• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Wel waar, Niall... Je bent meer waard dan een of andere casanova die alles en iedereen in zijn bed probeert te krijgen." zei Liam op een zachte toen. Ik liet mijn handen langzaam zakken. "Ik dacht dat het bij mij anders was," stamelde ik. Wat een idioot ben ik toch. Als Zayn het bij iedereen deed, dan ging ik echt niet het verschil maken. Ik snap niet eens waarom hij de moeite deed om met me naar bed te gaan. "Ik ben een idioot," zuchtte ik?


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Ik wil koffie' mompel ik, en loop de hoek weer om.
    Ik zie Liam zitten en ik kan het niet laten. Ik kniel naast hem neer, 'heb vooral veel plezier, hé kleuter' fluister ik in zijn oor.
    Vervolgens loop ik naar de keuken en maak mijn koffie..


    El Diablo.

    (Succes op je werk! :3)

    Liam James Payne.

    Ik beet even op mijn lip en negeerde Louis even. Au, dat stak toch wel even... Hij vond Zayn gewoon leuk, zullen we wedden? Iedereen vond Zayn leuk... Iedereen wilde Zayn liefde bieden...
    Ik keek even naar Niall en zuchtte zachtjes, om vervolgens mijn hand heel voorzichtig, met een trillende beweging op zijn knie te leggen. Ditmaal deed ik het, dus voor mij was het geen probleem. Maar ik wist niet zeker hoe Niall zou reageren.
    Ik slikte even bij Zayn's woorden en kromp vrijwel meteen weer in elkaar.

    Leila Sofia McFall.

    Ik keek grinnikend op. "Ik weet het... Ik ben gewoon verschrikkelijk vervelend op sommige momenten."
    Zie je? Zayn en ik konden ook normaal met elkaar omgaan. Als we elkaar nodig hadden stonden we toch wel mooi voor elkaar klaar. Maar ja, wat wil je als je hier allebei al verschrikkelijk lang zit?
    "Mooi zo." zei ik zacht, waarna ik zijn hand weer losliet en even aarzelde. "Ga je nu ook echt iets met die Louis doen of...?"
    En nog voordat je je vraag kon afmaken was Zayn al weg, waardoor ik hier alleen stond zonder te weten waar wat stond.
    "Zayn!" riep ik gefrustreerd, waarna ik op de tast langs de muren begon te zoeken waar ik heen moest lopen. Oh, lekker! Dadelijk viel ik echt van de trappen af...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Plots voelde ik een hand op mijn knie waardoor ik schrok en bijna omviel, maar toen ik zag dat het Liam was, werd ik weer rustig en glimlachte naar hem. "Sorry dat ik zo schrok," mompelde ik.
    Opeens knielde Zayn voor Liam neer en fluisterde iets in zijn oor waardoor ik het niet kon verstaan. Vervolgens stond Zayn op en liep weg.
    "Wat heeft hij gezegd?" vroeg ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Zayn

    Met een grote beker koffie loop ik weer langs en neem een slok.
    Ik drink eigenlijk veel te veel koffie maarja.. Niks aan te doen.
    Ik leun tegen de muur en kijk naar Leila. 'Back' mompel ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    "Idioot..." mompelde ik gefrustreerd, waardoor ik ophoud met lopen en mezelf langs de muur af op de grond liet zakken.
    Ja, wat? Hij liet me alleen staan en ik had geen idee of hij wel terug zou komen of niet? Ik wilde geen medelijden, maar je kon me best wel even zeggen dat je ook nog terugkwam of me anders even zeggen waar iets stond zodat ik niet als een of andere gek tegen alles aan het aanlopen was.

    Liam James Payne.

