• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [mijn topics, sorry als ik hier niet in mocht reageren, maar deze gaat in mijn topics voor morgenmiddag]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blossom Niënna Jones

    "Iedereen heeft wel een vreemdere kant, ik trouwens ook."
    Even keek ik hem inschattend maar vriendelijk aan, ik was blij dat hij het geloofde en het goed opvatte, maar mijn nieuwsgierigheid komt weer de kop opzetten.
    Om die toch nog even de kop in te drukken om niet zo dwingerig over te komen liet ik mijn ogen door de ruimte heen glijden, over alle leerlingen die er al wel zaten.
    Wat Wolf zei klopt, iedereen heeft wel iets dat die persoon zowel duister als licht maakt, alleen staat bij de ene de balans iets zwaarder op het goede of op het duistere en gevallen engelen waren ongeveer 100 kilo te zwaar op de duisternis schaal.
    Even rilde ik weer aan de herinnering van de ongevallen die ik tussen aanhalingstekens veroorzaakt heb, daar moest een machtige gevallen engel achter zitten.
    Uiteindelijk kwamen mijn ogen weer bij die van Wolf uit en ik beet even op mijn lip, maar ik hield het al niet meer.
    "Wat is er zo vreemd of duister aan jou ? Als je het wilt vertellen natuurlijk." fluisterde ik, toch enig sinds bemoedigend.


    Credendo Vides

    [mij topic ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wolf Dumont
    Ze keek me even inschattend ,maar toch vriendelijk aan.Daarna keek ze de zaal in en op het einde vonden haar ogen de mijne terug.
    "Wat is er zo vreemd of duister aan jou ? Als je het wilt vertellen natuurlijk." fluisterde ze,licht bemoedegind.Ik beet even op mijn lip,denkend hoe ik het zou zeggen."Wel,ik heb soms momenten,dat ik zoals ik nu ben en dan heb ik vaak andere momenten,dat ik totaal het tegenover gestelde ben en mijn krachten veel te duister gebruik.Ik heb zo ooit mijn 'beste vriend' mentaal vermorzeld."mompel ik zachtjes.
    "Maar het gebeurt meestal als iemand iets slechts tegen me doet of mij gebruikt zeg maar."vervolg ik dan en bijt op mijn lip.Ik had nog steeds niet verteld over het andere deel van mijn krachten,maar ik kon ze hier niet echt in mijn zin plaatsen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room. -bathroom.
    Een kleine zucht verliet mijn lippen, waarna ik me van het kozijn af duwde en door de gang keek. Af en toe kwamen er wat leerlingen voorbij lopen, maar verder was de gang leeg. 'Zal ik je een rondleiding geven? Ik heb vandaag nog iemand een rondleiding gegeven en ik moet toegeven, ik vind mezelf best wel een goede guide,' lachend keek ik hem aan. Volgens mij was Jayden een heel rustig persoon, maar ik vroeg me af wat zijn kracht was. Ik wilde het graag weten, dus ik stelde me voor het onder de rondleiding te vragen, als hij het aanbod zou accepteren tenminste. Met mijn handen ging ik even langs mijn jurkje, hopend dat het niet te kort was. Ik wilde niet bekend staan als een sloerie, ik was dat ook totaal niet. Ik glimlachte en begroette een andere leerling die toevallig langs kwam lopen. Ze was nu een tweedejaars en had vorig jaar als een hondje achter me aangelopen. Ze zag me als een voorbeeld of zo, ze kopieerde mijn houding ongeveer, het was echt zo grappig! Ik grinnikte zacht toen ze weer voorbij was, ze had geroepen dat ze me nog wel eens zag en haar vriendinnen hadden haar jaloers aangekeken.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Na de douche voelde ik me gelukkig wat beter. Ik trok een schoon shirt aan, een donkerblauwe met v-hals met capuchon, waaronder ik een donkerblauwe broek aantrok en mijn bijpassende donkerblauwe Vans aantrok. Mijn haar fixeerde ik even met wat gel waarna ik mijn zwarte Iphone 4S in mijn broekzak stopte en mijn deur achter me dichttrok en de sleutel aan een koortje om mijn nek hing. Als ik dit niet deed, zou ik hem gegarandeerd kwijt raken, dus dit vond ik een goede oplossing. Ik keek even naar mijn hand waarmee ik zonet nog tegen de muur aangeslagen had, maar er was niets aan te zien. Het was altijd wel makkelijk dat ik zo snel genas, ik hield er ook bijna geen littekens aan over. Een zucht rolde over mijn lippen en ik stak mijn handen in mijn broekzakken, waarna ik de trap op liep, op weg naar Rosalie's kamer. Ik wou haar nog even laten zeggen dat het beter met me ging, dat ik mezelf niet van kant had gemaakt. Ik wilde niet dat ze zich schuldig door mij ging voelen, zij kon ook niet ruiken wat er was gebeurt. Daarbij zou over een halfuur het avondeten beginnen, en ik was daar altijd vroeg bij. Zo kon ik genoeg eten, want ik at behoorlijk veel. Ik kwam bij haar kamer aan en klopte rustig op de deur, waarna ik een beetje ongeduldig wachtte tot ze opendeed.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Blossom Niënna Jones

