• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik glimlach dankbaar naar Eli en ga naast hem zitten. Ik kijk naar het eten voor mijn neus en begin rustig te eten. Ik kijk vanuit mijn ooghoek even naar Eli en glimlach. De eerste dag was zo slecht nog niet. 'Ik ben ook een mens, maar ik ben ook niet zo vergeet achtig,' lach ik. 'Of dat komt omdat zeemeerminnen niet vergeetachtig zijn,' grijns ik weer. Ik neem nog een hap en slik die na even kauwen door. Ik leun grijnzend achterover en kijk rustig om me heen door de eetzaal. Het was zo apart om hier te zijn. Meestal was ik of in het water of in mijn kamer. Eigenlijk had ik een heel eenzaam bestaan, maar dat ging veranderen. Vandaag had ik al Aiden, Lillith, Lily, James en Eli ontmoet. Dat was niet niks. Het was zelfs meer dan ik zou verwachten. Alleen mijn klasgenoten ken ik nog niet, maar dat zou nog komen. Ik kijk opzij naar Eli. 'Heb je eigenlijk zin in dit schooljaar,' vraag ik hem .

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:20 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    Ze glimlachte terug en knikte dan.Het vogeltje hipte op haar vinger en vloog daarna weg. Ik stond op en keek naar Blossom die haar benen strekte en dan opstonden haar veren gladstreek.
    Daarna ging ze naar me toe en stak haar rechter erm door mijn linker arm.Het was eingelijk best vreemd,dat ik zo goed bevriend ben met haar.
    Maar ik was er super blij om,dat ik nu een vriend heb ofja vriendin.
    We liepen samen weer het gebouw binnen en dan de eetzaal die al veel meer gevuld was,maar het plaatsje waar we daarnet zaten nog onaageraakt leek.
    Toen we bij de tafel aankwamen haakte ik mijn arm weer uit de hare en ging zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Blijkbaar leek hij het goed te vinden want hij haakte pas zijn arm van de mijne los voordat we gingen zitten aan dezelfde tafel als waar we eerder aan hadden gezeten, het leek wel alsof we hier vaste plekken hebben.
    Met nog steeds een brede glimlach ging ik tegenover hem zitten.
    "Zo, nu zou ik wat over mezelf vertellen."
    Even zocht ik een aantal dingen in mijn hoofd af die ik zou kunnen zeggen voor ik er een vage mengelmoes van van alles en nog wat in onlogische volgorde eruit zou storten.
    Ik was het niet echt gewend om zulke fijne gesprekken te hebben met iemand.
    Eerlijk gezegd voelde Wolf aan als mijn eerste beste vriend.
    "Wel, ik weet niet precies waar ik geboren ben, maar sinds mijn wat oudere jeugdjaren weet ik nog dat ik verder opgegroeid ben in een weeshuis ergens op het platteland van Engeland, waarna ik uiteindelijk in een opvangtehuis voor bovennatuurlijke kinderen terechtkwam niet ver buiten London." Even hield ik mezelf stil, bang dat ik nu al veel te veel gezegd heb.
    Even kuchte ik mezelf erbij. "Ik hou ook enorm veel van lezen en als ik me echt verveel dan ga ik schrijven; verhaaltjes, gedichten en meer van dat soort dingen." Ik streek een pluk haar achter mijn oor. ,,En verder... eeehhh... Tja, wil je verder nog wat weten ?"


