• Mijn abolijst raakt een beetje leegjes en er zijn niet zo heel veel mensen meer die heel veel updaten. Daarom heb ik besloten wat nieuwe abo's te nemen.

    Waar moet de story aan voldoen?
    #ABN geschreven
    #Geen scheldwoorden erin, anders met *
    #Een goed uitgedachte verhaallijn
    #Niet meer dan 10 hoofdstukken
    #Geen cliché verhaal, het moet origineel zijn dus
    #Indien het romantiek is, nog een extra genre erbij

    als je story hier niet aan voldoet, kun je er vrijwel altijd vanuit gaan dat ik je story niet lees. Ik ben kritisch en ik heb het vaak bij het eerste hoofdstuk al door als een van deze eisen niet in orde is. Denk dus goed na of je story hier allemaal aan voldoet. Dan hoef ik ook niemand teleur te stellen.

    Ik lees sowieso;
    #One Direction
    #OP
    #Als bovenstaande punten uitermate perfect (das wat overdreven, niet?) zijn

    Ik lees misschien;
    #Twilight
    #The vVampire Diaries
    #The Hunger Games

    Ik lees niet;
    #TH-stories
    #Voetbal stories
    #HP-stories

    Verder het liefst ook geen fantasy. Dat waren mijn voorkeuren wel zo'n beetje. Mocht je story niet bij niet staan, als bij wel, kun je het altijd proberen, maar ik beloof niets.

    Als het er teveel worden, kan ik ook niets beloven. Ik heb niet alle tijd van de wereld.

    Als jullie nog een story zoeken:


    #Auteurs: HARRYxNIALL & doluv2luv
    #Met: Liam Payne & Harry Styles
    # One Direction bestaat,
    maar alleen als vriendengroep
    #Romantiek, misdaad
    #Start bij 10 abo's
    #Soundtrack


    Het plaatje is aanklikbaar!
    En voor degenen die er echt in geïnteresseerd zijn, op mijn profiel heb ik ook nog een heleboel stories!

    xx


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Verborgen in stilte | Harry Styles |

    In war with ourselfs, we found each other.



    Harry Styles is achttien jaar als de puberteit zijn leven overneemt. Zoals alle tieners wordt hij getroffen door onzekerheid, angst en verwarring.
    Op het internet vindt hij echter een uitweg, een kamp voor tieners die het moeilijk hebben. Hij zal zijn gezinsleven gedurende één maand loslaten en vergeten zo ook zijn populariteit. Gsm's, internet en dergelijk moeten ingeleverd worden. Tientallen jongeren leren elkaar en bovenal zichzelf kennen in stilte en rust.
    Maar alles dreigt mis te lopen als één van de jongeren de stilte doorbreekt en geweld verkondigd.


    ~ Begint op 1/01/2012
    ~ Soundtrack
    ~ Nederlands gesproken en geschreven
    ~ One direction bestaat
    ~ Gebaseerd op 'Das experiment'


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Hey, ik heb alweer een nieuwe story, sinds gisteren. Ik zoek nog een paar abo's. Ik start bij 10 abo's en ik heb er tot nu toe 6
    Wil je een kijkje nemen? (A)
    xxx EsmeexLouis

    http://www.quizlet.nl/stories/106015/against-forced-love--harry-edward-styles/


    "Family don’t end in blood”

    Haihai ^^

    Well, ik heb een OP

    Hotel Atkinson

    Dit verhaal gaat over een hotel waar de 13e verdieping niet bestaat op papier en ook niet te bereiken is via de trap, maar wat nou als er toch mensen op de 13e verdieping stranden?


    - Geschreven bij Jaimes
    - Start vanaf vandaag; 29/12/12
    - Eindigt; ooit
    - Aantal posten; ik ga proberen 1 hoofdstuk per week, maar ik heb liever dat ik er iets langer over doe en het goed is, dan dat ik het afraffel om binnen een week een hoofdstuk te plaatsen
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt ^^ haat reacties zijn niet gewaardeerd :')



