• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Llamarmy
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir


    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseert zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Okey :)


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een vrouwelijke Youtuber of zit het al vol ? ;p

    sure, het moet ongeveer gelijk blijven, maar volges mij kan het gewoon


    Bowties were never Cooler

    Okej ;3 Ik ga even denken of ik nog mensjes weet, zelfverzonnen mocht ook als ik het goed heb gelezen ? ;3

    Ik neem Zoella ;p

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 23:42 ]


    Naam: Zoë Sugg.
    Bijnaam: Gewoon Zoë of Zoella.
    YouTubenaam: zoella280390 & MoreZoella.
    Leeftijd: (16 - 27): 22 jaar.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving):




    Tumblr. || Blog. || Facebook || Twitter.
    Zoë is klein en tenger gebouwd. Haar haren zijn van nature donkerbruin, maar voor nu heeft ze er een Ombre dip-dye in. Zoals ik al zei is ze niet al te groot, een lengte van 1m61 en weegt ook niet zo overdreven veel. Ze houdt van fashion & beauty, daar gaan haar vlogs & blogs ook over, en verzorgd zich daarom ook goed. Ze kleedt zich echt als een meisje meisje, en draagt altijd nagellak en make-up. Haar ogen hebben een oceaanblauwe kleur die goed uitkomt met haar zwarte eyeliner en mascara. Je ze Zoë niet zo rap zien met hakken, tenzij het op een feestje is, omdat ze zelf vindt dat ze daar te onhandig voor is. Hakken die wel goed zitten en makkelijk te lopen zijn gaat ze wel aandoen in haar dagelijkse routine.
    Karakter:
    Extra: Haar broer, Joe, is ook een Youtuber.

    Dingen die nog niet zijn ingevuld komen nog ;p Het is te laat om nog iets goed te kunnen schrijven.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:09 ]

    -

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 15:32 ]


    Do what people say you can't.

    Dat is een zangeres en die valt dus onder muzikanten, dus proberr iemand anders


    Bowties were never Cooler

    Morrowind schreef:
    Goddamnit, ik wil heel graag meedoen maar heb vanaf morgen examens. Geen tijd dus :c


    Same problem over here -__-

    maar ik kan vrijdag normaal sowieso on komen, maar in het weekend wordt het moeilijk ;/

    btw, nu ik zie dat er meer mensen een meisje willen spelen, wil ik gerust overschakelen naar een jongen hoor ;D

    ( Ik speel liever een jongen xD please don't think anything wrong :$ )

    Maar dan moet ik nog wel kiezen wie..


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Doe waar je zin in hebt. Ik snap het zeker wel. Ik speel zelf graag ook jongens


    Bowties were never Cooler

    ik wil wel mee doen, als dat kan, dan vul ik het vanavond even in:)

    Sure


    Bowties were never Cooler

    Naam: Carli Bybel
    Bijnaam: geen
    YouTubenaam: CarliBel55
    Leeftijd: (16 - 27) 20
    Uiterlijk: (foto+beschrijving):





    carli is wel slank, maar niet heel dun ofzo, ze is vrij klein, maar dat lijkt meestal niet zo omdat ze meestal, hoge pumps draagt. Carli besteed veel aandacht aan haar uiterlijk, en is daar ook meestal wel mee bezig, ze vind het leuk om andere mensen dingen te leren, bijvoorbeeld hoe ze het beste krullen kunnen zetten, of hoe ze bepaalde make-up kunnen opbrengen. Ze kleed zich altijd vrouwelijk, je ziet haar alleen in een beetje baggy kleren als ze ziek is, of als ze gaat sporten. Ze draagt elke dag make-up ze gaat het liefst niet de deur uit zonder make-up, ze heeft van zichzelf bruine ogen,maar ze heeft soms gekleurde lenzen in.

    Karakter: carli is een vrolijk meisje, maar kan vrij direct overkomen, ze vind wat ze vind, en daar brengt niemand verandering in, ze houd ook wel van een beetje gek doen, ze woont sinds kort op zich zelf, en daar is ze heel blij mee, want ze heeft in haar huis een aparte kamer, voor al haar kleren, schoenen en make-up

    Extra:ze is kapster van beroep, en heeft ook een opleiding gedaan voor visagiste

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 19:49 ]

    Okey. Ik zet haar erbij als je zeker weet dat ze een radioprogramma kan verzorgen


    Bowties were never Cooler

    Naam: Matt Greening ( verzonnen achternaam aangezien hij hem nooit heeft vermeld ;S)
    Bijnaam: gewoon Matt
    YouTubenaam: MattG124, (DARE MattG, MattGformayor, )
    Leeftijd: 18



    Uiterlijk: Hij is al verschillende keren veranderd van haarkleur, maar zijn natuurlijke kleur blijft donkerblond. Matt heeft 2 neuspiercings en een lipring. Sommige mensen lachen er wel eens mee, omdat hij 'eruit ziet als een koe met die ring door zijn neus', maar hij vindt dat het hem staat en houdt hem gewoon. Verder zie je hem vaak met vrolijke kleuren en met een muts op zijn hoofd.
    Karakter: Matt is een hele energieke en sociale jongen die nooit nee zegt voor welke uitdaging dan ook. Omdat zijn volgers zo vaak aan hem vroegen om bepaalde 'dares' te doen, heeft hij een aparte account gemaakt om al die 'dares' te doen. Elke week doet hij er wel eentje. Matt is verder lief en vriendelijk die zijn vrienden altijd trouw blijft. In zijn shows laat hij vaak zijn geliefde kat Jojo terugkomen, omdat hij zoveel van hem houdt. Hij is creatief van geest en komt altijd wel met iets origineels. Zijn zwakke punt is dat hij snel gefrustreerd wordt door mensen die niet accepteren wat hij doet. Omdat hij zo spontaan is is soms wat raar overkomt, lokt dat vaak nogal afkeurende reacties van andere mensen op. Daar kan hij niet zo goed mee om. Hij vindt dat je moet kunnen doet wat je graag doet en dat niemand daar commentaar op zou moeten geven.
    Extra: Matt is afkomstig van Canada, waardoor hij met een typisch accent praat. Omdat hij nu naar Groot-Brittanië moest reizen, moet hij zich wel gaan aanpassen. In Canada heeft hij zich altijd wel afgevraagd hoe het zou zijn om naar Engeland te gaan en probeerde altijd dat accent achterna te doen, met niet veel succes.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Thanks


    Bowties were never Cooler