• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Wolf Dumont
    Ze keek nog eens naar de eetzaal en richte zich dan weer op mij."Oké, misschien helpt het inderdaad wel om even naar buiten te gaan, maar dan haal ik eerst voor de zekerheid nog een pilletje." zei ze en glimlachte even,waarna ze haar ogen sloot en niet veel later een soort buisje onze kant op zweefde.
    Blossom nam het buisje uit de lucht en stond toen op,waarna ik haar naar de uigang volgde.
    "Zullen we wel in de buurt van de school blijven oké ? Voor als er toch iets gebeurd ?" vroeg ze en ik knikte.
    "We kunnen wat op het plein zitten,tot het beter met je gaat goed?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Ik glimlachte naar Wolf. "Dat is prima hoor." Waarna ik al snel plaats nam op een bankje dat tegen de muur van de school stond, naast een klein grasveldje.
    Een vogeltje hipte onder het bankje door en vloog toen even op, waarna het op mijn schouder ging zitten.
    Lachend streek ik het vogeltje over diens kopje. "Dit is een goed teken, vogeltjes kunnen schuld of onschuld aanvoelen, dit beestje zou dus nooit op mijn schouder zijn gaan zitten als er nog een gevallen engel een straaltje contact met me had."
    Dat zorgde voor een gehele opluchting, dat bewees dus dat de gevallen engel weg is, maar voor hoelang ? Hoelang kon ik onbezorgd leven ?
    En wat nou als de gevallen engel me wel weer even overnam en het via mij weer allerlei ongelukken gaat veroorzaken.
    En ik wou absoluut niet dat ik Wolf pijn zou doen.
    Ik keek hem weer aan. "Zeg weet jij iets vrolijks om te zeggen ?"


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ze glimlachte en zei dat ze het prima vond.We liepen naar het plein en alsnel nam ze plaats op een bankje en ik ging naast haar zitten.
    Vanonder het bankje kwam een vogeltje tevoorschijn die op haar schouder kwam te zitten.Blossom streelde het over zijn kopje
    ."Dit is een goed teken, vogeltjes kunnen schuld of onschuld aanvoelen, dit beestje zou dus nooit op mijn schouder zijn gaan zitten als er nog een gevallen engel een straaltje contact met me had." legde ze uit en ik glimlachte.blij dat de duisternis even uit haar was.
    "Zeg weet jij iets vrolijks om te zeggen ?" vroeg Blossom me. Ik was niet echt de perfecte persoon om over vrolijkheid te praten of over geluk.
    "Euhm,niet echt."mompel ik ,mischien wel,maar ik kwam er niet direct op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room. -bathroom.
    'Graag,' zei Jayden, waarna ik hem glimlachend aan keek. 'Oké, kom!' Ik begon te lopen richting het deel van het gebouw waar de lessen gehouden werden. Ik zou dezelfde rondleiding gaan geven als ik eerder vandaag aan Rosalie had gegeven, het liet immers in een korte tijd goed zien waar alles was. Terwijl we door de gangen liepen, overdonderde zijn vraag me wel. 'Je bent niet zo'n popumeisje, of wel?' Aan zijn gezicht zag ik dat hij meteen spijt had van zijn vraag. Even dacht ik na hoe ik op zijn vraag antwoord moest geven. 'Dat ligt eraan hoe je het begrip populair ziet. Ja, ik ben best populair, maar dat is vanzelf gekomen als je aardig tegen iedereen bent en iedereen probeert te helpen. Dat meisje, Anna, dat was vorig jaar een eerste jaar en ik heb haar geholpen toen ze gepest werd. Sindsdien ziet ze me als een soort held of zo. Ik hoefde eigenlijk helemaal niet populair te zijn, ik wilde gewoon aardig en behulpzaam zijn.' Ik keek Jayden aan. 'Ik voel me echt niet beter dan anderen hoor, als dat is wat je denkt wat bij populariteit hoort.' Een glimlach verscheen weer op mijn gezicht en we kwamen bij de grote dubbele deuren aan die ons bracht naar de hal met de vele trappen. Ik liep naar binnen en begon met uitleggen.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik knikte even naar Rosalie, waarna ze vervolgens haar deur achter zich sloot en naast me ging lopen. Ik had eigenlijk nog niet echt de behoefte om te gaan praten, maar toen ze vragen ging stellen voelde ik me toch iets wat verplicht om te antwoorden. 'Ja,' zei ik. 'We gaan nu naar de eetzaal. Het zal nog niet echt druk zijn, maar ik wil altijd genoeg eten op mijn bord krijgen.' Ik voelde haar blik op me branden, waarna ze naar mijn kamersleutel vroeg. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik de sleutel vast pakte. 'Anders raak ik hem kwijt, het is me al eerder overkomen.' Ik volgde Rosalie naar de eetzaal, waar al een paar leerlingen zaten. 'We zitten altijd aan die tafel,' zei ik, terwijl ik naar een grote tafel linksachter in de eetzaal, vlak naast het raam, wees.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk hem aan en glimlach even kleintjes. Ik grinnik. 'Tuurlijk, echt iets voor jouw,' grinnik ik en bijt op mijn lip. 'Je zou denken dat vampiers een beter geheugen hebben. Blijkbaar niet,' grinnik ik en kijk Eli grijnzend aan. Ik loop de eetzaal in en kijk naar de plek. 'Dus daar gaan we nu weer zitten,' vraag ik hem en glimlach even. Ik pak wat eten en houd het goed vast, zodat het niet opvalt. Ik neem een flesje drinken, van plaats een glas. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Eli. Dan begin ik aarzelend richting die tafel te lopen en kijk om naar Eli om te kijken of hij ook komt. Dan richt ik mijn blik op het eten en besef dat ik bst wel een honger heb.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    'Je zou denken dat vampiers een beter geheugen hebben. Blijkbaar niet,' grinnikte ze. Ook bij mij verscheen een grinnik rond mijn lippen. 'Nou, vampiers wel, maar ik heb de vergeetachtigheid van de menselijke kant van de familie.' Net als Rosalie pakte ik wat eten, nou ja, ik schepte mijn hele bord vol met wat er vandaag op het menu stond. Spaghetti, maar met verschillende sausjes. Gewoon bolognese, maar ook met bijvoorbeeld mosselen, of zalm, of kaassaus. Ik pakte de gewone, die vond ik altijd het lekkerst, en een groot glas cola. Ik liep Rosalie voorbij, richting mijn vaste tafel. De anderen waren er nog niet, maar ik had verschrikkelijke honger. 'Kom,' zei ik tegen Rosalie, als uitnodiging om mee aan tafel te komen zitten.


