• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga slapen! Ik reageer misschien morgenochtend! Goodnight xx]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Wow!" zei Zayn als ik de laatste noten speel en heem verbaasd aankeek.
    'Dat. Was. Goed. Even serieus' ook hij had een verbaasde uitdrukking waardoor ik blozend naar beneden keek. Ik haalde mijn schouders op. "Zo goed vond ik het niet. Volgens mij heb ik heel wat noten gemist bij het gitaarspel. Bij de zang kan je niet eens spreken over noten bij mij," lach ik.
    "Je klonk inderdaad vreselijk. Je bezorgt die arme jongen nog een gehoorbeschadiging!" ik kromp ineen bij het horen van Sebastiaans stem. "Laat me met rust," sis ik naar Sebastiaan die zijn wenkbrauw optrekt. "Er moet toch iemand zijn die je op je plek zet?" verdedigde de onbestaande jonen zich.

    [Tot morgen en slaapwel!!! :p]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 13:14 ]


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    Liam James Payne.

    Ik glimlachte. Ik leek Louis steeds meer vertrouwen te geven... Hij leek wel een beetje op Maddie, qua socialiteit. Ik zou niets verbaasd zijn als hij ook nog eens heel vrolijk kon zijn, buiten zijn probleem om.
    "Ze is ook aardig..."
    Ik merkte dat Louis weer begon te krabben en schudde langzaam mijn hoofd, maar het zou toch niets uithalen. Ik knikte langzaam op zijn vraag.
    "Ja, een jaar. Ze weigert te accepteren dat ze... blind is." zei ik na een lichte aarzeling. Ik wist niet eens of het meisje wel wilde dat ik het vertelde.
    Ik wilde dat ik de gedachten van Louis op dit moment kon lezen, aangezien hij steeds in gedachten leek te zijn. Vreemd, maar waar...
    "Zayn is een getinte jongen met zwarte haren en heeft een agressiestoornis... Dus daar blijf ik liever bij uit de buurt..." mompelde ik, waarna ik mijn verhaal vervolgde. "En Leila is een bruinharig meisje dat blind is... En ze kan soms eng uitzien omdat het lijkt alsof ze je aanstaart."
    Ja, de eerste keer toen ik haar zag schrok ik me dood, gek! Weet je hoe eng het is om iemand tegen te komen die je alleen maar aanstaart en je langzaam probeert aan te raken om je te proberen te herkennen...