    En het telt nu een proloog en twee hoofdstukken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    De enkele kaars verlichtte hun gezichten, terwijl het duister alle andere voowerpen in zich leek op te slokken. De stilte is overal en geen enkel geluid weerklinkt door de dichte muren, en dat is alles wat er gebeurde, als in een stilleven; stilte, duisternis en berouw. Er werd op de deur geklopt, één... twee... drie... vier... vijf... zes... zeven... acht... het teken. De vrouw keek op van het tafelblad, ze greep de stoelleuning vast en stond op, met kleine stappen liep ze naar de deur. Ze deed met trillende handen de deur open zodat de man tergend langzaam in beeld kwam. Hij duwde een klein, tenger meisje naar binnen, hoogstens een jaar of 4. De vrouw deed moeite om niet in tranen uit te barsten en zei met een schorre stem 'Dank u wel.', en sloot het meisje in haar armen als of ze nooit meer los zou laten.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Titel spreekt voor zich zelf ^^
    Imprintée | Wolfpack



    I said my love was forever
    For you know it’s true
    For I would swim the seven seas just to stand by you
    I would die one thousand deaths just lye by your side
    So to you I must confide ill love you till the end of time
    For I am yours and you are mine.


    I long to share the wholeness of your life and for you to share mine.
    I long to say your name out loud.
    Your love brings me such joy but to be apart from you is hideous in equal measure.
    I love, I adore you and cannot be without you.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Broken Minds - Harry Styles




    Jaren lang al wordt Grace gepest door Harry en zijn meelopers. Wanneer ze achter het schokkende geheim van Harry komt, en Harry achter dat van Grace, wordt alles opeens anders. Maar is anders wel goed genoeg?

    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Bevat gevoelige onderwerpen.
    x 16+ stukjes worden aangegeven.
    x One Direction bestaat niet.

    Heey,
    Ik zag dat je 1D fan bent, dus ik wou vragen of je misschien mijn story wil lezen?
    http://www.quizlet.nl/stories/106304/what-you-mean-to-me--harry-e-styles/
    Sorry als je reclame haat! X.

    "I have a right to be heard, to be seen, to be loved, to be free, to be everything."



    Rated H for Horan.
    Het succes van One Direction dendert door een goudmijn. Een nieuw album is in de maak, ze worden door hun fans aanbeden als Goden en het leven van de vijf tieneridolen is kortgezegd een paradijs. Maar in diezelfde, ontspannen groep bevindt zich Niall, een onzekere jongen die al jarenlang de vlugge vingers van zijn oom ontvlucht. Hij voelt zich een klein jongetje tegenover de vier mannen die met kop en schouders boven hem uitsteken en probeert zijn probleem verder weg te stoppen dan de bodem van zijn achterhoofd diep is. Aldoor blijft Niall hardnekkig loensen met zijn verleden en heden, beide continu aan hem vretend. Maar dit blijft natuurlijk niet onopgemerkt. Terwijl One Direction op weg is naar de top van de berg, dondert Niall met volle vaart omlaag. Kunnen de andere bandleden hem staande houden?


    Mijn eigen ervaring, omgezet in een fanfiction.


    Searching heavens for another earth

    Ik ben een paar dagen geleden begonnen met een OP, één hoofdstuk pas! (:

    KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Sorry als je niet van Reclame houdt,
    Maar zou je misschien een kijkje willen nemen bij mijn story en miss een request aanvragen??
    Thanks A Lot
    X Lisa
    one direction one shots


    love is like a war. easy to start, hard to end and impossible to forget


    The girl of my dreams - Harry Styles *click there*
    There was that one girl. She was the most perfect girl I’ve ever seen. Long, brown, wavy hair. Bright blue eyes that sparkled in the sunlight. A dazzling smile. A beautiful body. She walked through the shopping street, on her own, but the place was unknown for me. She was everything I looked for in a girl. And that’s where it all ended, I woke up from my dream. – Harry.

    - One Direction fanfic
    - One Direction bestaat
    - Nederlands geschreven, Engels gesproken


    Dit is het allereerste verhaal dat ik schrijf, so don't be too harsh on me, haha. Oh en ik ben pas net begonnen!




    This summer was the best,

    We partied 'till dark and discoverd new things, good things.

    But there was more..

    I felt in love with the stepbrother from my best friend.

    I knew my best friend hated him, but I didn't.

    I promised myself to tell it to him when summer ends.


    Dit is GEEN Zarry!
    One Direction bestaat niet
    Volledig Nederlands
    Neem een abo, ik waarschuw niet
    Kan 16+ bevatten