• De stelling van deze week luidt:
    De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Eens


    Bowties are cool

    230710 schreef:
    Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Warpaint schreef:
    De meeste niet nee. Dus eens.



    Dit dus


    He like girls how eat carrots!

    Warpaint schreef:
    De meeste niet nee. Dus eens.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oneens.
    Kijk bijvoorbeeld naar Milow...


    If it is meant to be, it will be !

    Blijheid schreef:
    Oneens.
    Kijk bijvoorbeeld naar Milow...


    Is die dan zo bekend in Amerika of ergens anders?
    Even een vraagje aan de Nederlanders: kennen jullie Milow?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Volgens mij is dat een feit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mee eens, sommige artiesten hebben het wel zover weten te schoppen. Maar de meeste zijn alleen maar bij ons in Nederland of Vlaanderen bekend.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    230710 schreef:
    (...)

    Is die dan zo bekend in Amerika of ergens anders?
    Even een vraagje aan de Nederlanders: kennen jullie Milow?


    Jup die ken ik wel! De meeste Nederlanders denk ik wel.


    We need to start feeling our heart <3

    De meesten niet nee, maar sommigen ook wel (zoals Carice van Houten, zij speelt ook in films uit andere landen).


    :)

    Eens, want die paar die het wel maken vallen min of meer een beetje buiten boord :Y)
    als je gaat kijken naar hoeveel het niet maken xD
    mijn mening


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    eens. natuurlijk met uitzonderingen maar die zijn er altijd wel. Ik hou bijna nooit van die muziek..


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Oromis schreef:
    Mee eens, ik ga niet eens uitleggen waarom wat dat kan men zelf wel bedenken.


    Vatican Cameos

    Eens.
    Zo deprimerend...


    Define "good".

    Eens. Echt succesvol zijn ze volgens mij niet in het buitenland. We hebben wel wat oudere acteurs die hier en daar een klein rolletje spelen in een Amerikaanse film, of Daphne Deckers in James Bond en Carice van Houten met Tom Cruise. De enige die echt succesvol is, is Famke Jansen en die woont daar dan ook. Verder zijn het wat eendagsvliegen in het buitenland.

    Ik mag natuurlijk niet de Nederlandse DJ's vergeten want die zijn wel succesvol.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 14:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."