    Louis Tomlinson.
    Heel even hield ik¨weer op met krabben en keek Liam aan. 'Awh, echt? Wat rot voor haar,' dat leek me serieus vervelend als je blind bent, gewoon helemaal niets of niemand kunnen zien. Zachtjes begon ik terug te krabben. 'Hoezo? Is hij zo'n gevaarlijke jongen?' Ik beet op mijn lip, probeerde te stoppen met krabben, maar het lukte weer eens niet, het deed alleen zo'n verdomde pijn, en stoppen kon ik niet, het voelde net zoals drugs innemen, en dan de kik die je er van kreeg. Heerlijk. 'Nou ja, dat is niet zo erg, misschien dat het een beetje eng lijkt, maar zij kan er niets aan doen dat ze blind is...' Waarom kon het niet gewoon stoppen? Ik wilde er zo graag vanaf, en als ik opnieuw die drugs zou nemen was het weg. Waarom gaven ze me niets? Op die vraag kon ik zelf antwoord geven, maar dat wilde ik niet. Ik durfde het nog niet echt toe te geven dat ik hier "vast" zit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en knikte uiteindelijk. Eigenlijk was het waar... De meesten hier konden nog van hun probleem afgeholpen worden, maar de kinderen met een beperking zouden er alleen mee kunnen leren omgaan. Leila kreeg haar zicht niet terug...
    "Blijkbaar is hij gevaarlijk... Hij heeft tot nu toe bijna elke nieuweling versleten als hij weer eens verliefd is." zei ik zacht, waarna ik even zenuwachtig rondkeek of niemand meeluisterde. Als dit bij Zayn terecht zou komen bleef ik dood...
    Ik knikte en beet zachtjes op mijn lip. "Nee, dat begrijp ik wel... Maar het bleef een beetje beangstigend uitzien."
    Ik liet mijn blik op Louis rustten en slikte eventjes. Die wondjes zagen er niet goed uit en ik vroeg me af hoe ik hem eventueel zou kunnen helpen.
    "Waarom zit jij hier eigenlijk?" mompelde ik op een vragende toon.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Dat heeft niet echt met gevaarlijk te maken, toch? Het is meer dat hij zin heeft in seks...' Zachtjes grinnikte ik. Het was lang geleden dat ik eigenlijk nog eens seks had gehad, niet dat het hier ooit zou gebeuren, dus het zou wel een tijdje gaan duren. 'Dat geloof ik graag, ik ben best wel benieuwd naar haar, eigenlijk.' De wondjes waren opnieuw gestopt met jeuken, en op gelukt haalde ik mijn vingers er weer vanaf en vouwde mijn handen samen. Ik merkte dat Liam me aankeek, ik slikte en keek hem ook aan. 'Waarom zit jij hier eigenlijk?' Mompelde hij toen. Ik keek heel even naar mijn handen, ik schaamde me er voor. Het was niet het meest geweldige om in zo'n kliniek te zijn. 'Ik ben verslaafd aan drugs, cocaïne.' Verduidelijkte ik mijn antwoord nog even.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik trok een gezicht en beet op mijn lip. Ik was niet zo van dat onderwerp... Ik kon er al moeilijk over meepraten. Ja, ik had nooit seks gehad... Sorry hoor, maar meisjes waren niet geïnteresseerd in mij. En jongens al helemaal niet.
    "Zayn kan nog wel eens losse handjes krijgen als je iets doet wat hem niet aanstaat."
    "Dan moet je haar zoeken." antwoordde ik zacht, waarna ik weer naar de muesli keek en er aarzelend nog een hapje van nam. Ik slikte de muesli snel af en keek Louis weer aan.
    "Het is niet erg, hoor... Iedereen hier heeft wel iets." zei ik toen ik merkte dat Louis er wel wat moeite mee had.
    Drugs... Ja, dat overkwam je gewoon. Je kon er heel moeilijk tegen vechten. Net zoals drank of niet willen eten... Of roken, dat kon ook.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'En dat heeft hij bij jou ook geprobeerd? Het lijkt alsof je er heel ervaren over praat...' Een rilling liep over mijn rug, ik wist niet zeker of ik nu bang voor deze Zayn moest zijn of niet, ik had dan al wel wat ervaringen met seks, genoeg dingen die je doet waarneer je onder invloed bent. 'Daar ben ik te lui voor, en sowieso weet ik niet waar ik heen moet, de helft hier ken ik nog niet eens.' Ook daar was ik te lui voor, om het hele gebouw door te gaan wandelen om te bekijken wat er allemaal was, straks kreeg ik weer een aanval van al die wondjes en kon ik niet gelijk terug naar mijn kamer. Ik knikte zachtjes. 'Dat is waar, anders zouden ze hier niet zitten, maar toch, het is gewoon wat beschamend. Waarvoor zit jij hier, eigenlijk?' Aangezien Liam het aan mij had gevraagd, vond ik dat ik wel aan hem mocht vragen wat zijn rede was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Sorry, de bel op school ging. :3)

    Liam James Payne.

