• De steeds groter wordende groep genetisch geëvolueerde mensapen, aangevoerd door Caesar, wordt bedreigd door de overlevenden van een dodelijk virus. Dit virus roeide tien jaar eerder vrijwel de gehele wereldbevolking uit. Na een kort en wankel vredesbestand barst de strijd los. Wie wordt de dominante soort op aarde? Andy Serkis kruipt wederom in de huid van mensaap Caesar. De Oscar®-winnende special effects-studio WETA Digital is verantwoordelijk voor de zeer realistische, digitale apen. WETA’s baanbrekende performance capture technologie werd eerder al gebruikt voor Rise of the Apes en Avatar.



    Hoe kan er nog geen topic zijn over deze geweldige film? Ik heb hem gisteren gezien en ik heb een paar keer bijna moeten huilen, ik heb zitten lachen en heb mijn adem ingehouden. Damn, ik ben blij dat ze tegenwoordig nog zulke goede films maken! Nu snap ik waarom hij een 8.1 krijgt op IMDb (:

    Hier twee trailers:


    De film zit niet zo vol actie als de trailers doen denken btw ;p

    Wie heeft hem nog meer gezien en wat vonden jullie er van? Wie gaat hem nog kijken? Want ik raad hem iedereen aan, omdat ik denk dat veel mensen hem erg goed zullen vinden (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 11:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou er wel graag eens naartoe willen gaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik voel een maar? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb hem laatst gezien, maar ik vond hem eigenlijk niet heel interessant, al is ie wel erg mooi gemaakt. Ik weet niet, misschien heb ik gewoon niets met apen (cat).


    i put the fun in funeral

    Asami schreef:
    Ik voel een maar? :P


    Die is er niet hoor.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb 'm gezien. Eerst dacht ik dat ik 'm niet leuk ging vinden, maar eigenlijk was hij geweldig haha.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    moet hem nog zien :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik weet niet zeker of ik hem wil zien, het spreekt me eerlijk gezegd niet zo aan.
    Heb ook deel 1 niet gezien, en hoor van iedereen dat je die wel echt gezien moet hebben voor deel 2 haha

    Het is ook zo stom, want er gaan heel veel engelse mensen heen, terwijl er stukken zijn dat die apen praten in gebarentaal, en dan staat er nederlandse ondertiteling onder. Zij begijpen er echt niks van (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb 'm nog niet gezien, maar ben wel benieuwd.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lazet schreef:
    Ik weet niet zeker of ik hem wil zien, het spreekt me eerlijk gezegd niet zo aan.
    Heb ook deel 1 niet gezien, en hoor van iedereen dat je die wel echt gezien moet hebben voor deel 2 haha

    Het is ook zo stom, want er gaan heel veel engelse mensen heen, terwijl er stukken zijn dat die apen praten in gebarentaal, en dan staat er nederlandse ondertiteling onder. Zij begijpen er echt niks van (':


    Huh, ik had deel 1 ook niet gezien en vond hem alsnog heel tof. Ik had niet het gevoel alsof ik iets miste.
    En haha, dat is idd echt lame, die stukken waren vaak vet belangrijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Huh, ik had deel 1 ook niet gezien en vond hem alsnog heel tof. Ik had niet het gevoel alsof ik iets miste.
    En haha, dat is idd echt lame, die stukken waren vaak vet belangrijk.

    Oh, ik vroeg het aan een paar vrienden en die zeiden dat ik zeker weten deel 1 moest kijken.. haha
    Maar ja, er was zo'n meisje met een hele knappe engelse gozer, en ze zag er echt heel geïrriteerd uit "Ja ik moet alles voor hem vertalen!" haha
    Ik zo tegen hem "Begrijp je het wel een beetje?" "Ja, ze zijn gewoon allemaal in oorlog" Yuupppp haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Oh, ik vroeg het aan een paar vrienden en die zeiden dat ik zeker weten deel 1 moest kijken.. haha
    Maar ja, er was zo'n meisje met een hele knappe engelse gozer, en ze zag er echt heel geïrriteerd uit "Ja ik moet alles voor hem vertalen!" haha
    Ik zo tegen hem "Begrijp je het wel een beetje?" "Ja, ze zijn gewoon allemaal in oorlog" Yuupppp haha


    Haha damn, als ie dat dacht, dan miste ie wel een hoop :Y) Er zaten heel veel mooie dingen in wat familie, vriendschap e.d. betreft en natuurlijk heel veel schattige, kleine aapjes om op te vreten *-*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil hem echt nog heel erg graag gaan zien, maar het komt er gewoon nooit van.

    Deel 1 heb ik gezien, deel 2 moet ik nog zien. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik moet er nog steeds heen...


    "Ignite, my love. Ignite."