• 1729, de gouden eeuw van de piraten loopt ten einde en het word moeilijker. De zwaar beladen schepen vormen niet meer zo’n makkelijke prooi als daarvoor, dus zoeken deze piraten een nieuwe en makkelijkere manier om hun prooi alsnog buit te maken. De bemanning van The Ophelia merkt ook dat alles slechter gaat. Het eens zo mooie schip dobbert al een tijdje haveloos rond op de woeste zee, terwijl haar bemanning uitgedund is door verschillende gevechten. Het lot is ze gunstig gezind als ze plotseling op het kleine, maar magische eilandje ‘Lighthouse Cove’ stuiten.
    Het eilandje is maar klein, de wateren om het eiland levensgevaarlijk. Dat is één van de redenen waarom niemand het eiland bezoekt. De trouwe vuurtorenwachter, die al generaties lang door dezelfde mannen word vervuld, loodst alle schepen netjes om het eiland. Het eiland is maar dunbevolkt, met een enkel dorpje dicht bij de vuurtoren en het strand. Voor de rest bestaat het eiland vooral uit een magisch, tropisch bos.
    De komst van de piraten word door sommige als een kleine verademing beschouwt, een afleiding van het dagelijkse leven. De piraten zuipen veel, maken gebruik van alle wat ze tegen komen en lokken de schepen in de val door de vuurtoren te saboteren. Uiteraard is niet iedereen hier blij mee, zoals een deel van de kleine bevolking en natuurlijk de trouwe vuurtorenwachter, die buiten het zicht van de piraten probeert om de schepen veilig weg te krijgen.


    Regels:
    - Lange posts van 200-300 woorden is echt een minimum. Dat houd in dat je minstens 10 of meer regels schrijft, een kort hoofdstuk eigenlijk. Dit houd dus niet in dat je om de regel of om de twee regels een enter doet.
    - Je schrijft in de ik-vorm, met de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden. Je neemt trouwens zelf maar even de moeite om een reactie terug te zoeken als je dat nodig hebt.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen.
    - Geen mensen die al snel stoppen, denk daar goed over na voor je jezelf aanmeld. Meld het wel als je afwezig bent of wel wilt stoppen.

    De rollen:

    Piraten:
    - Nicholas Elijah Hawkins Hidan - kapitein
    - Alice Gwyn Barwick Assassin - rechterhand
    - Bernadette Mary-Ann Raydel Permission
    - Peyton Locke Neiva
    - Noël Sam Thomson Frodo

    Eilandbewoners: [Je kan natuurlijk ook familie maken]
    - Vuurtorenwachter [ook mannelijk]
    - Ezra Gilbert Jenkins Assassin
    - Milan Montgomery Gasai
    - Aurélie Gabrielle du Aquitaine Neiva
    - Milena Cassia Jenkins Hidan
    - Hassu Kins Wiarda

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: [hou er rekening mee dat er geen jonge piraten zijn, maar ook dat mensen niet heel oud werden in die tijd]
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    I like the character of Bes. Ghehe :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik meedoen? Ik heb niet veel aan roleplay gedaan op Q, maar het lijkt me niet dat het veel kan verschillen op andere sites.


    • Come as you are.

    Permission schreef:
    Mag ik meedoen? Ik heb niet veel aan roleplay gedaan op Q, maar het lijkt me niet dat het veel kan verschillen op andere sites.


    Jahoor. :3 Welke rol wil je?


    Your make-up is terrible

    Ehm, maakt mij niet heel veel uit. Als het kan misschien een piraat? Ik weet alleen nog niet welk geslacht. :Y)


    • Come as you are.

    Je staat erbij. :Y)


    Your make-up is terrible

    Bedankt. Ik zal even een karakter verzinnen en dan zal hij/zij hier in de loop van de middag wel verschijnen.


    • Come as you are.

