• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Oh, sorry, ik wachtte op jou.]

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Dat is inderdaad beter om te doen. En vertel niemand hierover, ik wil niet dat straks iedereen het weet, oké?' Ik knikte. 'Ik zeg niemand hier iets over.' zei ik en nam nog een hapje waarna ik het bord van me af schoof. Ik boog me naar voren, naar Eli. 'Vooral jij moet dat beloven,' siste ik zachtjes, zodat alleen Rosalie nog iets kon horen. 'Ik zie dat je je nauwelijks in kunt houden.' Mijn vinger wees naar Rosalie en mijn blik volgde een paar seconden later ook. 'En jij. Ik weet niet wat jullie hebben. Ik zie íets, maar het is me niet echt duidelijk. Jij zorgt ervoor dat je hem in bedwang houd. En ja, jullie zijn lang genoeg vrienden om daarvoor te zorgen.' Ik snoof even. 'Goed. Dat was het laatste wat ik erover zeg.' Ik sloot even mijn ogen, ademde diep in en uit en opende mijn ogen weer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Wie bedreigd Lily nou ,tegen wie zegt ze al dat? Ik snap hem niet helemaal hahah x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ["'Vooral jij moet dat beloven,' siste ik zachtjes, zodat alleen Rosalie nog iets kon horen. 'Ik zie dat je je nauwelijks in kunt houden.'" Aan Eli. En " 'En jij. Ik weet niet wat jullie hebben. Ik zie íets, maar het is me niet echt duidelijk. Jij zorgt ervoor dat je hem in bedwang houd. En ja, jullie zijn lang genoeg vrienden om daarvoor te zorgen.'" aan Rosalie. Maar het is niet echt bedreigen, het is meer, weet je wel, slecht uitgedrukte zorgen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Met grote ogen kijk ik naar Lily. 'Wat,' piep ik. Ik frons mijn wenkbrauwen en probeer na te denken wat ze nou precies bedoeld. Ik slik moeizaam. 'Ik zal nooit iets doorzeggen,' zeg ik Lily. 'Zeemeerminnen zijn roddelaars, daar heb je gelijk in, maar vrienden doe ik niks aan,' fluister ik, maar ik weet dat Eli het met zijn oren kan horen. Ik slik moeizaam. 'Lily,' fluister ik. 'Ik zou dat nooit doen. Ik ben niet gemeen.' Ik kijk haar aan en kijk dan weg. 'Hoe bedoel je je houd hem in bedwang,' vraag ik verbaasd. 'Lily,' zeg ik en kijk haar aan. 'Ik zal Eli, jouw of iemand anders niets aandoen. Hoe kan je dat van me denken?!' Ik bijt op mijn lip en schuif mijn eten van me af. Een steek van pijn ging door me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Oh,' mompel ik. 'Mijn uitbarsting daarnet was een beetje heftig, toch? Sorry. Rosalie, heus, ik bedoel het niet zo. Jij bent juist lief, dat kan ik zien. Het gaat zich meer om Eli, zijn karakter baart me zorgen. Zolang jullie je maar aan de belofte houden.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. 'Het is je vergeven,' mompel ik en kijk haar vanonder mijn wimpers aan. Dan kijk ik naar Eli. Hij hoort alles gewoon. 'Wat bedoel je?' Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. 'Welke belofte en hoezo houd ik hem in bedwang? Ik wil hem gewoon helpen, dat zou ik bij jouw ook doen.' Ik bijt op mijn lip. Oké ik vond Eli aantrekkelijk, maar ik zou Lily ook helpen. Ik kijk Lily aan en lik over mijn lippen. Ik wilde even dat ze het me uitlegde. Zij wist Eli's gevoel, ik niet. Ik knipper met mijn ogen en kijk even naar Eli. Dan kijk ik naar Lily, wachtend op antwoord.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:24 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Jullie hadden net beloofd pas na school te gaan, toch? Goed, en anders wil ik dat jullie nu beloven.' Ik glimlachte. 'Je bent zo behulpzaam. Dat is prettig. Weet je, ik zie bij jou dat het uit je hart komt, is dat niet mooi, vind je niet, Eli?' Ik grinnikte even en keek de twee aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk naar Lily en glimlach zwakjes. Ik knik. 'Ja na school. Spijbelen op dag 1, nee dat zie ik niet echt zitten,' glimlach ik. Ik luister naar wat Lily zegt en voel me wangen rood worden door de complimentjes. Ik sla mijn ogen neer. Wacht waarom vroeg ze dat aan Eli? Ik kijk op van Eli naar Lily. 'Ehm...' Ik bijt op mijn wang en kijk naar Lily. 'Dank je, maar wat bedoelde je nou met in bedwang houden van Eli? Die snapte ik niet.' Ik kijk naar Lily en veeg een plukje haar uit mijn gezicht. Ik probeerde Eli niet aan te kijken. Waar was Lily mee bezig?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 17:07 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Oh dat,' ik wuifde het met mijn hand weg. 'Eli heeft wat remming nodig, zie je. Weet je, ik vertel het je wel later.' Ik voelde me wat ongemakkelijk bij al die aandacht en de plotselinge vragen, maar het was nu al te laat om me terug te trekken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wolf Dumont
    "Doe mij maar een biefstuk met kruidenboter, wat salade en gepofte aardappelen met appelmoes." somde ze op en ik grinnikte even,het werd vast een heel bord vol van haar. Nu nog dat proberen te onthouden.
