• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 20 jaar)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem: (Maar één persoon heeft het probleem, er zijn dus geen twee personen met hetzelfde probleem!)
    Seksuele geaardheid: (Biseksueel, homoseksueel of hetero)


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ja. Een psycholoog is iemand die met de kinderen praat om zo een oplossing te vinden voor het probleem. Een psycholoog kan je alleen maar dingen adviseren en overlegt met anderen hoe ze het probleem het beste kunnen aanpakken. Normaal gesproken dwingen ze je nergens toe, daar zijn meestal de doktoren en de verpleging goed voor. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haha, ik denk niet dat ik daar geweldig in ga zijn xd Mag ik anders ook Harry invullen?


    El Diablo.

    Normaal gesproken zou ik nu nee moeten zeggen omdat ik dat in de regels heb staan en ik me daar meestal strikt aan houdt, maar ik twijfel nu erg omdat we best wel kunnen beginnen als we Hazza hebben... Ik wacht nog eventjes, en anders mag je Harry hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Okee


    El Diablo.

    Zie maar of je hem erbij zet, haha..

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 18
    Karakter: Harry is meestal best vrolijk, en druk. Maar omdat hij meerdere persoonlijkheden heeft kan dit omslaan tot van alles. Agressief, dominant, kinderachtig, depressief. Noem maar op en het kan..
    Uiterlijk:


    Probleem: Harry heeft meerdere persoonlijkheden. De ene keer is hij vrolijke Harry, terwijl dat opeens kan omslaan in agressieve Harry.
    Seksuele geaardheid: Harry is biseksueel, dit weet hij al sinds zijn 13e.


    El Diablo.

    Al gedaan. :3 Ik vind hem goed, hoor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    First topic for my sweethearts. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Sofia Rose Hadley
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 20 jaar)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem: (Maar één persoon heeft het probleem, er zijn dus geen twee personen met hetzelfde probleem!) Sofia is doof sinds haar 7de. Ze kan nu nog 5% horen. Omdat ze pas op haar 7de doof is geworden kan ze wel gewoon normaal praten.
    Seksuele geaardheid: (Biseksueel, homoseksueel of hetero) Sofia is er nog niet helemaal uit of ze hetero is of biseksueel

    [eeenn toen moest je dus gaan IK ZWEER dat ik hem morgen na school afmaak en reageer!!!]


    Do what people say you can't.

    Naam: Joanna Valerie Davis
    Leeftijd: Ze is net negentien geworden.
    Karakter: Joanna vindt zichzelf doodeng als ze een periode heeft waarin het slechter met haar gaat. Ze lijkt wel iemand anders op zo’n moment, maar achteraf herinnert ze zich alles. Ze heeft een grote afkeer van het gebrek aan controle dat ze dan heeft en dit probeert ze goed te maken door extreem geordend te zijn in de rest van haar leven. Haar boekenkast is geordend op schrijver, haar kleren liggen op kleur en ze houdt alles wat ze doet bij in een notitieblokje, dat ze altijd bij zich heeft.
    Ondanks haar vreemde verslaving aan duidelijkheid is Joanna een heel aardig persoon. Ze legt vrij makkelijk contact, maar dat houdt niet in dat ze veel vrienden maakt. Voor sommige mensen is iedereen die ze aardig vinden meteen een vriend, maar Joanna ziet dat anders. Vriendschap is vrij bijzonder voor haar en dit moet je dan ook eerst verdienen. Over het algemeen is ze vriendelijk en behulpzaam tegenover iedereen, maar echt persoonlijke dingen deelt ze niet met hen.
    Dankzij haar psychose is Joanna vaak onrustig en verward. De medicijnen zorgen ervoor dat ze normaal kan functioneren, maar soms krijgt ze toch een aanval. Dan zit ze volledig in haar eigen wereld en reageert ze nauwelijks op haar omgeving, waardoor ze spontaan kan gaan huilen, lachen of bijvoorbeeld neuriën. Op zo’n dag is ze ook emotioneel gezien erg onstabiel en heeft ze ook wel eens last van waanbeelden.
    Ze heeft ook dagen waarop ze niet echt psychotisch is, maar wel ‘raar’ doet. Dan krijgt ze bijvoorbeeld paranoïde neigingen of plotselinge angst- of woedeaanvallen. Ook is haar vreemde logica dan vaak niet te volgen voor anderen. Terwijl haar psychotische periodes vaak één of meerdere dagen duren, is een van deze aanvallen na een paar uur voorbij. Hierna trekt ze zich vaak terug op haar kamer uit schaamte en angst voor haar gedrag.
    Uiterlijk:


    Joanna beschrijft haar haarkleur altijd als kastanjebruinrood, deels omdat het waar is en deels omdat het leuk klinkt. Echte krullen heeft ze niet, maar er zit zeker slag in en het valt tot iets onder haar schouderbladen. Haar ogen zijn blauwgrijs van kleur. Met haar één meter eenenzeventig is ze van gemiddelde lengte. Ze heeft nooit veel vrouwelijke vormen gehad, maar door de zwangerschap zijn haar borsten nog iets gegroeid, waardoor ze nu cup C heeft. Een nadeel van de zwangerschap is echter dat ze het gewicht dat ze is aangekomen nog steeds niet kwijt is, ook al is het inmiddels al een maand geleden, en dit zit haar erg dwars. Haar drang naar controle begint zich hierom langzaam maar zeker naar haar eetpatroon uit te breiden.
    Probleem: Hoewel ze altijd gek op kinderen is geweest, durft Joanna nu niet meer bij ze in de buurt te komen en daar heeft ze een goede reden voor. Ze is namelijk in het gekkenhuis opgenomen omdat ze een postpartumpsychose heeft, beter bekend als een kraambedpsychose. Dit is ontstaan na de geboorte van haar zoontje Austin. Joanna hield veel van hem tijdens de zwangerschap, maar een paar uur na de bevalling kwam er een soort kortsluiting in haar hoofd, waardoor ze twee dagen later doorsloeg. Gelukkig gebeurde dit op een moment dat haar moeder op bezoek was, waardoor die ervoor kon zorgen dat Joanna haar kind niets aan kon doen. De ouders van Joanna zorgen nu voor Austin. Zijn vader is weggegaan toen hij van de zwangerschap hoorde. Inmiddels zit Joanna ruim een maand in de inrichting.
    Seksuele geaardheid: Joanna is ‘gewoon’ heteroseksueel. Ze heeft geen problemen met mensen die een andere geaardheid hebben, hoewel ze zich er soms wel wat opgelaten door voelt als die bijvoorbeeld bij haar in de buurt zoenen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Het spijt me dat ze zo laat pas af is, maar ik heb het de laatste paar dagen een beetje druk gehad. Ik hoop dat ik nog wel gewoon mee kan doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.