    Ik vind dit ook een heel leuk karakter (wbw) hopelijk beginnen we snel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    - Ze wordt waarschijnlijk nog een beetje aangepast, hier en daar, en ik ben nog aan het twijfelen over een mannelijk personage, dus ik kom er nog op terug. :Y)

    Rol: Vrouwelijke piraat.
    Naam: Bernadette Mary-Ann Raydel.
    Roepnaam: Bernadette vindt haar volledige naam nogal langdradig en bekakt waardoor zij het zou appreciëren als mensen haar gewoon Birdy of Raydel noemen.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 21.
    Innerlijk: Bernadette Raydel is een vrij pittige persoonlijkheid die mensen graag tot het uiterste pusht. Sinds zij zich onder de piraten bevindt is ze 'one of the guys' te noemen maar laat zij ook zeker haar vrouwelijke kant fijntjes doorschemeren. Bernadette is, al te horen aan haar naam, niet geheel in de goot geboren. Haar moeder was een hoer en haar vader had enigszins een titel. Om geen bastaard te worden is ze haar thuis ontvlucht en zo bij diverse mensen terechtgekomen. Ze heeft nooit spijt van die beslissing gehad en heeft daardoor een vrij grote mensenkennis ontwikkeld. Ze is dol op aandacht en goede drank en kan deze dan ook bijzonder slecht weerstaan. Hoewel Bernadette een vrij hoge eigenwaarde heeft - is zij niet vies van mannen en weet zij dan ook precies hoe ze deze moet bespelen. Hoewel Bernadette open staat voor gezelschap, weet ze zich ook prima onafhankelijk te redden en uit zelfverdediging weet zij ook hoe ze een mes moet bedienen. Ze krijgt graag haar gelijk en staat daarom een tikje koppig bekend onder de bemanningsleden. Ze luistert niet graag naar bevelen en gaat vaak tot het uiterste, maar probeert er altijd voor de zorgen dat mensen geen grote haar jegens haar ontwikkelen: dat heeft ze er dan weer niet voor over.
    Uiterlijk:
    Bernadette heeft lange, stevige lokken die in een zwarte kleur tot iets onder haar borsten reiken. Deze hebben een lichte slag en hangen vrijwel altijd los. In de zon neigen ze vaak iets meer naar bruin, en ze is er wel tevreden mee. Het afknippen zou ze in ieder geval nooit vrijwillig doen.
    Ze is vrij tenger, maar heeft desondanks haar welvingen op de juiste plek. Met haar lengte van 169cm mag ze op zich best tevreden zijn en daar heeft ze met de jaren dan ook mee leren leven.
    Haar huidskleur is vrij blank en ze zit dan ook niet graag in de zon: gewoonweg omdat ze vrij snel kan verbranden. Bernadette vindt haar ogen het mooiste detail aan haar lichaam omdat deze vrij rond zijn en een grijze, bijna zilveren kleur hebben. Ook haar vingers zijn één van de mooiere dingen aan haar omdat deze lang en vrij rank zijn. Met haar tongval is zij dan wat minder tevreden en ze zou graag een lichte teint hebben gehad. Desalniettemin vindt ze zichzelf niet lelijk en maken de minpunten haar enkel sterker.


    Extra: Komt nog.


    • Come as you are.

    Wil je er dan nog een rol bij als je nog een mannelijke wilt maken?


    Your make-up is terrible

    Hé Nikki, Maia en ik hebben een signature bedacht voor deze RPG (wbw)

    *wijst naar onderin*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha, geweldig Bes.


    Your make-up is terrible

    Als er vanavond nog geen extra rollen zijn, wil ik wel een mannelijke piraat aan maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmm. Ik reserveer dan toch een mannelijke piraat.
    De kapitein wil ik ook wel spelen, maar ik wacht nog wel even op andere mensen.


    Okaaaay. Ja, we hebben echt een kapiteit nodig lol.


    Your make-up is terrible

    Well, op zich wil ik wel. Alleen ik maak eerst wel een gewoon bemanningslid aan. Daarna kan ik het altijd nog veranderen.