• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Llamarmy
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir


    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseert zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam: Daniel Howell
    Bijnaam: Dan
    YouTubenaam: danisnotonfire
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:




    Dan ziet er uit als een 'normale' student. Hij is zo'n 1.80 en vrij dun met weinig echte spieren. Die heeft hij ook niet echt nodig. Toch is hij geen slungel, omdat de verhoudingen van zijn lijf goed uitgemeten zijn. Zijn huid is redelijk bleek, zeker in de winter. Alleen na een zonvakantie lijkt hij nog wel eens op Taylor Lautner omdat hij dan zo lang in de zon zit dat hij echt wel bruin wordt.
    Hij heeft bruin haar. Daaronder heeft hij ook twee grote vriendelijke bruine puppy ogen met lange wimpers. Hij heeft eigenlijk altijd een vriendelijke, oprechte en lieve glimlach op zijn gezicht.
    Karakter:
    Dan is een grotendeels lieve en verlegen jongen. Hij is naar de buitenwereld toe heel stil en socially awkward. Als je hem eenmaal kent zul je dat nooit meer van hem denken. Voor zijn vrienden is hij een drukke, idiote, maar toch zeer vriendelijke en loyale gast met vrij veel vreemde en vervelende trekjes: Zoals constant tikken, de coordinatie hebben van een 2 jarige, slapen van 4am tot 12am en in zijn voor de idiootste stunts. Hij houd ook gigantisch van films en games. Hij werkt graag en veel voor zijn YouTube channel, net als het channel wat hij samen met zijn vriend Phil heeft. Dan is daarnaast nog een uni-dropout, dus hij heeft altijd tijd om aan filmpjes, groot en klein, te werken.
    Extra: Dan heeft een obsessie voor lama's.


    Bowties were never Cooler

    Ik denk er even over na, want ik ga t druk krijgen ..


    16 - 09 - '17

    Okey


    Bowties were never Cooler

    WHOEH!! ik wil Jacksgap! ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    I wanted Jack ):


    kindness is never a burden.

    Dat moeten jullie zelf uitvechten :p


    Bowties were never Cooler

    Weet je, elke keer convince ik mezelf dat ik niet mee moet doen aan meer dan één RPG, maar elke keer betray ik mezelf weer...
    Maar dit klinkt zo wicked...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Thanks.
    Als iemand wil kan je ook nog Phil zijn (AmazingPhil)


    Bowties were never Cooler

    @Lamebrain: You were first. (: Ik denk dat ik Caspar Lee of zo ga nemen?
    Is Elize Daisy btw een Youtuber? Ik dacht van niet. :/


    kindness is never a burden.

    Nope


    Bowties were never Cooler

    Zelfbedachte YouTubers mogen ook


    Bowties were never Cooler

    Als het mag wil ik dan wel Alexa Losey invullen.....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jup


    Bowties were never Cooler

    @5TYLE5 Als we nu Finn ook een Youtuber maken, mag jij jack wel en dan neem ik Finn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    @5TYLE5 Als we nu Finn ook een Youtuber maken, mag jij jack wel en dan neem ik Finn?


    Goed voor mij. (:


    kindness is never a burden.