• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Eenhoornpoep
    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Reservering voor DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt
    - Princess Eleanor Diprice ~ Clonmel

    Geen meisjesrollen meer aanvragen tot er genoeg jongens zijn !

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 18:46 ]


    Credendo Vides

    Met hoeveel personen precies wil je beginnen? :P Want kan echt niet wachten tot we beginnen :D

    Paddo schreef:
    Met hoeveel personen precies wil je beginnen? :P Want kan echt niet wachten tot we beginnen :D


    Ik ga morgen, aan het eind van de middag het speeltopic aanmaken.
    Ik moet mijn eigen rol nog invullen en ik ga nog kijken of er nog meer jongensrollen bij komen, of mensen dus nog hun rol toch om willen toveren in een jongen, want er zijn echt veel te veel meisjes XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ga morgen, aan het eind van de middag het speeltopic aanmaken.
    Ik moet mijn eigen rol nog invullen en ik ga nog kijken of er nog meer jongensrollen bij komen, of mensen dus nog hun rol toch om willen toveren in een jongen, want er zijn echt veel te veel meisjes XD

    Ik ben morgen naar de universiteit met school en daarna gaan we me alle klassen die mee gaan ook nog eens wokken dus ben pas laat thuis.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Ik ben morgen naar de universiteit met school en daarna gaan we me alle klassen die mee gaan ook nog eens wokken dus ben pas laat thuis.


    Ik ben morgen ook pas rond 17:17 vrij, dus waarschijnlijk gebeurd het ook pas daarna en aangezien het in het begin altijd wel een beetje langzaam gaat kan je waarschijnlijk zo nog instromen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ben morgen ook pas rond 17:17 vrij, dus waarschijnlijk gebeurd het ook pas daarna en aangezien het in het begin altijd wel een beetje langzaam gaat kan je waarschijnlijk zo nog instromen.

    Instromen is voor mij geen probleem, ik ben alleen bang dat er om 21:00h dan al 15 pagina's vol zijn of nog meer.

    Oh gelukkig. Ik dacht even dat iedereen me raar zou vinden als ik aan Avatar dacht xD. Jeeey, ze kan luchtsturen! Woeshh xP


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Clonmel schreef:
    Mag ik vuur? Zo ja;

    Naam : Jesy Edwards
    Leeftijd: 18
    Geslacht : Vrouw
    Legend (indien van toepassing) : Fire
    Innerlijk : Jesy is een heel druk meisje, en heeft soms last van woede aanvallen. Dat komt omdat ze vroeger vaak gepest werd omdat ze rood haar had.
    Uiterlijk (met foto) :
    Jesy heeft half lang vel rood haar. Ze heeft een rond gezicht, en chocola bruine bambie ogen.


    Geschiedenis: (word nog in gevoerd)
    Extra :


    Mijn nieuwe - inpls. van meisje;

    Naam; Raphael Edwards
    Leeftijd; 17
    Geslacht; Man
    Legend; Vuur
    Innerlijk; Raphael, is van zich zelf heel rustig. Hij kan zich in bedwang houden, waardoor hij aardiger over komt dan hij werkelijk is. Raphael kan totaal niet tegen mensen die tegen hem liegen of verraden.
    Uiterlijk; hij heeft oceaan blauwe ogen, en donker bruine haren. Hij is lichtelijk gespierd en in zijn gezicht heeft hij een kinderlijke trekjes.


    Geschiedenis; Raphael was toen hij klein was, zijn zusje genaamd Violet uit het oog verloren, en sinds dien is ze vermist. Zijn ouders hebben hem uit huis gezet, zo op de straat. Toen hij 13 was, vond een man hem. En nam hem mee naar zijn huis. Sindsdien beschouwt hij die man als zijn echte vader.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 10:02 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:


    Mijn nieuwe - inpls. van meisje;

    Naam; Raphael Edwards
    Leeftijd; 17
    Geslacht; Man
    Legend; Vuur
    Innerlijk; Raphael, is van zich zelf heel rustig. Hij kan zich in bedwang houden, waardoor hij aardiger over komt dan hij werkelijk is. Raphael kan totaal niet tegen mensen die tegen hem liegen of verraden.
    Uiterlijk; hij heeft oceaan blauwe ogen, en donker bruine haren. Hij is lichtelijk gespierd en in zijn gezicht heeft hij een kinderlijke trekjes.


