• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Hopelijk is dat een goed ding' rinnikt zayn enhij legt zijn gitaar weg en grijnst.
    "Natuurlijk is dat een goed ding!" riep ik lachend. Ook ik zette mijn gitaar op de grond, steunend tegen het bed.
    "You make me feel good," mijn ogen verwijdde. Why the actual fuck did I say that? Ik begon hopeloos te blozen en probeerde het te verbergen met mijn handen.


    Take me to wonderland

    Zayn

    "You make me feel good," zei hij en zijn ogen verwijden zich.
    Ik lach even en kijk hem aan. 'Ook een goed ding?' grijns ik.
    Ik leun wat dichter naar hem toe en grijns..


    El Diablo.

    (Ben ik nou de enige die zit te wachten totdat ze zoenen? ^^ Leila's reactie zwerft hier trouwens ook nog rond... En ik merk nu pas dat Louis even kwijt is. ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    {whahaha, nee hoor. Ik reageer in mijn volgende reactie met Harry]


    El Diablo.

    [Wie zoenen? x'D]

    Niall James Horan

    'Ook een goed ding?' grijnst zayn.
    "Hoe kan het een slecht ding zijn?" vroeg ik lachend terwijl ik over mijn arm wreef.
    Hij leunt wat dichter naar me toe en grijnst. Hij grijnst! Ik voel me iets warmer worden en kijk weg als een hopeloze actie om mijn rode kop te verbergen.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik lach, en kijk hem recht in zijn blauwe ogen aan.
    'You're cute Horan' grijns ik, en geef hem een schouderklopje.
    Ik kijk hem aan en grijns breed.

    Harry Styles

    Ik knik en kijk haar weer aan.
    'Hé, gaat het weer?' glimlach ik, en wrijf haar haren uit haar gezicht.
    Ik rek me weer uit en glimlach..
    [Ziall volgens mij xd]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'You're cute Horan' grijnst hij weer en geeft me een schouderklopje. Ik heb het gevoel dat ik elk moment zou flauw kunnen vallen. Ik ben niet cute, niemand heeft dat ooit gezegd. Waarom hij wel? Ik kan niet anders dan hem aankijken waarbij mijn mond een stukje openstaat. Ugh, ik weet niet meer wat te doen of te zeggen. "Waarom is zijn grijns zo... sexy," Oh damn! Waarom zei ik dat luidop?!! Heb ik geen controle meer over mezelf ofzo?


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Waarom is zijn grijns zo... sexy," zei hij opeens en ik kijk op.
    Ik grijns even en kijk hem aan.
    'Is dat zo Horan?' grijns ik, en buig naar voren.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en bijt op mijn lip...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Is dat zo Horan?" Grijnst hij. Oh nee, ik laat mijn hoofd weer zakken. beschaamd om hem aan te kijken. Wanneer ik stiekem toch naar hem kijk, zie ik hoe hij naar me toe buigt en zijn wenkbrauwen wiebelt. Niet doen... Uiteindelijk knik ik stilletjes als antwoord op zijn vraag.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Ik glimlachte zwakjes en knikte op zijn vraag. "Het gaat wel, ja. Dank je."
    Ik grinnikte zachtjes toen hij de haren uit mijn gezicht streek en schudde automatisch mijn hoofd, waardoor mijn haren weer netjes op zijn plek vielen. Eigenlijk had ik nu de behoefte aan een bordspel, maar dat ging wat moeilijk... Vroeger speelde ik graag bordspelletjes. Nu moet je niet denken dat ik niets meer kon, hoor. In een jaar had ik mezelf toch wel wat aangeleerd... Ik kon zelfs schaatsen. Alleen ging dat moeilijk in dit gebouw... Maar basisbehoeften waar iedereen me bij wilde helpen kon ik niet omdat ik geen hulp wilde. Niet handig, maar niemand luisterde...
    "Harry... wil je een spelletje spelen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik grinnik kort en knik. 'Als jij het zegt' grijns ik.
    Ik kijk even voor me uit en grijns.
    'Jij bent ook sexy hoor' knipoog ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Jij bent ook sexy hoor' knipoogt hij naar me waardoor ik weer begin te blozen. Waarom bloos ik zoveel. "Ik ben niet sexy," mompel ik uiteindelijk.
    "Zie je dat toch eindelijk in," zucht Patrick dit keer. Ik kijk naar opzij om Patrick even aan te kijken en doe teken dat hij moet ophoepelen. Niet dat dat helpt, maar ik kon proberen.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Ben je wel' hou ik vol, ik sla mijn armen losjes over elkaar en zucht.
    'Waarom zie je dat zelf nou niet' mompel ik , ik kijk even naar een kastje en slik.
    De neiging om een sigaret op te steken is zo groot..


    El Diablo.

    Niall James horan

    "Ben je wel," houdt Zayn vol.
    "Ben je niet!" riep Patrick weer.
    'Waarom zie je dat zelf nou niet' mompelde Zayn.
    "Waarom zie je zelf niet dat je een varken bent? Een dik, vet varken," Ging Patrick verder.
    Ik drukte mijn handen tegen mijn hoofd en een paar tranen rolden langs mijn wangen. "Zij zegen van niet," mompelde ik uiteindelijk met mijn handen nog steeds tegen mijn oren, maar ik kon ze nog steeds horen.
    "Je had jezelf van kant moeten maken voor ze je hier opsloten!" Patrick was duidelijk nog niet met me klaar.


    Take me to wonderland

    Zayn

    Ik reik mijn hand naar zijn gezicht en veeg zijn tranen weg.
    'Luister niet naar ze, ze liegen alleen' zeg ik, en glimlach.
    Ik trek mijn handen terug en kijk voor me uit...


    El Diablo.