    Ik keek Louis aan en beet op mijn lip. "Niet op die manier... Maar je ziet nog wel eens wat als je ergens naartoe loopt." antwoordde ik zacht.
    Was het wel netjes om hier over te praten? Al kon je het beter roddelen noemen omdat ik nu Louis dingen aan het vertellen was die weliswaar klopten, maar niet helemaal eerlijk was tegenover Zayn. Hij had ook zijn goede kanten, hoor... Tenminste, dat had ik gehoord.
    Ik grinnikte zachtjes om zijn woorden en sloeg vrijwel meteen weer mijn ogen neer om vervolgens mijn mond weer dicht te klappen. Dadelijk vatte hij het nog verkeerd op. "Je leert de weg hier wel kennen en de andere mensen ook nog wel. De meesten zijn vaak teruggetrokken, maar anderen zijn juist op zoek naar vriendschap of een vertrouwenspersoon."
    Ja, ik had die ook nodig. En de mijne was weg... Nu had ik iemand anders nodig die ik blindelings vertrouwde. Het was verschrikkelijk moeilijk voor mij om iemand daarin te vinden, maar het was niet onmogelijk.
    Ik keek op en kuchte even toen hij zijn vraag stelde, waarna mijn praten in fluisteren overging. "Lang verhaal. Laten we maar zeggen dat het pesten me teveel werd en er uiteindelijk klappen zijn gevallen."
    Ja, zelf had ik ook geslagen, maar die klap had karma vrijwel meteen teruggekaatst. Ik trok mijn benen op en ging zo op de stoel zitten om vervolgens mijn armen om mijn knieën te slaan. Mensen waren het gewend dat ik zo zat, het gaf me een veiliger gevoel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, geeft niets. :')]
    Louis Tomlinson.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Heb je hem iemand van hier zien aanranden?' Dat was nogal wat. Met een kleine zucht haalde ik het eten weer terug naar voren, en nam een klein hapje van de boterham, eten was noodzakelijk, anders zou ik het pas over een paar uur weer krijgen, en van de dagen geleden wist ik dat ik dat niet vol kon houden. 'Ja, zodat ze gezellig elkaars problemen kunnen delen,' mompelde ik sarcastisch. 'Zijn er hier eigenlijk veel mensen die een relatie met elkaar aan gaan?' Grijnzend staarde ik naar Liam, dat was gewoon iets wat ik moest weten, wie weet liepen hier nog wel wat leuke jongens rond. Al hoe wel Liam is een leuke jongen, maar ik wist niet hoe het met hem zat... 'En daarom ben je zo bang als iemand je aanraakt?' Vroeg ik voorzichtig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik schudde mijn hoofd langzaam. "Nee, zo ver ging hij niet... Maar slaan was er overduidelijk bij." mompelde ik.
    Ja, en toen kreeg de jongen een hele ruzie met een van de doktoren hier. Gelukkig waren er hier opgeleide mensen, anders was het hier een complete hel geweest... Dan liep alles uit de hand!
    Ik hoorde het sarcasme in Louis zijn stem en schudde langzaam mijn hoofd. "Dat valt best mee. De meesten praten ook gewoon over alledaagse dingen en er zijn zelfs mensen die gewoon tekenen, muziek maken of in een of ander clubje zitten."
    Ja, je had hier toch veel te doen tegen de verveling. Een verschrikkelijk naaikransje of origami bijvoorbeeld... Dat leek me eerlijk gezegd saai, maar wel ontspannend.
    "De meesten niet, maar er zijn er wel een aantal die het lukt om een leuk iemand te vinden en daarmee een relatie aangaan." zei ik zacht, waarna ik mijn wenkbrauwen vragend optrok. "Hoezo?"
    Ja, er liepen hier wel types rond. Je had een hele sloerie bende die elke week een nieuw slachtoffer hadden, de vrij normale kinderen die wel eens een relatie hadden of juist een langdurige relatie en dan had je nog een groep overigen die dit niet eens probeerden. Ach, ik begreep elke groep wel een beetje... Zo zaten mensen nou in elkaar.
    Ik knikte langzaam op mijn vraag en wiegde mezelf weer heen en weer door de gedachten. "Ja..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    "Wow!" zei Zayn als ik de laatste noten speel en heem verbaasd aankeek.
    'Dat. Was. Goed. Even serieus' ook hij had een verbaasde uitdrukking waardoor ik blozend naar beneden keek. Ik haalde mijn schouders op. "Zo goed vond ik het niet. Volgens mij heb ik heel wat noten gemist bij het gitaarspel. Bij de zang kan je niet eens spreken over noten bij mij," lach ik.
    "Je klonk inderdaad vreselijk. Je bezorgt die arme jongen nog een gehoorbeschadiging!" ik kromp ineen bij het horen van Sebastiaans stem. "Laat me met rust," sis ik naar Sebastiaan die zijn wenkbrauw optrekt. "Er moet toch iemand zijn die je op je plek zet?" verdedigde de onbestaande jonen zich.

