• Mijn abolijst raakt een beetje leegjes en er zijn niet zo heel veel mensen meer die heel veel updaten. Daarom heb ik besloten wat nieuwe abo's te nemen.

    Waar moet de story aan voldoen?
    #ABN geschreven
    #Geen scheldwoorden erin, anders met *
    #Een goed uitgedachte verhaallijn
    #Niet meer dan 10 hoofdstukken
    #Geen cliché verhaal, het moet origineel zijn dus
    #Indien het romantiek is, nog een extra genre erbij

    als je story hier niet aan voldoet, kun je er vrijwel altijd vanuit gaan dat ik je story niet lees. Ik ben kritisch en ik heb het vaak bij het eerste hoofdstuk al door als een van deze eisen niet in orde is. Denk dus goed na of je story hier allemaal aan voldoet. Dan hoef ik ook niemand teleur te stellen.

    Ik lees sowieso;
    #One Direction
    #OP
    #Als bovenstaande punten uitermate perfect (das wat overdreven, niet?) zijn

    Ik lees misschien;
    #Twilight
    #The vVampire Diaries
    #The Hunger Games

    Ik lees niet;
    #TH-stories
    #Voetbal stories
    #HP-stories

    Verder het liefst ook geen fantasy. Dat waren mijn voorkeuren wel zo'n beetje. Mocht je story niet bij niet staan, als bij wel, kun je het altijd proberen, maar ik beloof niets.

    Als het er teveel worden, kan ik ook niets beloven. Ik heb niet alle tijd van de wereld.

    Als jullie nog een story zoeken:


    #Auteurs: HARRYxNIALL & doluv2luv
    #Met: Liam Payne & Harry Styles
    # One Direction bestaat,
    maar alleen als vriendengroep
    #Romantiek, misdaad
    #Start bij 10 abo's
    #Soundtrack


    Het plaatje is aanklikbaar!
    En voor degenen die er echt in geïnteresseerd zijn, op mijn profiel heb ik ook nog een heleboel stories!

    xx


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Science fiction staat er niet tussen, dus...




    "Chaos overheerst in Duitsland na de aanslag van deze avond. De Bundeswehr heeft München omsingeld met grote aantallen manschappen en zwaar materieel. Volgens onze bronnen houden ze echter nog hun positie. Het is onbekend waarom ze niet de stad in trekken om de veiligheid van de Duitse burgers te waarborgen. München heeft meer dan 1.3 milioen inwoners en het is nog onbekend hoeveel van hen gestorven zijn. Ondertussen is een persconferentie gegeven door de Duitse regering van start gegaan. We gaan nu over naar Marek, die verslag zal doen..."

    Ik kijk van de tv naar de vier mannen voor me. Een Amerikaan, een Chinees, een Brit en een Rus. Vertegenwoordigers van de vier machtigste landen ter wereld. En zij zijn naar mij toegekomen. Waar heb ik dit aan verdiend?
    "Waarom ik?" vraag ik aarzelend, ieder van hen aankijkend. De vier kijken even naar elkaar en ten slotte spreekt de Rus.
    "Jij hebt wat we zoeken." Een kort maar duidelijk antwoord.



    Vigilo Confido. Ik ben alert. Ik vertrouw. Het motto van het XCOM project, waarvan ik zojuist de commandant ben geworden. Ik ben alert, ik bewaak de wereld. Ik vertrouw, ik vertrouw mijn medestrijders volledig. Wij zullen de wereld veilig houden van de abominaties die op ons neerdalen uit de hemelen. Wij zijn de eerste verdedigingslinie en wij zijn de laatste verdedigingslinie van de aarde. Wij zijn XCOM.


    Link zit in het plaatje

    Ik ben begonnen aan een let's play story over XCOM. Hierin doe ik verslag van het slagen en het falen van XCOM, en de (vele) doden die ongetwijfeld zullen vallen. Het is een strategie spel waarin je de wereld moet beschermen tegen aliens terwijl je ervoor zorgt dat je organisatie overleeft en waarin je kleine groepjes soldaten leidt in hun strijd. En ik zal beide onderdelen van het spel (globaal en lokaal niveau) bijhouden in de vorm van een soort logboek en er een echte storie van maken.


    quidquid excusatio prandium pro



    Jasmijn woont in een klein, hecht dorpje op het Nederlandse platteland. Ze ergert zich aan de meeste mensen in haar naaste omgeving; de meisjes met wie ze op de basisschool heeft gezeten zijn veranderd in barbies, haar oudere zus studeert in Leiden en lijkt haar te zijn vergeten en haar moeder heeft alleen maar aandacht voor haar depressieve beste vriendin.
    De enigen aan wie ze haar hart kan luchten zijn haar goudvis Bubbel en Annali, haar beste vriendin en nichtje, die toen ze twaalf was terug is verhuist naar Zweden. Ze mailen veel en één keer per jaar met kerst, komt Annali terug naar Nederland om de kerst door te brengen bij Jasmijn.
    Alleen loopt het dit jaar anders... Annali e-mail-t nooit meer terug. Ze is spoorloos verdwenen.


