• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oromis schreef:
    (...)
    Beste instelling die je kunt hebben *O*

    Yeah right? :Y)


    †

    Ik vind je echt een vreselijke egoïst, ontzettende slijmbal en een arrogante klootzak. Rot aub op met je kut gejank want je bent gewoon een eikel :Y)


    -

    Mijn kaak doet nog steeds pijn. Meh, stomme beugel. Allemaal jouw schuld!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Genius schreef:
    Ik vind je echt een vreselijke egoïst, ontzettende slijmbal en een arrogante klootzak. Rot aub op met je kut gejank want je bent gewoon een eikel :Y)


    Zo, die zit! (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cry.

    All I can do is cry.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sommige mensen wil ik echt met een baksteen in het gezicht slaan.


    Schot in de roos.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madonna schreef:
    Grr...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verdorie, je kunt mij de job wel, maar jezelf meer terwijl jij al sinds je fucking 15e een baantje hebt, gelijk ingerold, nu 18 bent en kei veel verdient en dan ook oppast en ik - je zusje van ruim 15 en een half jaar zonder baantje die een super job krijgt met oppassen zodat ze wat meer geld voor de nieuwe mobiel heeft? Verdorie, snap je het niet?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hidan schreef:
    (...)
    Yeah right? :Y)

    Definitely :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Jeeeeeeeeeeeej aangenomen bij de Hema! Zorgen om een baantje zijn weg! :Y) Helaas gaat mijn stage niet door. Maar morgen naar The Voice of Holland en zaterdag een jaar samen! Leukleukleuk whoopwhoop

    Oooo, ik ga je spotten!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dank je. Vet minderwaardigheidsgevoel hierzo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eindelijk naar Nikki! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is duidelijk mijn dag niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heisenberg schreef:
    (...)
    Oooo, ik ga je spotten!

    Haha dat gaat iedereen doen :'D Dus ben benieuwd of je me zal zien.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha dat gaat iedereen doen :'D Dus ben benieuwd of je me zal zien.

    Ik heb je al eens gespot op 't station, DUS het moet zeker lukken deze keer 8)


    "I shut my eyes in order to see.'