• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Kom je zo vaak bij de psycholoog dan?' Ik moest er niet aan denken om straks dagelijks met zo iemand de-ik-weet-alles-beter-dan-jij persoon te praten. Heel even beet ik op mijn lip, waarna ik een blik wierp op mijn wondjes, eentje was er zo maar open gesprongen, en deze keer had ik er niet eens aangezeten. Volgens mij lieten ze me geen seconde met rust. Pijnlijk wreef ik er even overheen, waarna ik wat bloed op mijn vinger had zitten. Nuchter likte ik het er van af en liet het verder voor wat het was. 'Ah, jammer, ik had graag wat dingen te weten gekomen over dit gedoe hier...' Ik grinnikte zachtjes. Opnieuw voelde ik iets bij mijn arm, fijn, nog eentje die open gesprongen was, deze keer liet ik het zo, het bloed liep er langzaam uit, het deerde me niet. 'Maar dan nog...' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    "Ik weet nog een liedje. Ik heb het bijna een jaar geleden ofzo geschreven, maar ik weet niet of het jouw smaak is," zegt hij glimlachend.
    Ik lach ook even en kijk naar hem. Hoe zijn vingers over de snaren glijden en uit zijn mond een mooie zangstem komt. Ik luister aandachtig.
    ´Interessant´ grijns ik, en pak mijn gitaar ook weer. Ik laat mijn vingers nu ook over de snaren glijden en speel rustig mee..

    Harry Styles

    "Maar de volgende keer moet je misschien eventjes kijken voordat je een deur opengooit." zegt ze en ik haal mijn wenkbrauwen op.
    ´Tss, ik moet uitkijken? Doe het lekker zelf' zeg ik arrogant. Ik snuif even.
    "En? Hoe gaat het met Harry vandaag?" zegt ze. 'Ow, heel goed met jouw?' zeg ik vrolijk..


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    "Normaal vier keer in de week." zei ik zacht.
    Ja, ik ging vaak naar Maddie toe... Maar sinds ze weg was had ik niet eens meer de behoefte om een enkele keer te gaan. Ik wist nu al dat die nieuwe nooit hetzelfde zou zijn als Maddie. Ze was zeker weten veel professioneler... Verschrikkelijk.
    Ik keek naar het bloed wat uit een wondje kwam gelopen en rilde onwillekeurig... Bloed. Dat kreeg je van pijn, slaan... Ruzie.
    Ik piepte bij de gedachten en was blij toen Louis verder praatte zodat ik niet meer op het bloed hoefde te letten.
    "Dan moet je naar Amy gaan, die roddelt zich heel wat af... Maar sommigen hier weten ook best veel. Je moet gewoon de juiste persoon zoeken."
    Toen er nog een wondje opensprong begon ik zachtjes te jammeren en ik had even de neiging om een verpleegster te vragen of ze iets voor zijn wondjes had.
    Ik reageerde niet op Louis zijn zachte stem en keek even rond. Niet dat ik het ging vragen, maar puur uit nieuwsgierigheid.

    Leila Sofia McFall.

    Goed, Harry had dus weer een van zijn geweldige momenten. Niet dat hij hier iets aan kon doen, maar sommige woorden deden best pijn. Ik beet op mijn lip bij zijn woorden en zuchtte zachtjes.
    "Ik kan niets zien..." mompelde ik zachtjes, waarna ik de neiging had om de deur te zoeken en weg te lopen, maar ik moest mezelf eraan herinneren dat Harry ook hartstikke lief en vrolijk kon zijn.
    Net toen ik eraan dacht reageerde Harry weer vrij positief.
    "Het gaat vrij goed, ja." was mijn antwoord, waarna ik zachtjes kuchte en uiteindelijk mijn wenkbrauwen optrok.
    "Waar ging je trouwens net naartoe? Eten?" vroeg ik met een nieuwsgierige ondertoon.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "interessant," hoor ik Zayn zeggen waardoor ik begin te grinniken. Ik laat me opnemen door de klank van mijn gitaar en zing rustig verder tot ik aan het refrein kom. Opeen begint Zayn mee te spelen. terwijl ik het instrument blijf bespelen kijk ik Zayn aan. "zing met me," glimlach ik mijn tanden bloot.
    Achter me hoor ik een zucht, een zucht die Zayn niet kon, horen alleen ik, maar ik negeerde het.
    "Je maakt jezelf alleen maar belachelijk," zei Sebastiaan zuchtend. Ik negeerde het en bleef me glimlachend op mijn muziek concentreren.


