• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Leila Sofia McFall.

    Ik glimlachte eventjes. "Dank je, Zayn... En ik maar denken dat je een gemene, kille en botte jongen was... Maar eigenlijk heb je gewoon een klein hartje van goud." zei ik grijnzend.
    Ik haalde mijn schouders op en schoot in de lach. "Gewoon, ik zie jou wel aan voor het jaloerse type dat verschrikkelijk beschermend kan zijn." zei ik, waarna ik zwakjes lachte en me omdraaide om vervolgens op mijn lip te bijten.
    "Dus, wat is je plan nou?"

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 3:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Oeh, klinkt goed.' grijns ik, 'het jaloerse type dat verschrikkelijk beschermend kan zijn' mompel ik.
    Ik denk even na, ´weet niet, verzin jij iets. Ik ben dom´ mompel ik lachend.
    Ik zak wat onderuit en probeer mijn gedachten te vestigen op iets anders dan Niall..

    [Ik ga slapen! Trusten xx ]


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik grijnsde en knikte trots. "Dank je. Speciaal voor jou verzonnen." zei ik, waarna ik lachte.
    "Nou... Je kan proberen die Louis over te halen om Niall jaloers te maken en blijkbaar wil je Liam daarbij nog pijn doen ook... En als dat niet lukt kom je weer bij mij terug." zei ik op een slim toontje. "En trouwens... Ja, je bent dom."

    (Sleep well, dear! :3 Ik ga ook eens slapen. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Even deed ik niets en bleef ik alleen naast Liam heel stil zittend, ik luisterde naar het gesprek tussen hem en de blonde jongen, waarvan ik de naam nog steeds niet wist. Het ging verassend goed met mijn wondjes, voor het eerst lieten ze me bijna een heel uur met rust, wat een opluchting. Ik keek even naar Liam, die nog steeds helemaal tegen de muur aangedrukt zat, terwijl de blonde jongen hem dingen toe zei. 'Ssh, Liam, wees niet bang, Zayn is weg. Hij komt niet meer terug, daar zorgen wij wel voor, toch?' Ik wees met mijn vinger even naar de blonde jongen en mezelf, hopelijk Liam iets gerust gesteld te hebben. Ik keek even naar de blonde jongen, voordat ik mijn hand naar 'm uitstak. 'Ik ben Louis.' Ik glimlachte lief.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Hoe weet je dat nou? Je kent me niet eens..." Ik bleef hem vriendelijk aankijken. "Omdat ik dat n,u eenmaal weet," lach ik.
    "M-Mag ik misschien vragen waarom je hier bent? Ik heb je nog nooit hier gezien..."zei hij zacht. Ik zuchtye en keek hem daarna met een glimlach aan. "Ik heb schizofrenie, jij?" vroeg ik kalm.
    De jongen naast Liam stak opeens zijn hand naar me uit. "Ik ben Louis," glimlacht hij waarop ik hem ook een glimlach geef. "Niall," zeg ik.

    [Ik heb dus geen idee waarover die "Hoe weet jij dat nou? Je kent me niet eens" gaat. x'D]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 9:42 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik lag en kijk weer om het hoekje. 'Ik ga gewoon de snelle aanpak doen' grijns ik.
    Ik loop naar Louis en kijk hem aan. 'Jij. Ik. Mijn slaapkamer vanavond' grijns ik en loop terug naar Leila.
    Zo doe ik dat..' grijns ik, en kijk trots voor me uit..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Jij. Ik. Mijn slaapkamer vanavond' grijnst Zayn naar Louis en ik kijk Zayn met open mond na.
    "W wat?" stamelde ik en keek naar Louis.
    "Wat had jij nu gedacht? Dat jij iets voor hem betekende? Zelfs de vloer waar je op zit interesseert hem meer dan jij," grinnikte Sebastiaan.
    Ik trok mijn benen tegen mijn borst en slikte de tranen in en glimlachte naar Liam, maar vanbinnen voelde ik me leeg.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "W wat?" hoorde ik Niall stamelen. Ik zucht even en kijk voor me uit.
    Ik moet toegeven, ik haat het om hem zo te horen.
    Maarja. Hij kiest Liam. Dus wat maakt het uit..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik fronste toen Zayn terug was en beet op mijn lip.
    "Je bent gek, Zayn... Wat zal die jongen nou wel niet denken?" vroeg ik zacht, waarna ik eventjes zacht grinnikte.
    Ik wreef even over mijn slapen en zuchtte even, waarna ik weer een zwak lachje opzette. "Wat doe je als hij het niet wilt?"

    Liam James Payne.