    Aandachtig luisterde ik naar zijn woorden en nadat hij klaar was keek ik hem nog steeds bemoedigend aan. "en je kan er niets aan doen ?"
    Ik zie dat hij iets achterhoud, maar als hij het niet wilt vertellen dan ga ik er niet naar vragen, het is niet mijn baan om alles uit hem te trekken.
    Even kneep ik mijn ogen dicht, mijn hoofd bonkte.
    maar het voelde anders dan mijn andere invallen.
    Een steek schoot door mijn hoofd heen, waardoor ik even mijn handen tot vuisten balde onder tafel tegen de pijn.
    Maar net zo snel als dat het gekomen pas verdween het ook weer, vreemd.
    Met een vernieuwde glimlach keek ik naar Wolf, mijn angst maskerend.
    Zou ik het hem vertellen ?
    Ook al ken ik hem nog maar net , ik heb het gevoel dat ik Wolf echt kan vertrouwen.


    Credendo Vides

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik hoor geklop op mijn deur en sta op. Snel loop ik naar de deur en open die. Ik kijk toch wel verbaasd op als ik Eli zie staan. Ik bedoel, ik had gedacht dat hij niet meer zou komen of in iedergeval niet zo snel. Ik glimlach even naar hem. 'Hoi,' begroet ik hem en stap mijn kamer uit. Ik trek de deur achter me dicht en doe die op slot. 'Dus we gaan nu naar de eetzaal,' vraag ik hem en kijk hem vragend aan. Ik bijt even op mijn lip en kijk om me heen. Het was redelijk rustig op de gang. Ik kijk weer naar Eli en glimlah even. Opeens valt de ketting om zijn nek me op en grinnik even. 'Is dat je kamersleutel,' vraag ik met een lachje en wijs naar zijn ketting. Ik grinnik eventjes en bijt op mijn lip. 'Vergeet je hem anders ofzo,' zeg ik lachend en kijk hem aan. Hoe kon je nou je sleutel kwujt raken of vergeten. Misschien was ik daar wel gewoon goed in en hij niet. 'In iedergeval slimme oplossing.' Ik begin alvast te lopen richting de eetzaal.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 14:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gabriël Eliah Young | Engel | Genezende krachten.
    Gabriël mekte niet eens op dat Yune terug veranderde en was zei. Hij snukte de la van zijn nachtkastje open en haalde er een notitieblok uit waar hij meteen allerlei woorden en cijfers in het Latijns, Grieks, Frans en Engels neer plantte. Hij had geen idee wat de woorden betekenden die hij opschreef maar begreep ze toch.
    Geconcentreerd als hij was werden Gabriëls ogen groter naarmate hij sneller begon te schrijven en boog hij zich dichter over de blok heen. Toen het potlood brak gooide hij die over zijn schouder waarna die in de prullenbak belande en haalde een nieuw potlood uit het nachtkastje.
    Even abrupt als hij begonnen was stopte Gabriël met schrijven en hijgde door het snelle schrijven. Hij sloot zijn ogen en viel achterover op zijn bed. Noch slapend, noch wakker raakte hij in een soort trance die hem verbond met het aura van Maya, waardoor zij hem alles kon vertellen wat niet in het bericht stond.

