in class. Detention becomes suspension. Soda becomes vodka. Bikes become cars. Kisses turn into sex. Remember when getting high meant swinging on the playground? When protection meant wearing a helmet?
    When the worst things you could get from boys were cooties? Dad’s shoulders were the highest place on earth and mum was your hero? Your worst enemies were your siblings. Race issues were about who ran the fastest. War was only a card game. And the only drug you knew was cough medicine.
    When wearing a skirt didn’t make you a slut. The most pain you felt was when you skinned your knees, and goodbyes only meant until tomorrow? And we couldn’t wait to grow up.

    Wat als je leven word verwoest door degene die zowat je vader heeft vermoord.
    Maar hij toch niet blijkt te zijn wie hij daadwerkelijk is.
    Misschien heeft hij er niet voor gezorgd?
    En als er iemand een spelletje met je speelt en het niet wil,
    maar je het toch spannend vind? wat dan?


    × Megan Kingsley
    × Anthony Davis.
    × Geen fanfiction.
    × Geschreven in het Nederlands
    × Gesproken in het Nederlands.
    × Soundtrack.


    Perfection is, broadly, a state of completeness and flawlessness.

    Hating That You Love Me


    Love & Hate



    Insecurity & Confidence



    Fighting & Making Out



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~ Unknown People ~
    ~ Written in Dutch ~
    ~ Spoken in Dutch ~
    ~ An Original story ~
    ~ Contains strong language ~
    ~ Contains sexual language ~
    ~ Can contain 16+ ~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Jaimy is een onzeker meisje, dat nog op de middelbare school zit. Ze heeft een vriendje, die haar probeert te steunen door al haar tranen heen. Elke keer als hij zegt dat ze mooi is en dat hij van haar houdt, wordt ze boos, want ze begrijpt niet hoe hij van haar kan houden, terwijl ze niet eens van haarzelf houdt.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:45 ]


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Hey daar! Ik weet dat sommige mensen dit soort "reclame" niet leuk vinden, maar zou je misschien dit verhaal kunnen bekijken als je tijd hebt? http://www.quizlet.nl/stories/134915/the-ultimate-guide-to-finding-love-in-a-bouncy-castle/ Het is geschreven door een vriendin van me en ze zou het super vinden om in de Top Stories te komen, dus ik wil haar verrassen door te zorgen dat ze genoeg kudo's krijgt om vandaag in Top Stories te komen

    Supernova (The Tale Of A Fallen Star)


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Suicide ft. one direction 16+

    Mijn handen zaten weer eens onder het bloed. Het teken dat het maandag is. Ik hoorde de voordeur opengaan. " Shit. Shit. Shit "vloekte ik. Snel rende ik naar de badkamer en deed de deur opslot. "Mel, wat is er?" Mijn moeders stem galmde door de gang. "Niks"riep ik terug en waste snel mijn handen. Ik keek naar de snee, het was niet echt een rechtte lijn, eerder een hart. Zo was het altijd. Maandag was het 't ergste. Ze hadden dan de hele weekend niemand, niemand om te pesten. "Lieverd, doe de deur eens open"hoorde ik mijn moeder zeggen. "Ik... Ik sta onder de douche"zei ik en zette het water aan. "Okay"hoorde ik mijn moeder zeggen. Snel verbond ik mijn arm en zette het water uit. "Mellissa, ik heb goed nieuws. We verhuizen naar London"zei ze met een glimlach. Hysterisch rende ik naar boven. "Nee, nee, nee. Ik wil niet, ik wil niet"mompelde ik zacht. Tranen liepen over mijn wangen. "Ik wil godverdomme gewoon niet"schreeuwde ik kwaad door mijn kamer heen. Langzaam zakte ik tegen de muur naar onder. De deurklink ging omlaag. Snel keek ik op. Jake, de gene die het meest om me gaf. Langzaam kwam hij naast me zitten. "Laat je arm zien"zei hij. Ik schudde mijn hoofd. "Nu"zei hij streng. Langzaam trok ik mijn mouw omhoog. Vol afschuw keek hij ernaar. Direct omhelsde hij me. "Zorg dat je niks geks uithaalt in London"mompelde hij, "beloofd"zei ik met een zwakke glimlach.

    sommige beloftes moet je breken


    Stay strong