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    "Zo, nu zou ik wat over mezelf vertellen." zei ze waarna ze even nadacht.
    Ik luisterde aandachtig naar wat ze vertelde."Wel, ik weet niet precies waar ik geboren ben, maar sinds mijn wat oudere jeugdjaren weet ik nog dat ik verder opgegroeid ben in een weeshuis ergens op het platteland van Engeland, waarna ik uiteindelijk in een opvangtehuis voor bovennatuurlijke kinderen terechtkwam niet ver buiten London."zei ze en was even stil.Ik vond het best erg voor haar,ik kon me geen leven voorstellen in een weeshuis.
    Ze kuchtte even,waardoor ik wakken word uit mijn gedachten en verder luisterde."Ik hou ook enorm veel van lezen en als ik me echt verveel dan ga ik schrijven; verhaaltjes, gedichten en meer van dat soort dingen." zei ze en streek een pluk haar achter haar oor.
    ",,En verder... eeehhh... Tja, wil je verder nog wat weten ?" vroeg ze dan,ik glimlachte.Ik vond het leuk dat we bijden gemeen hadden dat we hielden wan lezen.
    "Wat voor boeken lees je?"vroeg ik geïntereseert.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    "Wat voor boeken lees je ?" Vroeg Wolf nadat ik klaar was met mijn verhaal.
    Allang opgelucht dat ik mijn verhaal heb kunnen luchten glimlachte ik weer.
    Wat deed ik dat vaak de afgelopen tijd, maar ik was dan ook blij met een goede vriend.
    "Ik hou echt van van alles, historische verhalen, Avonturen, actie, thriller, drama, maar ik lees ook veel fantasy, hoewel ik toch sommige boeken daarvan snel weer wegleg omdat ze gewoon verkeerd overkomen, of omdat ik het zelf zo ongeveer heb meegemaakt of omdat ik me soms een beetje erger aan hoe de schrijver over die bepaalde krachten of wezen denkt terwijl het helemaal niet zo is."
    bijvoorbeeld het typerende beeld van Engelen, witte gewaden, gouden halo's en al het felle licht en gezang wanneer er eentje voor je zou staan.
    Echt niet.
    Al weet ik natuurlijk zelf ook niet of dat nou wel of niet klopt, ik ben dan wel een verschijning van een engel, maar ik heb nog nooit een andere engel gezien.
    Zouden ze er net zo uitzien als ik ? Of waren ze anders ?
    Ik had dan wel een vreemd soort contact met een gevallen engel, maar hoe die eruit zagen had ik ook geen idee van.
    Maar goed, soms kan ik gewoon niet tegen zo'n verdraaide waarheid, al is het voor normale mensen non-fictie.
    Man, hoe ver kan ik afdwalen ?
    "Ik hou bijvoorbeeld wel van The lord of the rings als fantasy en meer van dat soort boeken, jij dan ?" hopelijk houd hij een beetje van hetzelfde soort boeken als ik.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    "Ik hou echt van van alles, historische verhalen, Avonturen, actie, thriller, drama, maar ik lees ook veel fantasy, hoewel ik toch sommige boeken daarvan snel weer wegleg omdat ze gewoon verkeerd overkomen, of omdat ik het zelf zo ongeveer heb meegemaakt of omdat ik me soms een beetje erger aan hoe de schrijver over die bepaalde krachten of wezen denkt terwijl het helemaal niet zo is." solmde ze op en ik knikte,waarna ik weer glimlachte.
    Ze had inderdaad een punt,maar fantasy verhalen las ik niet zo graag.
    "Ik hou bijvoorbeeld wel van The lord of the rings als fantasy en meer van dat soort boeken, jij dan ?" vroeg ze me dan.
    "Ik hou vaak van Actie en horror vehalen,de andere kunnen er ook nog mee door."zei ik dan.
    "En van Fantasy verhaal ,was het beste die ik gelezen had Harry Potter,maar de films vind ik minder."zeg ik mijn mening dan.
    "Wat voor soort verhalen schrijf je eingelijk?"vroeg ik dan en glimlachte weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Sharp - Helderziende.

    Ik sta op, June alleen latend en loop een richting uit. Ik ben op zoek naar iemand die ik al ken. Kyle is geen optie, die zit nog op zijn kamer. Mijn oog valt op de eetzaal aan de linkerkant van mij en ik loop naar binnen. In de verte zie ik Eli en Rosalie zitten.
    Ik plof naast hen neer. 'Eli, Rosalie,' mompel ik, hopend dat ze zo vriendelijk waren om mij terug te groeten, wat ik niet erg gewend was van mensen.

    [Kort, sorry, maar ik ga naar bed, doei!]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 22:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen
    Met grote ogen kijk ik naar Gabe, hij lijkt een toeval te krijgen terwijl hij op bed neerstort en zijn ogen dicht doet. Paniekerig loop ik naar hem toe en voel aan zijn voorhoofd, wannaar ik bedenk dat ik niets weet van geneeskunde en alles wat met genezen te maken heeft. Bang loop ik rondjes rond het bed, ik kan iemand roepen, maar straks gebeurd er daardoor iets met Gabe. Kan ik niet iemand bellen? Maar ik hen geen telefoon en ik heb geen nummer. Wat moet ik doen?
    Kijk naar het notitie boekje van Gabe en zie allemaal woorden die ik niet kan lezen of gewoon niet snap. Ik heb een curses latijn gevolgd, maar dat is al weer te lang geleden. Ik wrijf over mijn voorhoofd en ik merk dat ik helemaal koud ben. Dammn, als ik ook nog ziek word...
    Nee, ik moet iets doen, voor Gabe.
    Maar wat... ?
    'Gabe, Gabe,' fluister ik.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Blossom Niënna Jones