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf
    Jayden voelde zich opgelucht toen Lillith hem voorstelde een rondleiding te geven. Dat was hij van plan te doen samen met Nick, de school verkennen, maar toen was Aria daar en viel hun plan in het water. "Graag," zei Jayden met een glimlach. Dan kent hij de school toch al een beetje meer. Jayden volgde Lillith's blik naar een meisje die voorbij kwam lopen. Ze zag er jonger uit dan Lillith maar riep toch iets in haar richting. Lillith grinnikte en Jayden had zo het gevoel dat een populair meisje naast hem stond. Dan kon nooit goed zijn. Want vorig jaar, op een andere school had Jayden eens met zo'n meisje gedate en haar ex-vriendje, het hoofd van het rugbyteam, had hem in elkaar getimmerd zodat Jayden met zijn fikken van diens (ex-)vriendin zou blijven. Gelukkig had Jayden zich kunnen beheersen anders was er weer een sporter minder op die school geweest. "Je ben niet zo popu meisje, toch?" flapte Jayden eruit. Meteen had hij al spijt. Dat klonk zo verschrikkelijk onbeschoft.


    kindness is never a burden.

    [hurted heart, kun je reageren met june, daar wacht ik nog altijd op.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wolf Dumont
    "En je kan er niets aan doen ?"vroeg ze dan en ik knikte zacht,waarna ik naar haar keek.
    Ze kneep haar ogen dicht.Fronsend keek ik haar aan.Had ze weer zo'n aanval zoals ze daarnet uitlegde of was het iets anders.
    Ze opende haar ogen weer en keek me met een glimlachje aan."Was er iets daarnet?" vroeg ik haar lichtelijk bezorg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    "Was er iets daarnet ?" vroeg Wolf aan me, waarna ik hem weer aankeek en even wegkeek. "Ja, maar het was anders dan normaal, ik weet niet precies wat er aan de hand was." En eerlijk gezegd maakt dat me bang.
    In het begin had ik bij mijn andere kwestie ook niet echt iets gemerkt, maar al snel kwam ik erachter dat het vreemde gevoel iemand anders was.
    Maar dit keer, dit keer had het totaal anders gevoeld.
    Ik plukte aan een aantal veren en streek ze daarna weer recht, ik wou Wolf niet al te veel lastig vallen met mijn problemen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 15:41 ]


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ze keek me even aan en keek daarna even weg."Ja, maar het was anders dan normaal, ik weet niet precies wat er aan de hand was." zei ze.
    Ik wist niet echt wat te zeggen of iets te doen.Ik dacht na.
    Ik keek naar Blossom die bezig was met haar veren.
    "Misschien moeten we even naar buiten ,wat frisse lucht kan goed doen."stelde ik dan voor.Het ging toch nog een tijdje duren voor het eten opgedient werd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Ik keek Wolf aan, hij leek me echt te willen helpen.
    Mijn ogen gleden nog weer door de eetzaal heen, die was voor de rest inderdaad amper bezet en de keuken leek ook nog niet echt open.
    "Oké, misschien helpt het inderdaad wel om even naar buiten te gaan, maar dan haal ik eerst voor de zekerheid nog een pilletje." Ik glimlachte even weemoedig, hopend dat ik het pilletje uiteindelijk toch niet nodig zou hebben.
    Nu het niet meer nodig was om het te verbergen sloot ik mijn ogen en concentreerde me op het buisje in mijn la, die dan al snel naar beneden kwam zweven.
    Snel griste ik het uit de lucht voor iemand anders het zou zien en liep toen richting de uitgang waar ik me omdraaide naar Wolf.
    "Zullen we wel in de buurt van de school blijven oké ? Voor als er toch iets gebeurd ?"


    Credendo Vides