• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde een keer mijn neus op, en precies op dit moment moesten mijn wondjes pijn gaan doen. Het slechtste moment ooit. 'Oh nee? Ik mag me bemoeien met wie ik wil, daar heb jij helemaal geen recht over.' Ik beet op mijn lip, vermande mezelf om niet direct het vest uit te gooien en aan die verschrikkelijke wondjes te krabben. God zij dank kwam er precies op dat moment die blonde jongen aan die straks bij Zayn in de eetzaal zat, hopelijk kon hij hem wat kalmeren. Zolang Liam ongedeerd bleef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik wierp een angstige blik op Zayn en hield mijn kaken stijf op elkaar. Ik had toch niks te zeggen, aangezien ik wist dat hij gelijk had. Alleen was hij vergeten te zeggen dat mijn hartslag te hoog was, maar dan zou ik hem alleen nog maar meer laten genieten hiervan. Dus zweeg ik maar en keek hem aan.
    Ik gaf de blonde jongen een dankbare blik voordat ik weer verschoot van Zayn's blik en meteen achter Louis inschoot.
    "D-Dank je." fluisterde ik stilletjes, waarna ik mijn ogen even sloot om tranen tegen te gaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Best" zegt Zayn en gaat van de jongen weg en kijk hem dankbaar aan. Ik kniel snel voor de jongen neer. "Gaat het? Sorry van Zayn," mompel ik. "Zayn is heel aardig hoor, ik snap alleen niet wat er net gebeurde. Ik ben Niall trouwens," Ik kijk even naar Zayn en laat dan mijn hoofd hangen. Ik snap dat het komt door zijn aressiestoornis. Misschien kan ik hem helpen het onder controle te houden.


    Take me to wonderland

    (*Kuch kuch* We gaan te snel, en nu klopt de helft niet meer. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik leun tegen de muur en kijk naar Niall en Liam.
    Ik werp een dreigende blik toe naar Liam.
    Ik kijk even weg. Ik meen het, als Liam Niall van me jat komt hij hier niet levend uit.. Daar zorg ik wel voor..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'D-Dank je.' Fluistert Liam zachtjes, waarna hij zich helemaal achter me verstopt. 'Graag gedaan,' glimlachte ik. Ik schuif een stukje opzij als ik merk dat de blonde jongen tegen hem begon te praten, ook hij zag er vrij aardig uit, maar over Zayn moest ik nu twijfelen. Misschien had Liam gelijk gehad, en was Zayn gewoon niet te vertrouwen, of het kwam door zijn probleem. Ik zuchtte en staarde voor me uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CxStylinson schreef:
    (*Kuch kuch* We gaan te snel, en nu klopt de helft niet meer. ;p)


    [Dat had ik ook al door, haha. We zijn gewoon iets te enthousiast. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik keek Niall vol ongeloof in mijn ogen aan. Aardig...? Aardig?! Hoe kon je Zayn nou aardig noemen?! Noem je het aardig om iedereen te slaan en te bedreigen?!
    "L-Liam." zei ik zacht, waarna ik snel naar Zayn blikte en vrijwel meteen weer piepte. Ik wilde nog niet dood... Ik moest nog bewijzen dat ik in een normale maatschappij kon meedraaien in plaats van hier vast te zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Omg, nu hebben we om de minuut een bericht epost. x'D van 1:30 tot 1:36. Ok, dat viel me gewoon op. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Ik ging naast Liam zitten en keek hem aan. 'Gaat het weer een beetje?' Bezorgd keek ik hem weer aan. Dankzij de blonde jongen was Zayn gestopt met zijn gedrag, maar Liam zag er nog steeds niet echt goed uit. En wie weet waarneer Zayn weer terug opnieuw begon. Ik rilde even en moest er niet aandenken als ik ooit door hem in elkaar geslagen werd, volgens mij was dat letterlijk je dood dan...
    [Ik ga slapen. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "L-Liam." zei hij zacht, maar wanneer hij een blik worp naar achter mij, piepte hij vrijwel meteen.
    Ik draaide me om en za dat hij schrok van Zayn. Ik wierp Zayn een kleine glimlach en keerde toen weer naar Liam.
    "Dat is een mooie naam, Liam," glimlachte ik vriendelijk. "Het spijt me echt zo als je geschrokken bent, maar het zal niet nog eens ebeuren. Toch , zayn?" ik draaide me om en keek Zayn hoopvol aan.


    Take me to wonderland

    (Sleep well! :3)

    Liam James Payne.

    Ik keek Louis even aan en schudde aarzelend mijn hoofd, waarna ik mezelf zachtjes op en neer wiegde en tegen de muur ging zitten. Als een klein kindje bleef ik daar opgekruld als een bolletje wol zitten en mompelde allerlei dingen om mezelf te kalmeren. Waarom was Maddie er op deze momenten nou niet?! Die had Zayn allang de les gelezen en had me zo weer gekalmeerd... Nu sliep ik vannacht weer niet. Ik keek weer even naar de blonde jongen en sloeg snel mijn ogen neer, bang voor Zayn die misschien kwaad werd omdat ik mijn aandacht op 'zijn' jongen vestigde.
    Ik wilde iets antwoorden op Niall's woorden, maar mijn keel leek dichtgeknepen te zijn van angst. Het gebeurde wel vaker dat Zayn me moest hebben...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn

    'Zal wel' mompel ik. Voordat ik echt kwaad word loop ik maar naar mijn kamer.
    Ik grijp het pakje sigaretten uit mijn lade en steek er een aan. Ik ga bij het raam staan en blaas de rook uit.
    Het is altijd hetzelfde verhaal. Oh, Liam is zo zielig. Tss, bullshit..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Liam was opgekruld in een bolletje en begon allerlei dingen te mompelen. Waarschijnlijk om zich te kalmeren. Ik wist niet of ik hem kon aanraken, ik had ook liever niet dat mensen me opeens aanraakte, dus dat deed ik niet. "Het is ok Liam, shh. We gaan je geen pijn doen. Ik beloof het, op mijn erewoord," glimlachte ik. "Voel je al wat beter? Of niet? Je kan gewoon zeggen," moedigde ik hem aan met een lach.
    "zal wel," hoorde ik Zayn achter me mompelen. Ik draaide me even om en zag dat hij wegging. Goed gedaan Niall, Zayn haat je waarschijnlijk nu.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 2:04 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik voel weer wat woede opborrelen en voor ik het weet heb ik mijn vuist hard door het raam geslagen.
    Ik trek mijn hand terug maar voel de scherpe kanten van het glas tegen mijn arm glijden.
    'Fuck' mompel ik als ik mijn bebloede arm zie en gooi mijn sigaret uit het raam..
    Ik loop naar de keuken en begin de wonden af te spoelen..


    El Diablo.