    Gelukkig hadden we dus wel een aantal genres gemeen.
    "Harry Potter is ook goed." Murmelde ik nadat hij zich over fantasy boeken uitgesproken had en ik deelde zijn mening over de films, films namen altijd een gedeelte van je fantasie of beeld dat je bij een boek of personage hebt weg.
    "Wat voor soort verhalen schrijf je eigenlijk ?" Vroeg Wolf glimlachend.
    "Wel, ik schrijf eigenlijk meer een soort dagboek achtig verhaal momenteel, het gaat over mijn leven, alleen dan wel met andere namen, plaatsen en soms voeg ik wat extra's toe." ik draaide met mijn vinger om een lange lok haar heen.
    Dat had ik nog nooit aan iemand verteld, meestal boeide het hen ook niet waar ik over schreef.
    In feite vonden ze het apart dat ik zoveel schreef en me daarmee afzonderde.
    Ik heb het ook nooit aan iemand laten lezen.
    "Daarnaast schrijf ik ook korte romantische comedies, maar dat doe ik alleen als ik me vrolijk voel, anders eindig is vaak met een depressief gedicht of zo."
    Mijn ogen gleden weer even door de zaal heen en ik zag dat sommige leerlingen al richting de keuken liepen waar het buffet was vanwaar we ons eten konden halen. "Volgens mij kunnen we gaan eten."


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    "Wel, ik schrijf eigenlijk meer een soort dagboek achtig verhaal momenteel, het gaat over mijn leven, alleen dan wel met andere namen, plaatsen en soms voeg ik wat extra's toe." legde ze uit. "Daarnaast schrijf ik ook korte romantische comedies, maar dat doe ik alleen als ik me vrolijk voel, anders eindig is vaak met een depressief gedicht of zo."vervolgde ze daarna en ik knikte.
    Ik wilde ze wel eens lezen,maar als ze liever had van niet,mpoest ik het daar maar bij laten.Aangezien haar ene verhaal nogal prive klinkt.
    "Volgens mij kunnen we gaan eten." melde Blossom dan en ik keek richting de keuken,waar verschillende leerlingen naartoe gingen.
    "Eindelijk ik heb honger."grinnikte ik en stond op ,waarna ik op haar wachtte ,om naar de keuken te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Zijdelings keek ik naar Wolf, hoe hij opstond. "Eindelijk ik heb honger."
    Misschien moest ik hem maar een gedeelte van mijn verhaal laten lezen, dan wist hij direct nog weer meer over mij.
    Maar zou ik dat risico aandurven ? Daarin had ik kleurrijk en in alle details verwoord wat er allemaal voor ongelukken gebeurden in mijn leven.
    Ik heb zelfs al een aantal mensen dood zien gaan, misschien wel ter toedoen van mij.
    Uiteindelijk stond ik ook maar op, ik had namelijk ook echt enorme honger, sinds vanochtend had ik niets meer gegeten door alle heisa van het reizen en door die stomme taxichauffeur.
    "Ik ben benieuwd wat ze ons allemaal aanbieden."
    De rij was gelukkig niet al te lang, blijkbaar hadden veel aanwezigen nog niet echt door dat de keuken open was gegaan.
    Ik pakte voor ons beide een dienblad, wat wel zo handig was om alles op te zetten.
    "Wat wil je drinken ? Dan pak ik dat alvast."


    Credendo Vides

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik had net een paar hap in mijn mond gestopt toen Lily aan kwam lopen en naast ons neer plofte. 'Eli, Rosalie,' zei ze begroetend. Ik knikte haar vriendelijk toe en zodra ik de hap doorgeslikt had mompelde ik een hoi, voordat ik een volgende hap in mijn mond stopte.

    [ Wie wil Eli's beste guy vriend zijn? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp - Helderziende

    'Hoi,' mompelde Eli. 'Gegroet,' begroette ik hem nu persoonlijk. 'Nog wat leuks gedaan net? Hoe zit het met jou Rosalie?'
    Ik pakte iets van de tafel af, legde het op mijn bord en nam een klein hapje. Ik trok een vies gezicht en legde het weer aan de kant om een hapje van iets anders te pakken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik keek haar even aan toen ze vroeg of ik nog iets leuks gedaan had net en gelijk schoten mijn gedachten terug naar de scène in mijn slaapkamer, waardoor ik ongemakkelijk kuchte. 'Eh, nee,' gaf ik eerlijk toe, waarna ik een grote hap spaghetti in mijn mond propte. Daar zat ik dan, als jongen, met twee meisjes aan tafel. Niet dat ik het erg vond, maar ik had nog maar weinig van mijn mannelijke vrienden gezien. De meesten waren aan de late kant, dacht ik zo. Nu was het ook nog maar tien voor 6 en was het avondeten officieel nog niet begonnen, maar ik was hier altijd sowieso een kwartier eerder te vinden. 'Heb jij nog wat gedaan?' vroeg ik nadat ik de grote hap door mijn keel had gekregen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Neu, niet echt iets interessants. Ik was met Kyle gaan wandelen hier op school. Meer niet. Zeg Eli, naar wat ben je op zoek? Je zoekt ergens naar, ik voel het.' Dat wat ik nu in mijn mond had smaakte me best wel en ik nam er nog iets van. Na twee happen kwam ik erachter dat het iets van pasta was. Ik was er totaal niet meer bij vandaag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt