• De stelling van deze week luidt:
    De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wingss schreef:
    Eens, maar Eva Simons is wél doorgebroken.

    Wat dacht je dan van afrojack?
    die gast is echt rijk


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Mee eens, want Engelse en Amerikaanse mensen gaan meestal niet naar Nederlandse series kijken, onder andere omdat Nederland volgens mij niet echt populair en bekend is om zijn goede films en series...pech voor ons dus

    Eens

    Netsky en Milow (:


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Eens, uitzonderingen zijn er wel maar dat is zelden.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Rutger Houer,Carice van Houten, AfroJjack, kane, Eva Simons, Milow, Waylon, Linda de Mol, Golden Earring, Within Tempation, Tiësto, Armin van Buuren. En zo zijn er nog wel een paar. Dus ben oneens.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Warpaint schreef:
    De meeste niet nee. Dus eens.


    Are you lost?

    Within Temptation is wereldwijd bekend. Maar ja, voor de meeste geld dat wel. Maar eigenlijk ligt het er gewoon aan of de liedjes Engelstalig zijn of Nederlands/Vlaamstalig.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    eens


    the key to a perfect relationship, is realize that there is no perfect relationship exists

    De meesten zullen niet doorbreken, maar er zijn altijd uitzonderingen. Dus ik ben het met deze stelling eens.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:00 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niet mee eens.
    Er zijn genoeg artiesten of acteurs die wereldberoemd zijn van Nederlandse of Vlaamse afkomst.
    Zolang je maar genoeg talent en gevoel voor wat mensen leuk vinden hebt, kan je altijd wel doorbreken.
    In Amerika heb je veel meer concurrentie, maar als je daar eenmaal beroemd bent ben je wel meteen over de hele wereld bekend

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:10 ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Oromis schreef:
    Mee eens, ik ga niet eens uitleggen waarom wat dat kan men zelf wel bedenken.


    Some people are art and do art at the same time

    Eens, maar Eva Simons of Afrojack maken misschien nog een kans..


    Don't worry, you won't be lonely

    Klopt, er zijn uitzondering natuurlijk, maar ik denk ook niet dat de meeste artiesten van hier het wereldwijd willen maken.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Eens. Hoewel Eva Simons en een paar DJ's wel een kans maken, Afrojack en Armin van Buuren enzo zijn eigenlijk al doorgebroken.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:04 ]


    4:21 ''We'll be alright''