    Dan pak ik wat te drinken en dan ga ik onze tafel maar bezet houden, voor iemand anders hem toch nog inpikt, wat ik zo zie gebeuren." zei ze dan en i knikte waarna ik eerst de bestelling van Blossom begon bijeen te scheppen.Daarna deed ik dan mijn bord vol met spagettie.
    Het begon aardig druk te worden ,dus vringde ik me door de bende heen.
    Toen ik eindelijk aan onze tafel kwam zette ik Blossom's bord voor haar neer en ging ik weer tegenover haar zitten.
    "Eet smakelijk."zei ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Geïrriteerd door hetgeen wat Lily gezegd had keek ik haar aan en trok één wenkbrauw op. 'Hoezo heb ik wat remmingen nodig?' beet ik haar toe, ineens chagrijnig. Vampiers hadden vaak last van stemmingswisselingen, maar meestal kwam dat omdat vampiers een kort lontje hebben en ze snel over de zeik zijn. Dit keer was het de opmerking van Lily geweest. 'Ik heb helemaal niets nodig. Jullie hulp niet en al zeker niet jouw grote mond.' Boos balde ik mijn handen tot vuisten en stond op, waardoor de stoel waarop ik gezeten had omviel en iedereen in de kantine ons aankeek. Met grote stappen beende ik de kantine uit. Ik had spijt van wat ik gezegd had, ik had hun hulp wel nodig. En Lily had helemaal geen grote mond, maar ik was te boos om dat toe te geven. Ik had mijn dag vandaag echt niet en zodra ik gekalmeerd zou zijn, wist ik zeker dat ik mijn excuses aan zou gaan bieden. Chagrijnig keek ik voor me uit en duwde een paar eerstejaars opzij, die me geschrokken aanstaarden. Ik negeerde ze en beende door, tot ik bij mijn kamer was. Ik greep de ketting van mijn hals en opende mijn deur, waarna ik die met een klap achter me dichtgooide en een diepe zucht slaakte. Ik had bloed nodig, en wel nu.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 11:27 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk naar Eli die wegloopt. Ik bijt op mijnlip en kijk naar Lily. 'Ik ga hem wel achteraan en kom daarna terug naar jouw.' Nog voordat ik op antwoord wacht sta ik op en ren Eli achteraan. Ik wilde ook niet jn het middelpunt staan, dus misschien was dit gewoon een ontsnapping daaraan. Ik bijt op mijn lip en zie Eli een paar eerste jaars aan de kant duwen. 'Eli,' schreeuw ik, maar zijn kamerdeur wordt al met een klap dichtgegooid. Aarzelend blijf ik er voor staan en klop dan voorzichtig aan. Ik aarzel duidelijk. Misschien moet ik hem maar even laten gaan... Misschien is dat maar beter... Maar ik had al aangeklopt, dus blijf ik maar staan. 'Eli,' mompel ik vragend. 'Lily bedoelde het niet zo,' zeg ik weer, maar de deur was nog dicht. 'En ik ga je helpen, ook al wil je dat niet.' Ik kijk om me heen. 'Mijn beste vriendin was ook...' Ik haal diep adem en zwijg. Ik kijk om me heen. 'Laat maar...

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 22:53 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik hoorde Rosalie aan de deur, maar reageerde er de eerste keer niet op. Ik was te boos om maar iets te doen, laat staan wat te zeggen. Maar toen ze bleef staan trok ik de deur open, waarna ik haar boos aankeek. Ik wist gewoon dat mijn ogen bloedrood waren en mijn tanden gegroeid, ik snakte immers naar bloed. Ik kon haar bloed ruiken, haar ader in haar hals zien kloppen, maar ik kon het niet. Ik kon haar niet bijten, het was de eerste dag dat ik haar kende, en ze was te aardig! Gefrustreerd liet ik de deur open staan en zakte op mijn bed neer. Nog nooit had ik zoveel pijn gehad aan gebrek van bloed, nog nooit had ik het meer nodig dan nu.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik ga vannacht op vakantie voor een week, maar ik denk wel dat ik daar wifi heb, dus kan 's avonds wel online komen. In de tussentijd mogen jullie Eli en Lillith best even besturen, tot ik terug ben (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel