• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Llamarmy
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir


    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseert zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:43 ]


    Bowties were never Cooler

    SICKENING schreef:
    (...) Het is verschrikkelijk. Ik heb zelf in een tattooshoo gewerkt, en heb veel mensen van hun stokkie zien gaan. :'D


    Waarom martelen mensen zichzelf zo? T.T
    Maar ja, moet wel grappig zijn om te zien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb ook niet belachelijk veel tijd. Daarom ook die 8 regels, dan gaat het niet zo snel


    Bowties were never Cooler

    Ortelius schreef:
    (...)

    Waarom martelen mensen zichzelf zo? T.T
    Maar ja, moet wel grappig zijn om te zien.

    Kreeg betaald voor het martelen van mensen! :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...)
    Kreeg betaald voor het martelen van mensen! :'D


    O god. Mijn droomjob! :9~


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wie Phil wil step forward... Ik ga kijken of de nieuwe sap er al is

    ALPACALIPSE


    Bowties were never Cooler

    5TYLE5 -> Bastard


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    5TYLE5 -> Bastard


    Is veranderd


    Bowties were never Cooler

    Ik maak morgen middag laat / morgen avond het speeltopic.

    Dan komt ook de 'voorlopige' bungalow indeling


    Bowties were never Cooler

    Okay. Ik ben toch pas rond vijf uur thuis. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bastard schreef:
    Naam: Jackson Frayn Harries
    Bijnaam: Jack
    YouTubenaam: Jacksgap
    Leeftijd: 19, wordt 20 op 13 Mei.
    Uiterlijk:



    Karakter: Jack is vriendelijk en charmant. Hij beurt je op met de juiste momenten en leeft met je mee als je erom vraagt. Verder is hij ook een echte lolbroek. Hij haalt graag geintjes uit met zijn vrienden en is altijd te vinden voor een grappig verhaal. Jack kan ook lief en gevoelig zijn. Desondanks Jack mensen graag helpt laat hij niet snel zien dat hij in problemen zit.
    Jack houd van challenges. Zelfs de vreemdste voert hij nog uit met vaak Finn of een andere Youtuber als slachtoffer.
    Extra: Jack gebruikt het woord Cheeky graag en noemt zijn tweelingbroer Finn vaak Finny. Ooit heeft hij op Twitter geplaatst dat hij houd van Moam's waardoor hij nog steeds zo'n snoepen krijgt toegestuurd.


    Done.


    kindness is never a burden.

    Ik open zo het speeltopic


    Bowties were never Cooler

    I'm overexcited


    We've lived in the shadows for far too long.

    Why?


    Bowties were never Cooler

    Wie gaat bij wie in de bungalow? ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Because I'm watching Criminal minds en dan is alles echt duizend keer zo leuk als dat het eigenlijk is.


    We've lived in the shadows for far too long.