    Take me to wonderland

    Harry Styles

    "Ik kan niets zien..." zei ze zachtjes. 'Weet ik toch Leils' zei ik even vrolijk.
    "Het gaat vrij goed, ja. Waar ging je trouwens net naartoe? Eten?" zegt ze, ik haal mijn schouders op.
    'Neh, gewoon lopen' zeg ik, en kijk even rond.
    'En hoor ik het goed? Heeft de Bradford badboy weer een nieuwe liefde?' grijns ik..

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 17:20 ]


    El Diablo.

    Zayn Malik

    "zing met me," glimlacht hij, en ik kijk hem even aan.
    'Als je het wil' lach ik, en zing mee. Ik concentreer me op de muziek en voel dat ik helemaal rustig ben.
    Altijd als ik met muziek bezig ben word ik rustig, en denk ik niet aan vechten of mijn woede. Muziek is een wereld waar je kan ontsnappen.
    Daarom is het zo geweldig..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik zuchtte zachtjes, maar probeerde mezelf eraan te laten wennen dat Harry hiervoor in de instelling zat en er zelf niets aan kon doen dat hij soms opmerkingen maakte die hij niet zo bedoelde.
    "Ja, je kent me al langer dan vandaag." antwoordde ik.
    Dat was waar, Harry en ik kenden elkaar al een tijdje. Maar voor mij bleef het af en toe even afwachten hoe hij vandaag zou zijn en me daaraan proberen aan te passen.
    "Oh, mag ik meelopen?" vroeg ik zacht, waarna ik eventjes naar de deur zocht met mijn handen. "Wil je me dan wel behoeden voor ongelukken?"
    Ja, de laatste keer dat ik met iemand meeliep was ik toch mooi bijna van de trap gevallen... Gelukkig kon iemand me tegenhouden anders had ik toch een groot probleem gehad.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en zuchtte. "Blijkbaar. Zolang hij maar niemand ermee pijn doet vindt ik het best..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    Ik grinnik en knik. 'Natuurlijk mag je mee' glimlach ik.
    Ik rek me even uit en voel wat botten kraken. Ik leg een arm om haar schouders en loop de deur uit.
    'Nou, vertel me alles' grijns ik, lol. Ik lijk wel een tienermeisje..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Als je het wil' Lachte hij en ik knikte naar hem dat hij gewoon mee moest zingen. Toen hij begon te zingen, stopte ik even met zingen en zakte mijn mond open. Toch bleef mijn hand de gitaar bespelen, na een paar seconde glimlachte ik naar Zayn en zong verder. Toen we uiteindelijk stopte, lede ik mijn h-platte had op de snaren. "Je zingt buitengewoon prachtig,", lachte ik.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Ik glimlach en liet Harry me naar buiten leiden, maar diep vanbinnen schaamde ik me ervoor dat ik niet zonder hulp achter hem aan kon lopen. Ik verdrong de gevoelens in mijn maag en slikte, waarna ik weer een lach opzette.
    "Een nieuwe jongen die Niall heet is gevallen voor Zayn's charmes toen hij weer eens de flirt ging uithangen... Ik heb Niall gewaarschuwd, maar hij snapte me niet. Ik zie wel wat er gebeurt, zolang Zayn zich rustig houdt kan er niks misgaan." vertelde ik aan Harry.
    Ik vertelde Harry eigenlijk best veel... Op zijn stoornis na was hij goed te vertrouwen, hoor. Ik liep nu ook gewoon met hem mee zonder één keer te aarzelen of ik mijn handen nou moest uitsteken of niet, aangezien hij me heus wel zou wegtrekken als ik tegen iets aan zou gaan lopen.
    "Ben je eigenlijk wel al uit je kamer geweest vandaag?" vroeg ik twijfelend. Ik had hem niet gehoord bij het ontbijt of ergens anders, maar dat was misschien omdat ik altijd vroeg opstond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Zo vaak?' Met open mond keek ik Liam aan, ik moest er niet aan denken dat ik vier keer in de week bij de psycholoog zou moeten zitten, dat zou een regelrechte hell worden. Dat wist ik zeker. 'En wie is Amy dan?' Ik glimlachte even, terwijl ik zag dat Liam bang naar mijn wondjes aan het kijken was, hij maakte een jammerend geluidje en reageerde er verder niet op. Ik keek even naar mijn wondjes, veegde dan maar weer het bloed weg, zoals ik bij die andere had gedaan, likte het weer van mijn vinger af en keek vervolgens Liam verontschuldigend aan. 'Sorry, ik kon er niets aan doen, ze sprongen gewoon open...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik knikte aarzelend. "Dat deed ik vrijwillig, hoor. De psycholoog beslist samen met je wat je gaat doen en wat voor een plan je gaat maken met haar... Ze doet niets tegen je wil in, de keuze is aan jou." zei ik zacht.
    Ik haalde mijn schouders direct hierna op. "Amy is een of ander meisje die hier zit voor zelfverminking." mompelde ik. "Ik ken haar niet zo goed..."
    Mijn blik liet ik op het tafelblad rustten en ik probeerde niet al te veel aandacht aan Louis zijn wondjes te besteden. Het was moeilijk, maar ik wilde nare beelden op mijn netvlies voorkomen.
    Ik wuifde zijn woorden langzaam weg. "Het gaat wel, ik weet dat het niet jouw schuld is."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    Ik besluit om naar buiten te gaan, de grote tuin in. Ik plof op de grond en laat Leila rustig naast me neer vallen.
    Ik knik en lach even. 'Dat is Zayn.' grinnik ik. 'Als Niall een van de speciale mensen in zijn leven word heeft hij geluk' mompel ik.
    Ik rek me weer uit, en laat me neervallen..

