• De stelling van deze week luidt:
    De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oneens.
    Famke Jansen heeft het gemaakt in Amerika in films o.a x Men en Taken 2. & Carice van Houten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eens, maar dat komt vooral door het feit dat Nederlanders vooral in Nederlandse films meespelen en aangezien de rest van de wereld geen Nederlands kan. Artiesten moeten vooral geluk hebben en ook de smaak van de rest van de wereld hebben.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oromis schreef:
    Mee eens, ik ga niet eens uitleggen waarom wat dat kan men zelf wel bedenken.


    living la dolce vita

    Mee eens!
    Nederland heeft alles redelijk saai & veilig, waarom zou zoiets wereld beroemd worden? Ook de muziek is nogal... nederlands. (melodie en alles).
    Er zijn uitzonderingen, zoals Esmee Denters, Eva Simons, Afrojack, en Carice van Houten en zo, maar toch..

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 15:55 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Eens. Ook al heb je er wel wat tussen zitten die het hebben gemaakt, zoals Famke Janssen. (:


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Zatanna schreef:
    Oneens.
    Famke Jansen heeft het gemaakt in Amerika in films o.a x Men en Taken 2. & Carice van Houten.


    En dat is? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nederlandse topmodellen zoals Doutzen Kroes (Friesland^^), Netsky, Nederlandse dj's zoals Armin Van buren, Eva Simons, Afrojack, Carice van Houten, Esmee Denters (waar ik de laatste tijd overigens niet veel van hoor), Wendy van Dijk met haar Ushi personage, ehhhhhmmmm........ Lol, Andre Rieu. Natuurlijk zijn het niet veel mensen die ook echt internationaal doorbreken, maar Nederland en België zijn maar klein, dus is het wel een prestatie als dat lukt toch? Maar idd, als je de stelling bekijkt: de meesten zullen niet internationaal doorbreken en iig binnen Europa blijven.


    “Begin at the beginning," the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop.” - Lewis Carrol

    Meeste = +50% dan idd mee eens, Zou wel leuk geweest zijn, DUS wil iemand acteur worden: Begin in het buitenland! (natuurlijk wel een land wat wat internationalere dingen regeld)

    maybe stupid question: hoe haal ik dit bericht weg.... xD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 16:57 ]

    Eens, maar er zullen uitzonderingen zijn (A)


    •*• Lululu •*•

    Eens, maar Eva Simons is wél doorgebroken.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Mee eens :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    230710 schreef:
    Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.


    Intersectional feminist

    Nou, dat geldt niet alleen voor Nederland en België hoor...

    Dat geldt voor alle landen, denk ik


    'Sharon was here!'

    Klopt, alleen ik snap gewoon echt niet waarom


    Maybe my look changed, but my heart didn't