    Schizofrenie... Schizofrenie. Het woord bleef door mijn hoofd spoken, wat verschrikkelijk irritant was.
    Ik keek even naar Louis en knikte langzaam, maar voor mij was Zayn niet eens het enige probleem. Twee mensen hier zaten met me te praten en ik had het gevoel alsof ik nog eens kon gaan huilen, aangezien ik niet eens wist waarom ze voor mijn kant kozen. Misschien probeerden ze me wel te pakken door eerst mijn vertrouwen te winnen en me daarna lieten vallen.
    "Vertrouwensprobleem." mompelde ik op Niall's vraag.
    Toen ik Zayn hoorde kromp ik meteen weer in elkaar en luisterde naar wat hij zei, waardoor mijn bloed in ijs veranderde. Ik keek Louis smekend aan en schudde angstig mijn hoofd. Ik wilde niet dat hij naar hem toeging...
    Niall had er duidelijk moeite mee, aangezien ik hem hoorde stamelen en zijn knieën optrok.
    "Niall, niet doen. Zayn is je tranen niet eens waard." mompelde ik verschrikkelijk zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik keek naar Zayn, zijn rug was naar me toegekeerd.
    "Doe nu niet zielig, fag!" riep Sebastiaan die nu opeens voor me gehurkt zat. "Je bent niets waard, alles wat hij tegen je zei waren leugens," grinnikte hij . "Trouwens, alles wat wij zeiden was de waarheid en dat denkt hij vast ook. Hij wou je alleen voor de seks en dat gaf jij hem niet," Kwam Patrik bij.
    "Nee!" stamelde ik. Ik drukte mijn handen tegen mijn oren.
    "Stop met jammeren en doe ons een plezier en injecteer jezelf met lucht in je aderen ofzo," deze keer Sebastiaan weer. Ik drukte mijn handen nog steviger tegen mijn oren waardoor ze pijn begonnen te doen. "Zayn," jammerde ik.
    "Vertrouwensprobleem," hoorde ik Liam amper mompelen. Ik wilde wat tegen hem zeggen. Ik wilde hem goed laten voelen, net zoals Zayn, maar blijkbaar kon ik dat niet.
    "Niall, niet doen. Zayn is je tranen niet eens waard." hoorde ik daarna Liam zeggen gedempt door mijn handen. Ik schudde mijn hoofd.
    "Het is net andersom. Jij bent Zayn niet waard. Louis is veel beter voor Zayn," sneerde de 2 jongens die ik alleen kon zien en horen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:01 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders op. 'Boeit het?' grijns ik.
    Ik zucht even, ze zouden ons gewoon kunnen horen aangezien we om het hoekje stonden..
    'NIks boeit meer' mompel ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Liam knikte even naar mij, ten teken dat hij zich wel goed voelde, ik wist heel even niet of ik dat moest geloven, maar ik hield het erbij. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Zayn weer de gang terug opkomen, ik wilde aanstalten maken om voor Liam te gaan staan maar hij kwam regelrecht op mij af. 'Jij. Ik. Mijn slaapkamer vanavond.' Grijnsde hij, waarna hij zich omdraaide en weer wegloopte. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem na. Had ik dit goed gehoord? Betekende dit dat hij iets met me wilde? Liam keek me angstig aan en schudde met zijn hoofd, dat ik niet naar Zayn toe moest gaan. Ik zuchtte, ik wist het niet, wat zou er gebeuren als ik wel ging, en wat als ik niet ging?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik zuchtte en wilde Niall helpen, maar hoe help je iemand die schizofrenie heeft en je zelf bang bent voor aanraking? Dat werkt toch gewoon niet samen!
    "Wel waar, Niall... Je bent meer waard dan een of andere casanova die alles en iedereen in zijn bed probeert te krijgen." zei ik weer op een zachte toon, wetend dat Zayn om het hoekje stond te praten met... Leila?
    Wat had die nou weer hiermee te maken?! Zeg me nou niet dat Zayn haar naar zijn kant had getrokken en dat ze hem ging helpen...
    "N-Niet gaan Lou... Hij kan je toch niks maken. Ik had gewoon de pech dat ik op een plek zat waar niemand was om me te helpen. Op jullie na dan..." zei ik zacht.

    Leila Sofia McFall.

    "Voor mij wel, voor jou niet." was mijn antwoord, waarna ik langzaam mijn hoofd schudde. "Maar je kan hem niet forceren om het bed in te duiken met jou."
    Ik beet op mijn lip toen ik Zayn's toon in zijn stem hoorde en stak mijn hand aarzelend uit om de zijne op te zoeken en die voorzichtig vast te pakken. Ik wist niet hoe Zayn zou reageren op een knuffel, dus dit was misschien eventjes beter.
    "Je vindt me misschien wel het meest irritante wezen dat hier rondloopt, maar weet wel dat je altijd met me kunt praten." mompelde ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Weet je het zeker?' Mompelde ik zachtjes. 'Van wat je allemaal hebt verteld weet ik niet of het erg prettig is als dat gaat gebeuren, omdat ik er nu voor kan zorgen dat er niets gaat gebeuren als ik gewoon naar hem toe ga...' Ik wist wel degelijk wat er ging gebeuren als ik naar hem toe ging, of dat dacht ik toch, en ergens had ik daar helemaal niet zoveel moeite mee, ligt eraan of Zayn ineens heel erg agressief ging worden, dan was het minder. Ik zuchtte en keek Liam toen aan. 'Ik denk erover na, goed?' Gewoon alleen om hem gerust te stellen, waarschijnlijk ging ik toch wel even kijken wat Zayn van plan was.
    [Ik moet naar m'n werk, fantastisch. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik glimlach naar haar en kijk naar mijn hand.
    'Soms wel' lach ik, en kijk weg. 'Maar is goed' zeg ik.
    Ik leun tegen de muur en luister naar het gesprek van Louis, Liam en Niall..


    El Diablo.