    [Meer mensen die bij de vriendengroep van Eli en Lillith wil horen? Anders mag je als nieuweling gewoon vragen of je erbij mag zitten hoor (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jayden volgde Lillith door de gangen en luisterde toen naar haar antwoord op zijn tactvolle -uhum- vraag over het populaire gedoe. Jayden knikte en voelde zich beschaamd over zijn onbeleefde vraag. "Ik voel me echt niet beter dan anderen hoor, als dat is wat je denkt wat bij populariteit hoort."
    "Nee! Dat bedoelde ik helemaal niet! Gewoon, ik had vorig jaar een aanvaring gehad die ik liever niet meer wil meemaken." legde hij uit en glimlachte. Lillith en Jayden liepen door grote, dubbele deuren en toen startte Lillith met uitleggen.


    kindness is never a burden.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room. -bathroom.
    Terwijl ik uitlegde wees ik de verschillende dingen aan, net als ik bij Rosalie had gedaan. Het was niet erg moeilijk, als je het tenminste wist en kon onthouden. Een geur van eten drong mijn neus binnen en gelijk voelde ik dat ik honger had. Etenstijd! Ik glimlachte naar Jayden zodra ik klaar was met mijn uitleg. 'Oh, het spijt me. Ik dacht ook helemaal niet dat je dat dacht, ik wou het gewoon even duidelijk maken.' Ik verstrengelde mijn vingers in elkaar en ging even op mijn tenen staan om uit te rekken. 'Het is tijd voor het eten. Je weet waar de eetzaal is, niet? Ik moet nog even iemand ophalen... Je mag anders ook wel meelopen hoor.' Weer glimlachte ik naar Jayden en bedacht me dat mijn trolley nog bij Jamey stond, en dat ik nog helemaal niet in mijn kamer geweest was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jayden haalde zijn schouders op. "Voor mij is het om het even." zei hij en glimlachte. De geur van eten drong zijn neus binnen en verlangend stak Jayden zijn neus een stukje de lucht in. "Wie moet je ophalen?" Niet dat het hem boeide of zo want hij zou toch niet weten wie het is. Het was eerder een vraag die hij stelde zonder erbij na te denken.


    kindness is never a burden.