    Geschiedenis; Raphael was toen hij klein was, zijn zusje genaamd Violet uit het oog verloren, en sinds dien is ze vermist. Zijn ouders hebben hem uit huis gezet, zo op de straat. Toen hij 13 was, vond een man hem. En nam hem mee naar zijn huis. Sindsdien beschouwt hij die man als zijn echte vader.


    oké, ik zal je veranderde rol erbij zetten :]

    LOGAN LERMAN !! <3
    Just saying :X


    Credendo Vides

    is The League of Legends geen game ? :p


    mijn gsm "le bak" is awesome

    mupetfrog schreef:
    is The League of Legends geen game ? :p


    Oké, kan best, maar daarvan is het niet afgeleid XD


    Credendo Vides

    Vanmiddag kan ik trouwens niet schrijven denk ik, moet om 6 uur al trainen en ben 9e pas vrij ):


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mag ik misschien ook de prinses zijn? Zoja; dan reseveer ik die even, omdat ik nu op school zit!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Vanmiddag kan ik trouwens niet schrijven denk ik, moet om 6 uur al trainen en ben 9e pas vrij ):


    Ik maak het speeltopic ook pas vanavond na het avondeten aan, dus rond half 7 of zo..
    Zo komt er hopelijk en waarschijnlijk nog niet zo'n erge achterstand voor de mensen die pas later kunnen.


    Credendo Vides

    Trouwenss..... Mag ik Lord Zival? :D


    Tijd voor koffie.

    Mijn eigen rollen moeten natuurlijk ook nog online gezet worden XD
    Rol 1

    Naam : Philip Simon Commens
    Leeftijd: 25
    Geslacht : Mannelijk
    Legend (indien van toepassing) : Coach, hij traint de nieuwe generatie legends,althans de legends die hij weet te vinden / te bereiken.
    Innerlijk : Philip is een rustige en geduldige jongeman.
    Hij is enorm intelligent, wat ook de reden werd dat hij vanaf zijn kinderjaren al aangewezen werd om de training van de legends op zich te nemen.
    Naast zijn geduld is hij enorm koppig, vastberaden en hij wilt alles tot in de puntjes goed uitgevoerd hebben.
    Dit maakt hem in totaal een redelijk veeleisende trainer/ begeleider, maar als iedereen goed met hem meewerkt, is het resultaat prima.
    Hij is creatief, wat ervoor zorgt dat zijn lessen / trainingen nooit saai zijn.
    Hij is trots, loyaal en eerlijk en je zou hem niet snel op een leugen betrappen.
    Verder komt nog.
    Uiterlijk (met foto) :


    Hij heeft donkerblonde krullen en prachtige blauwe ogen.
    Wat hij ook doet, zijn stoppels zijn altijd wel zichtbaar, ook al heeft hij zich net geschoren.
    hij is 1.85 lang en heeft een sportieve lichaamsbouw.
    Geschiedenis : Sinds dat hij klein was wisten zijn ouders al wat zijn toekomst zou worden en Philip heeft zijn lot eerbiedig aangenomen.
    Hij heeft vele gevechtsporten en wapenleer aangeleerd tot in de puntjes en op 'Magisch" gebied is hij goed ingelezen en tot op zekere hoogte ook getraind, maar hij heeft nog geen 10% van de kracht van de legends, maar hij kan daarnaast wel alle krachten van de legends een beetje beoefenen en hij weet tig trucjes waarmee hij onder de meeste krachten uitkomt.
    Verder komt eventueel nog.
    Extra : Komt eventueel nog.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 19:57 ]


    Credendo Vides