    Zayn Malik

    Ik hoorde dat hij even stopte met zingen maar ik ga gewoon door.
    "Je zingt buitengewoon prachtig,", lachte hij nadat ik klaar was.
    Ik lach even en kijk hem aan. 'Ik heb nog wel een nummer' grijns ik.
    Ik begin weer met de gitaar en begin met zingen..

    [ja, Zayn heeft het gewoon geschreven ;o ]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Echt? Dat zou ik dus nooit dus...' Maar ik was gewoon ook een beetje een heel erg moeilijk persoon, ik vertelde mensen niet snel mijn probleem, eigenlijk raar dat ik het bij Liam wel al had gedaan, misschien had hij zo'n vertrouwelijke uitstraling. Ja, dat zal het wel geweest zijn... 'Oke. Nou ja, haar zal ik ooit ook nog wel eens tegen komen,' grinnikte ik. Ik merkte dat Liam vrij veel last had van mijn wondjes, geen idee waardoor het komt, maar hij had moeite om zijn ogen er vanaf te houden. 'Vind je het lastig? Mijn wondjes?' Ik wees er even naar. 'Ik wil wel een vest gaan halen, anders? Als je dat meer gerust stelt?' Ik wilde natuurlijk niet dat ik gelijk al mijn eerste "vriend", als ik hem zo kon noemen, weg zou laten gaan door die stomme wondjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leila Sofia McFall.

    Blij dat ik met wat hulp even buiten ben ga ik languit op het gras liggen en laat mijn hoofd naar de linkerkant hangen. Als ze mijn borstkas niet op en neer zouden zien gaan zou bijna driekwart van de mensen denken dat ik dood was.
    "Als ja, Harry. Je weet hoe Zayn af en toe kan zijn..." mompelde ik, waarna ik zachtjes zuchtte en met mijn handen een pluk haar uit mijn gezicht veegde.
    Zayn en ik samen ging gewoon niet. We konden niet met elkaar door een deur... Ik accepteerde hem gewoon, maar liever bleef ik uit zijn buurt. Ik trok mijn knieën omhoog en bleef zo liggen.
    "Maar mijn vraag? Was je al weggeweest vandaag?"

    Liam James Payne.

    Ik luisterde eventjes naar Louis en knikte uiteindelijk. "Dat kan ik wel begrijpen, lang niet iedereen legt zijn hele leven gewoon op tafel neer. Dat kost tijd."
    Mij had het ook heel veel moeite gekost om uiteindelijk alles te vertellen en het bleef erg moeilijk voor me. Er werd nog steeds hard gewerkt aan mijn probleem, maar er zaten hier meerdere kinderen die hulp nodig hadden. Zoveel kinderen hadden hulp nodig en sommigen konden niet eens hulp krijgen... Nou ja, daar kon ik nu verder weinig aan doen eigenlijk.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd, maar ik wist dat het me wel een beetje wantrouwend maakte. "H-Het valt wel mee..." mompelde ik, waarna ik mijn blik van hem afwendde toen hij ernaar wees. "Nee, nee... Laat nou maar. Ik zal er toch eens aan moeten wennen als ik bevriend met je wil zijn."
    Het was waar. Ik zou de wondjes nog veel vaker zien en het was misschien alvast een handige oefening voor als ik weer eens iemand op de gangen tegenkwam die zichzelf had gesneden en overal bloedsporen achterliet. De laatste keer dat me dat gebeurde had me dat een tijdje hyperventileren gekost.


    Reading a good book is like taking a journey.