    [Tot morgen en slaapwel!!! :p]


    Zayn Malik

    "Zo goed vond ik het niet. Volgens mij heb ik heel wat noten gemist bij het gitaarspel. Bij de zang kan je niet eens spreken over noten bij mij," lacht hij. Ik grinnik kort en kijk hem aan. 'Het was goed, geloof me' glimlach ik. Opeens zie ik hem wat sissen en frons even. Ik laat het maar gaan en strijk nog een paar keer over de snaren. 'Dus..' zeg ik en lach even. Ik haal een hand door mijn kuif en zucht even. ´Weetje nog een liedje?' vraag ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Oke,' ik glimlachte vrolijk naar Liam, de pijn was voor even weg. Gelukkig maar. 'Ik ontmoet hem vast nog wel, en wie weet wat er gaat gebeuren dan...' Ik grinnikte zachtjes. Terwijl ik even in het rond keek, het viel me op dat het hier nu vrij rustig was, er was bijna niemand meer aan het eten. Een paar van die begeleiders hier waren wat borden en drinkmokken aan het opruimen, maar voor de rest was het stil. Ik knikte langzaam. 'Muziek is leuk, ja. Wat doe jij hier eigenlijk iedere dag? Ik verveel me dood hier, ik lig meestal alleen in mijn bed...' Ook door de pijn kon ik vaak niet zo heel veel doen, of als het in mijn knieholtes te ondragelijk werd, dan kon ik amper lopen. 'Nee, gewoon, vind ik leuk om te weten. Zijn er op dit moment mensen die een relatie hebben?' Oh, Louis, je bent veel te nieuwsgierig... Ik zuchtte zachtjes. 'Sorry dat ik je daarstraks aanraakte, als ik het had geweten had ik het niet gedaan.' Ik glimlachte lief naar Liam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en slikte. Ik wilde eigenlijk niet dat Louis bij Zayn in de buurt kwam, maar misschien was dat gewoon een reflex in mijn gedachten omdat ik Zayn nog nooit aardig had zien doen. Hij kon het wel zijn hoor, dat wist ik wel zeker. Anders hield niemand het langer dan twee dagen bij hem vol...
    "Ik zit meestal op mijn kamer, bij de psycholoog en anders zit ik hier... Ik durf niet op drukke plekken te zitten. Heel soms ben ik wel eens bij sommige personen te vinden." mompelde ik een beetje verlegen.
    Ik moest grijnzen om de jongen zijn nieuwsgierigheid. "Niet dat ik weet... Ik volg hier ook niet alles."
    Als je iets wilde weten moest je naar de roddelaarster van de instelling toe. Die wist alles, serieus... Nog maar voordat iemand anders het wist!
    Ik knikte en glimlachte heel zwak. "Het geeft niks, je wist het niet..."
    Oh, wauw. De glimlach van Louis liet me toch eventjes smelten... Zo'n lieve, schattige glimlach zag je niet vaak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Het was goed, geloof me' glimlachte Zayn waardoor ik lichtjes begon te blozen, weeral.
    'Dus..." zei Zayn en ik keek hem afwachtend aan. ´Weetje nog een liedje?' Vroeg hij uiteindelijk. Ik dacht even na over welk liedje ik no voor hem kon zingen.
    "Ik weet nog een liedje. Ik heb het bijna een jaar geleden ofzo geschreven, maar ik weet niet of het jouw smaak is," zei ik glimlachend waarna ik mijn vingers over de snaren liet dansen en begon te zingen.


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    Leila Sofia McFall.

    Al vond ik die bloedneus erg vervelend, toch moest ik zachtjes lachen om Harry's reactie. Hij kon wel lief zijn, hoor. Tenminste, dat lag aan zijn persoonlijkheid dat om de zoveel tijd wisselde.
    "Het gaat prima, dankjewel." zei ik, waarna ik Harry's gezicht zocht om hem te kunnen aankijken. "Maar de volgende keer moet je misschien eventjes kijken voordat je een deur opengooit."
    Ik probeerde uit te zoeken waar we nu weer waren. Het was een badkamer, dat had ik al door. Maar waar was de vraag... Ik haatte mijn beperking... Ik kon niet eens meer mezelf bekijken of mascara opdoen zonder dat ik eruit zag alsof iemand me op mijn oog had gemept. Tenminste, dat zei Diana een keertje...
    "En? Hoe gaat het met Harry vandaag?"


    Reading a good book is like taking a journey.