• De stelling van deze week luidt:
    De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    JustIkku schreef:
    Ik denk dat het komt omdat in NL/België niet genoeg kansen zijn om internationaal door te breken? We hebben hier geen Simon Cowell die 'even' een One Direction vormt of een Howie die een ster van je maakt... Maar je hebt idd natuurlijk de uitzonderingen!


    Dit.
    En er zijn er wel he, Netsky, Milow, Armin Van buren, Eva Simons, ..


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Fahrenheit schreef:
    (...)

    Wie is dat? :'D
    Ben het eens met de stelling.



    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    eens, wij hebben van die groot-ego arrogante mensen met eigenlijk geen talent. alleen Carice van houten en Jeroen krabbé zijn echt bekend. vooral Jeroen is heel bekend geworden. Bedoel, let's face it. wij hebben de houding niet


    Fus Ro Dah!

    Madonna schreef:
    Daar is inderdaad een grote kans op, ja.
    De Nederlandse en Vlaamse series en films zijn nou niet van het hoogste niveau, onder andere door de slechte acteurs. En er zijn wel goede Nederlandse artiesten die een kans zouden maken (Anouk, Ilse DeLangeRacoon, Kane, VanVelzenHandsome Poets, enz.), maar dat zijn de uitzonderingen.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    eens,, al zijn er sommige uitzonderingen


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Oneens.

    JustIkku schreef:
    Ik denk dat het komt omdat in NL/België niet genoeg kansen zijn om internationaal door te breken? We hebben hier geen Simon Cowell die 'even' een One Direction vormt of een Howie die een ster van je maakt... Maar je hebt idd natuurlijk de uitzonderingen!


    Tell me about it, stud.

    Oneens, het kan nog komen toch?.. maar kom op! Nederland doet het voor zo'n klein landje internationaal hardstikke goed! Kijk naar onze sporters of dj's bijvoorbeeld.. of The Voice.. of Carice van Houten.. of onze topmodellen als Doutzen Kroes, Yfke Sturm, Daphne Groeneveld.. ga zo maar door.
    Van de Belgen weet ik niks te noemen, sorry

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 0:42 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eens. Maar er zijn alijtd uitzonderingen (Eva Simons, ...)


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    klopt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Feit, geen stelling


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mee eens, ik weet eigenlijk niet eens waarom.


    *maar natuurlijk zijn er uitzonderingen*


    Music is life :)

    Eens, al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    eens, er zijn uitzonderingen zoals carice van houten..