• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat jullie zo vreselijk veel. Als jullie ooit nog maar iets flikken bij haar zoek ik jullie op en snij jullie keel door. I'm fucking serious.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weet je wat jij moet doen? Lekker branden in de hel, graftak.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Boem. Haha. Ik kan mijn onderzoek beginnen. Dit is je verdiende loon, leugens tegen mijn beste vriendin vertellen. Vies.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    O boehoe go cry dude. Ik erger me mateloos aan je. Je doet hypocriet, denkt dat je geweldig bent en je bent een verschrikkelijke egoïst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je confronteert me met dingen waar ik nog niet klaar voor ben. Ik dacht dat we dit op mijn tempo zouden doen?


    everything, in time

    Mercurial schreef:
    Weet je wat jij moet doen? Lekker branden in de hel, graftak.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Zo moe! En dan zo'n lange dag was het ook weer niet in vergelijking met anderen. Toch zat ik gapend op de fiets. Nu mezelf even trakteren met chocola. :9~


    You are beautiful, you are love.

    Fuck you! Waarom moet je altijd iets er compleet tegenin hebben. Je moet ook altijd dat fucking irritante weerwoord hebben. Serieus! Ik heb zin om bakstenen naar je kop te gaan smijten of je op wat voor manier dan ook te laten zien dat ik dit niet meer pik!


    26 - 02 - '16

    Ugh. Ik heb een hekel aan mijn werk op dit moment. Ik wil verdomme rust hebben!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En Economie is verpest. Wat een verassing, kuch, kuch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fml.

    Feellikecrying.

    SomuchtodosolessIwanttodo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En ik heb nog alleen maar slechte cijfers op mijn 9 voor Engels na teruggekregen deze trap.

    LOL, je denkt echt dat je knap en shit bent, omdat een of ander wijf je een zuig zoen heeft gegeven. Get a life, dude.


    The odds are néver in our favor.

    Mercurial schreef:
    Weet je wat jij moet doen? Lekker branden in de hel, graftak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zooo gek op jou.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle