• dump je story en als je daar tijd voor hebt kun je ook wel even mijne lezen :)
    i'll find you ~ Niall Horan

    (flower)


    <3

    Als je lacht straalt de wereld en begint de zon te schijnen. Sommige mensen zijn verslaafd aan roken of alcohol maar ik ben verslaafd aan jouw lach. Hij is vrolijk en luid. Alsof hij niet bang is om er te zijn en gehoord mag worden. Als een vogel die rond vliegt en schelle fluitjes laat horen waardoor iedereen er naar op kijkt. Omdat hij bijzonder is.

    Wat je niet weet is dat ik lach zonder blij te zijn.

    Lost in the fire ~ Styles


    ~ Een Harry Styles fanfictie.
    ~ Romantiek, drama en actie.
    ~ Door Armastus en Flaenor.
    ~ Minimaal 600 per hoofdstuk


    wat was dit ookalweer

    Mijn 1e verhaal over Jacob Black! Zou leuk zijn als iemand het wilt lezen. :)
    Tell me your thoughts ~ Jacob Black. http://www.quizlet.nl/stories/137341/tell-me-your-thoughts--jacob-black/


    ~Crying is how your body speaks when your mouth can't explain the pain you feel.



    If they don't listen, make them listen.
    If they don't watch, make them see.
    But first you have to open your eyes and ears.


    *Volgt niet de originele verhaal lijn.
    *sommige mensen komen hier niet in voor
    *Soundtrack Little mix, About the boy
    *Ik zoek nog rollen ;')



    Dat ik je stem vergeet.

    "Vragen zijn niet meer van toepassing. Gedachten doen er
    niet meer toe. Lege tranen blijven stromen, gevoelens zijn
    uitgeschakeld op het moment dat ik hoor dat jij hier nooit
    meer zal zijn. Dat jij hier niet meer wilde zijn."
    - Gwen.


    12+ • Nederlands • Onbekende personen • Drama
    Gwendolyn Tackozi (16) • Elles Montomar (15) †


    Het meeslepende verhaal van Gwendolyn. Een jonge meid die haar beste vriendin, nee haar zielsverwant, verliest. Hoe het leven van Gwen, een vrolijke en uitbundige puber, op slag veranderd. Niets is nog wat het lijkt. Niets voelt nog hetzelfde, niets ruikt nog hetzelfde. Twijfels over het leven, en twijfels over de dood. Bepaald het lot? Is er überhaupt licht aan het einde van de tunnel? Bang om de wereld in te gaan, bang om gezien te worden. Bang voor gevoelens en gedachten. Bang voor het leven, en dóór het leven. Een bloedend hart, koude tranen en versteend door de leegte.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    You'll never be alone • Kanker

    "Just know you're not alone, 'cause I'm gonna make this place your home."




    The story about two different girls with the same problem.

    A brain tumor.

    The one a benign, the other a malignant.

    The one will die in six months, the other will survive it.

    Life is unfair.







    • Nederlands gesproken en geschreven
    • 12 jaar en ouder
    • Gebaseerd op waargebeurde feiten
    • Neem abo, ik waarschuw niet
    • Ik probeer 2-3 hoofdstukken per week
    • Reacties/kudo's zijn altijd welkom

    |Door Decimoway|


    "I'm gonna be alone in the heaven," I said.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Silent storm • One direction


    Prologue:
    Iedereen zou zeggen dat ik gek was, verliefd op 5 jongens? Elke jongen zo uniek en zo bijzonder. Wat moet je doen? Als je niet kan kiezen en ze het liefste alle 5 had. Ik had voor ze allemaal een plekje in mijn hart, voor ieder hun eigen speciale plekje.
    Zouden hun ook een plekje voor mij hebben? Zo ja, zou die dan niet verdwijnen als ze erachter kwamen? Zouden ze me nog wel willen, als ze me moesten delen?
    Misschien moest ik gewoon vertrekken, terug naar huis, terug naar Nederland. Doen alsof het nooit gebeurd was en verder gaan met mijn leven. Mijn geweldige leven. Als hun mij kunnen vergeten dan kan ik het ook. Het begon allemaal deze zomer, tijdens mijn avontuur in Italië.


    Ik hoop dat je een kijkje gaat nemen.
    Zoals je misschien door hebt is het een fanfiction over alle vijf!
    One Direction bestaat in het verhaal
    Het kan ook 16+ delen bevatten, maar er zit wel een verhaallijn in!


    Let us live our way and let us die our way.

    een nieuw begin

    Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.

    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?


    x Tokio hotel
    x Drama
    x Romantiek
    x Lopend
    x 16+
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken voornamelijk Nederlands (soms Duits, Engels, Limburgs)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    "Bijna had ik het hem verteld. Bíjna."

    Judy Maeson is zeventien jaar oud en is na het overlijden van haar zus nooit meer het vrolijke, spontane meisje dat ze eerder was, geworden.
    Haar moeder probeert haar terug open te doen bloeien door haar er zo vaak mogelijk op uit te sturen met haar zusje van vier, tot grote ergernis van Judy, die liever niet meer buiten komt. Dan ontmoet ze echter Zac, een jongen die haar voor het eerst in tijden aan het lachen maakt.
    De vraag is alleen of ze zelf wel open wil staan voor een nieuw begin... En kan ze hem ooit vertellen wat er met Anna gebeurd is?


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle is een romantische dramachicklit over liefde en verlies in de stijl van The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake.

    "Echt super mooi geschreven! - TheBestDay
    "It's like a drug to me!" - xLenox
    "Je kan echt wel schrijven!" - Odyne
    "Ik word echt vrolijk als ik dit lees!" - Lovelyreads
    "Ik voel me helemaal gelukkig als ik jouw verhaal lees.. is dat normaal?!" - xLenox
    "Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig." - Tuk

    "Je verhaal is echt prachtig!!" - xLenox

    • Geschreven door Niniwa1
    • In ontwikkeling
    • Onbekende personen || Romantiek || Drama
    • Copyright 2014 ©
    Klik hier voor de trailer!
    • Trailer gemaakt door Illwill
    • Mijn lezers zijn fantastisch! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    http://www.quizlet.nl/stories/138858/de-club/
    Het gaat over een meisje, Lamira, die in een club zit, je komt elke keer iets meer te weten over wat er met haar broer is gebeurd en ook over hoe de zaken daar eraan toegaan, want er is duidelijk iets niet pluis. Ondertussen moeten ze ook nog zien te overleven en vele opdrachten doen. Het verhaal begint simpelweg bij het begin van het Clubjaar.
    Ik hoop dat je het wat vind;)

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.



    Was ik dan zo anders? Waren de woorden die ik uitsprak verkeerd? De tranen die ik lat met teveel? De glimlach die op mijn gezicht zat te duidelijk fake?

    Ik weet niet wat ik anders was. Maar steeds zagen ze een reden, een reden om een mes in mijn hart te steken en me te laten doodbloeden. En keus had ik niet, altijd zouden ze me wel weer vinden en ik zal altijd weer toegeven.

    De glimlach die mensen zagen, die altijd vriendelijk wilde zijn. Veranderde in tranen die je niet kon negeren. Ze lieten de pijn zien die in mijn hart gesloten zat en vrij wilde komen. Vrij wilde komen en hulp wilde krijgen van anderen, maar wat ik niet wist is dat die anderen me niet zouden kunnen helpen. Ik zou niet geholpen kunnen worden. Ik ben ánders. Anders en mensen konden dat niet veranderen.

    x Waargebeurd.
    x In dagboekvorm geschreven.
    x Don't like? Don't read.