    Ik schudde snel mijn hoofd en keek Niall verontschuldigend aan. "Niet jou schuld, ik liet je schrikken..." mompelde ik, maar ik liet mijn hand voorzichtig liggen en maakte geen onverwachte bewegingen. Ik wist precies hoe Niall zich nu moest voelen en probeerde dus zo stil mogelijk te blijven zitten.
    Ik zuchtte en beet op mijn lip. "N-Niks... Laat maar."
    Ik wilde niets zeggen, dadelijk werd Zayn alleen nog maar kwader en bungelde ik ooit nog aan een touwtje. Nee, Liam... Geen illusies maken, Zayn sloeg op je in. Hij zou het niet makkelijk maken door je aan een touw te gaan ophangen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik laat me tegen de muur zakken en zuchtend neem ik nog een slok.
    'Sorreh' grinnik ik, en zucht. Ik voelde me licht gezegd klote. Maar zo zie je maar weer.
    Als Niall echt een vriend was, was hij wel achter me aan gegaan..' zeg ik en neem nog een slok..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik zuchtte en prevelde zachtjes wat woorden, niet eens wetend waarom.
    "Het geeft niets." antwoordde ik, waarna ik zuchtte en mijn hoofd tegen de muur liet leunen.
    "Niall is van slag, misschien ging hij daarom niet achter je aan... Je moet toegeven dat je hem wel hebt laten schrikken met je actie." zei ik, waarna ik met mijn ongelakte nagels op de vloer tikte. Vroeger lakte ik ze in de felle kleurtjes, nu wist ik niet eens hoe lang ze inmiddels waren. Ze waren kort, aangezien ik ze elke dag vijlde als oefening. Maar meer wist ik ook niet...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn voeten.
    'Zal wel is niet, mensen raken altijd van slag door mij' mompel ik.
    Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en zet mijn koffie op de grond..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "N-Niks... Laat maar." zuchtte Liam en hij bete op zijn liep. Ik zei niks, ik glimlachte alleen maar. Ik wilde hem nergens toe dwingen om iets te zeggen?
    Liam liet zijn hand op mijn knie liggen. Ik werd het al gewend en ik wist dat het mijn vader niet was, dus dat maakte het ook een stuk gemakkelijker.
    "Je had dus een vertouwensprobleem?" Vroeg ik zachtjes? "Vertrouw je mij?" Ok, domme vraag. Hij kent me amper een uur. "Je mag "nee" zegen hoor," lachte ik.

    [Ik liet Niall dat vragen zodat mijn post wat langer is. x'D]


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Ik luisterde naar Zayn's woorden en wist dat hij het echt even niet zag zitten, waardoor ik zachtjes zuchtte en een kinderlijk stemmetje opzette.
    "Zaynie niet verdrietig zijn..." zei ik zachtjes. "Dat past niet bij je."
    Ik vond het verschrikkelijk leuk om hem Zaynie te noemen, aangezien het schattig klonk. Ik wist niet of Zayn het leuk vond, maar ik wel.
    "Ik raak niet van slag door jou. Harry volgens mij ook niet en Louis tot nu toe ook niet." zei ik, waarna ik zwakjes glimlachte. "Het is eigenlijk ook niet helemaal jou schuld, als ik het eens goed bekijk... Jij kan er niets aan doen dat je een stoornis hebt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Niall glimlachte en ik moest daardoor ook een zwak glimlachje opzetten, aangezien zijn lach gewoon aanstekelijk was en het er heel schattig uitzag.
    Liam! Denk nou niet zo over die jongen! Ten eerste is hij al van Zayn en ten tweede bestond Louis ook nog...
    Kon je twee jongens tegelijkertijd leuk vinden? Want volgens mij was dat het geval bij mij hier... Oh god, wat was ik een idioot.
    "Vertrouw je mij?" hoorde ik Niall vragen, waardoor ik slikte.
    "Meer als anderen." mompelde ik zacht, waarna ik mijn gezicht afwendde. "Ik kan niemand vertrouwen, in principe."
    (Ik heb echt zo'n zin om Liam gewoon lekker met een dilemma te laten zitten door op twee jongens verliefd te worden! x'D Hij krijgt wel wat meer problemen, denk ik. ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders op en zucht. 'Het zal wel' zeg ik.
    'Het is toch altijd hetzelfde, ik vind iemand leuk en die ander niet' zeg ik, 'story of my life' zeg ik.
    Ik vraag me af of ze ons kunnen horen, vast wel..


    El Diablo.

    [Haha, dan kan hij gaan oppassen voor Zayn ;p ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Meer als anderen." mompelde Liam waardoor mijn gezicht opvrolijkte. Ik wist niet eens waarom, maar ik voelde me een klein beetje speciaal. Wat natuurlijk nergens op slaat, want ik ben in de verste verte niet speciaal.
    "Ik kan niemand vertrouwen, in principe."
    "Dat begrijp i, ongeveer," zeg ik zachtjes. "Ik begrijp het omdat ik ook mensen nooit vertrouw als ze me opeens aanraken, maar het is natuurlijk niet hetzelfde zoals bij jouw," zeg ik. "Ik vertrouw je, als je het wil weten," glimlach ik.

    [En dan Niall, de idioot, kennende zegt dat Liam dan maar voor Louis moet gaan omdat hij denkt dat Liam veel beter is bij Louis. x'D]


    Take me to wonderland