    * ABN
    * Romantiek, drama en onbekende personen
    * Soundtrack


    x-x-x


    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    Heeey,
    Ik heb een story over Niall, hij heeft 12 hoofdstukken en een proloog dus het is wel meer als 10 hoofdstukken, maar het scheelt niet zoveel, toch? (A) Het is wel een beetje fantasy, maar ja, je moet maar zien of je het wat vind ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101140/i-cant-live-without-you--niall-horan/

    xxxx

    Ps ik ga nu weer een stukje schrijven voor ons verhaal ;D Ik ben de hele dag al ziek thuis, ik heb al de hele week (vorige week) last van buikpijn. Niet aan een stuk door, maar af en toe komt het ineens opzetten. Ik lag ook van zondag tot en met maandag in het ziekenhuis want ze dachten dat het een blinde darm ontsteking was maar dat was niet zo. Maar vandaar dus dat ik ff een tijdje niks geschreven heb & ik moest ook mn andere stories updaten dus ja...


    "Family don’t end in blood”

    http://www.quizlet.nl/stories/104761/adventures-in-wembley--one-direction-story/

    Ik ben nèt begonnen!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    I Will Find You - One Direction
    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."


    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”


    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    Van Coockies en Memoria, niet van mij dus (;


    •*• Lululu •*•

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al meer dan 70 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Forever • The Twilight Saga


    Anastasia is een jonge vrouw die leeft bij de Denali coven. Ze is gevonden door Kate en Tanya nadat ze was aangevallen door een andere vampier. Sindsdien leeft Anastasia bij hun. En wanneer de Cullens willen dat de Denali coven bij hun op bezoek komt, gaat Anastasia mee. Maar in Forks stapelen de problemen zich op. Een wolf van de Quileute indianen heeft een imprenting op haar, terwijl Anastasia gevoelens koestert voor vampier. En al gauw weet ook de Volturi af van de komst van Anastasia.

    _______________________________

    Everlasting love • The Vampire Diaries


    Lily is altijd alleen en hoewel ze dat gewend is, voelt ze zich eenzaam. Ze besluit daarom haar oude vriendin van vroeger te bezoeken, namelijk Caroline Forbes. Maar eenmaal aangekomen in Mystic Falls loopt alles niet zoals Lily had gehoopt en al snel raakt ze verschrikt in een web van leugens, passie en keuzes.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 15:32 ]


    Chaos is a ladder.

    Ik heb een Twilightverhaal, weet niet of je het iets vindt maarjah^^
    Het personage komt uit The Short Second Life of Bree Tanner, en Bree komt dus uit Eclipse.
    (btw, misschien vind je me nu dom, maar mag ik vragen wat ABN is?)



    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:05 ]


    :)

    Het is wel met One Direction, maar ze bestaan niet als groep, en het is geen standaard verhaal ;)
    A new world, A new beginning || One Direction


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose





    Wanneer Lucas te horen krijgt dat hij nooit meer zal kunnen praten, staat zijn leven op zijn kop. Hij wilt binnen een jaar zoveel mogelijk dingen doen voor hij zijn stem kwijt is, maar het zit hem niet mee. Niemand mag weten dat Lucas over een jaar zijn stem kwijt is. Maar hoe verbergt hij de vele bezoekjes aan de dokter en het soms plotseling wegvallen van zijn stem?
    Zal Lucas kunnen wennen aan een leven zonder stem?


    • Begint 28 December
    • Geschreven door Snuffles
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Onbekende Personen
    • Romantiek

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Lost in lies

    Ik hoop dat je een kijkje neemt (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    It's five to twelve, darling.

    Er stond één simpel zinnetje op het rode papier. Eén simpel zinnetje, maar het zorgde voor een vreselijk gevoel dat over me heen kroop.
    It's five to twelve, darling.

    Het is een OP verhaal dat ik in augustus al begonnen was, maar ik was er niet tevreden over dus had ik besloten om het te herschrijven. Vanaf vandaag begin ik dus helemaal opnieuw. Ik hoop dat je toch een kijkje wil nemen. (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Lees je onbekende personen?
    Dit verhaal heeft 5 (redelijk korte)hoofdstukken

    (Cover is link)

    Our Family History
    ________________________________

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    'The criminal inside of us'-series represents:


    “From the deepest desires often come the deadliest hate.”





    Though love and obsession are two different things, it can be difficult to tell them apart.



    ~A Spencer Reid fanfic
    ~I don't own any of the Criminal minds characters.
    ~ Cover: @Morrowind
    ~Written by: @Seaver
    ~Written & Spoken in Dutch
    ~starts 01-01-'13


    Als het je wat lijkt is hier de link: Klik


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tour Trips~Ziall/Larry/Zarry


    The story of five guys.
    How friendship turns into love.


    -Written in Dutch, spoken in Englisch
    -A bromance story, with (almost) all the bromances in it
    -The most is about Ziall, Larry and Zarry
    -Contains 16+
    -Link: http://www.quizlet.nl/stories/105544/tour-tripszialllarryzarry/


    Maybe my look changed, but my heart didn't