• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Llamarmy
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir


    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseert zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Okey. Ik zet haar erbij als je zeker weet dat ze een radioprogramma kan verzorgen


    Ja hoor

    Ze staat erbij


    Bowties were never Cooler

    Ik heb besloten dat ik toch ga meedoen (: Ik heb wel tijd genoeg denk ik. Moet het echt iemand bestaand zijn, of mag je ook iemand verzinnen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mag allebij, zolang het maar kan binnen de rpg


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Mag allebij, zolang het maar kan binnen de rpg


    Ok. Dan verzin ik er een.

    Naam: Haley Nelson
    Bijnaam: Nell
    YouTubenaam: Nellyson
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Haley is niet erg groot. Haar haar komt tot op haar onderrug en ze draagt meestal ook niet al te veel make-up enkel eyeliner en mascara. Ze heeft een klein en smal postuur, waardoor ze nogal zwak toont, maar dat is ze helemaal niet.
    Karakter: Haley is een gezellig persoon en heel gek. Soms is ze nogal een flapuit en zegt ze nogal gemene dingen, ook al meent ze die niet. Ook is ze een echte roddeltante, al heeft ze het zelf nooit door. Ze is heel toegewijd in alles wat ze doet en wil dan ook altijd alles perfect afwerken. Ook haar video's. Soms is ze wel uren bezig met ze bewerken tot ze eindelijk perfect zijn. Ze houdt er van om dure en nutteloze dingen te kopen, waardoor ze nogal vaak blut is en ze smelt natuurlijk voor knappe jongens. Ze houdt niet van strakke tijdschema's en maakt liever video's wanneer ze er gewoon zin in heeft.
    Haley is dus een redelijk druk, maar vrolijk persoon.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 20:29 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov





    Naam: Kennedy Bandit.
    Bijnaam: Bandit.
    Youtubenaam: HEYmisterKennedy
    Leeftijd: 21, jarig op 31 december.
    Uiterlijk: Kennedy is op zijn zachtst gezegd knap. Hij valt op door zijn tattoos en zijn halflange haar, wat de jongeren in zijn dorp liever vermijden. Met zijn bruine pretoogjes verbergt hij een heleboel andere emoties die zich afspelen in zijn hoofd. Zijn kledingkeuze is vaak niet erg verhullend, aangezien Kennedy trots is op z'n tats, en dit ook maar al te graag laat zien aan alle geinteresseerde dames en heren. Met zijn 1.92 m is hij ook best wel lang, maar hij is niet de breedste.
    Karakter: Kennedy is een stille artistieke jongen die helemaal loskomt als hij video's maakt. Hij zit vooral thuis overdag te schrijven, te schilderen of te gamen. Als hij uitgaat, wordt hij veel herkend, maar Kennedy geeft daar niks om. Omdat zijn ouders gescheiden zijn, is Kennedy nu ook bang om een relatie te nemen, dus is hij alleen. Hij is bang voor liefde. Verder is hij wel lief rond anderen, maar zoals eerder gezegd stil. Hij moet wennen aan mensen voordat hij normaal met ze om kan gaan.
    Extra: Heeft een opvallend litteken op zijn nek door een vroegere vechtpartij, waar nog niemand, zelfs zijn kijkers/familie van weet.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zet ze erbij


    Bowties were never Cooler

    Vraagje: wanneer beginnen we eigenlijk (A) ?


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ben ik ook wel benieuwd naar!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Snel


    Bowties were never Cooler

    Gaan er nog meer mensen meedoen? o; En wanneer beginnen we?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben van menig dat het soms leuker is met minder mensen. ^-^


    kindness is never a burden.

    ^ Ja, dat is wel zo.

    Maar ik wil echt wel beginnen ondertussen x] ( sorry, ben nogal ongeduldig type (A) )


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Hahaha, ik vind dat ook gezellig, maar vroeg me dat gewoon af. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    Hahaha, ik vind dat ook gezellig, maar vroeg me dat gewoon af. (:


    Btw, ik vind dat je een leuk personage hebt ;P

    moest ik even zeggen ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?