    [Ik wil wel bij Eli en Lillith horen. En ik loop nu weg van June. Het duurt me te lang, goed?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blossom Niënna Jones

    Even moest lachen, waarom precies weet ik niet.
    "Oké, is niet erg." Waarnaar ik hem aankeek.
    Ik moest nu namelijk gewoon over iets anders praten en er niet aan denken, als ik er aan zou denken zou ik alleen maar vatbaarder zijn en is er een kans dat ik mijn onderbewustzijn onbewust nog verder zou openen.
    En dat wou ik dus absoluut niet.
    Het vogeltje wipte even wat nerveus op mijn schouder een teken dat er nu mee op moest houden om erover te denken.
    Daarom verlegde ik mijn aandacht weer op Wolf.
    "Kan je misschien iets meer over jezelf vertellen ?" Hopelijk zou dat voor genoeg afleiding zorgen, wat ik wel aanneem.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:21 ]


    Credendo Vides

    Patholoog schreef:
    [Ik wil wel bij Eli en Lillith horen. En ik loop nu weg van June. Het duurt me te lang, goed?]


    [Is prima (: Ik verzin ook nog wel wat anderen, die niemand speelt, gewoon zodat de tafel wat voller is (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Wolf Dumont
    Ze lachtte even,had ik mischien iets vreemds gezegt?"Kan je misschien iets meer over jezelf vertellen ?" vroeg ze dan,om van onderwerp te veranderen.
    "Euhm,ja tuurlijk."zeg ik bedenkend,wat ik zou zeggen."Ik kom van België en ben van de provincie West-Vlaanderen,ik ben enigs kind en ... Euhm,hobby's heb ik niet echt,behalve lezen."mompel ik dan,ja ik was eenmaal een saai mens,die niet veel te doen had in mijn leven.
    Het was ook niet echt opvrolijkend om te zeggen dat mijn ouders me verachten en me maar al te graag wegsturen.
    "Verder is er niet echt iets bijzonders aan mij."zeg ik dan met een glimlachje.Ik zag meerdere mensen naar binnen gaan,vast omdat het eten zodadelijk opgediend gaat worden."Volgens mij is het etenstijd,kom je dan kun je me binnen over jezelf vertellen."zeg ik dan en glimlach naar Blossom.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room. -bathroom.
    'Wie moet je ophalen?' vroeg Jayden, ik hoorde de nieuwsgierigheid in zijn stem. Even grinnikte ik. 'Jamey eh..' Ik wist zijn achternaam helemaal niet. Hmm, en ik had mijn spullen bij hem achtergelaten! Ach, hij leek me wel vertrouwelijk. 'Ik heb hem eerder vandaag ontmoet en heb mijn trolley bij hem laten staan. Daarbij heb ik hem beloofd hem op te komen halen. Loop je mee of ga je vast naar de eetzaal?' Ik liep alvast terug naar de dubbele deur, waarna ik over mijn schouder naar Jayden keek, wachtend op een antwoord.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Blossom Niënna Jones

    Aandachtig luisterde ik naar wat Wolf allemaal zei en mijn gedachten dwaalden even af toen hij zei dat hij uit België komt.
    Hij komt uit een geheel ander land, waarschijnlijk heeft hij al veel meer van de wereld gezien dan ik, ik heb enkel en alleen nog maar in Engeland verbleven.
    Hij houd van lezen, ook één van mijn grootste hobby's, misschien kon ik zo vragen van wat voor een genres hij allemaal houd.
    Even schoot ik terug in mijn hoofd.
    Er was geen depressie te bespeuren die ik altijd voelde, nee, een vrolijk gevoel golfde door mijn lichaam heen.
    Zelfs zo'n simpel gesprek met Wolf heeft mijn aandacht zo lang afgeleid dat het gewerkt heeft.
    Het vogeltje hipte eventjes nog weer op mijn schouder voor het even floot.
    "Verder is er niet echt iets bijzonders aan mij." Bleek Wolf zijn verhaal af te sluiten met een glimlach, waardoor ik bijna automatisch terug glimlach..
    Wolf verlegde zijn blik naar het verdere plein, waarna ik ook al snel zag dat er al meerdere leerlingen richting de ingang van de school liepen.
    "volgens mij is het etenstijd, kom je dan kun je me binnen over jezelf vertellen."
    Ik knik en ga met mijn hand naar mijn schouder, waarna het vogeltje op mijn vinger wipt en dan al snel wegvliegt.
    Mijn benen waren een beetje stijfjes geworden door het lichtelijk verkrampt zitten, waardoor ik mijn benen even strekte voor ik opstond en mijn vleugels even gladstreek waarna ik mijn rechterarm door de linker van Wolf heen stak en zo begon te lopen, hopend dat hij het niet erg zou vinden.


    Credendo Vides