• Hallo, ik heb een suggestie.

    De meeste zetten geen reacties neer bij stories maar nemen toch een abo. Maar hoe kun je dan weten dat diegene een abo erop heeft genomen? Ik begon daarover na te denken en ik moet steeds kijken of ik al een abo heb gekregen. De hele tijd, de hele tijd.. En dit is heel erg irritant. Dus mijn suggestie is:
    Als er iemand een abo op je story heeft genomen, dat je dan een pb krijgt. Dit is toch handig? Dan hoef je niet de hele dag te kijken of je een abo hebt.

    Nou, voor of tegen? Als je ertegen bent, wil ik graag weten waarom.

    x


    Some people are art and do art at the same time

    Assassin schreef:
    (...)

    ... Excuse me, 50 abo's? Ik hoop dat het een typfout is eigenlijk, want dat klink helemaal abnormaal. Laat me raden, 1D en mensen lezen het dan alleen maar omdat het 1D is. Wauw, goed gedaan, dan weet je ook echt dat ze het lezen omdat je zo goed kan schrijven en orginele dingen bedenkt, een spannende verhaallijn hebt en mensen ermee aantrekt.


    50 ja .. en nee geen One Direction. Ik schrijf al een aantal jaar en heb ook stories geschreven met onbekende personen, waar ik ook bij zoveel begon. Ik vind 't nogal belachelijk dat je m'n stories zo beoordeelt. Ik heb vrij originele verhaallijnen en probeer zo goed mogelijk te schrijven. Er zijn ook gewoon fanfics die goed geschreven zijn en origineel zijn. Ga niet je conclusies trekken, daar heb ik een schijthekel aan.

    Ontopic; Ik vind 't niet echt nodig .. sorry.


    To infinity and beyond •

    Wiarda schreef:
    (...)
    Tuurlijk kan je dat, maar ik zou gewoon graag willen weten wat je motivatie erachter is. Ik heb er geen kritiek op, maar ik wil het gewoon snappen.


    Ik doe dit omdat, net zoals @Summit zei, zodat ik weet dat mensen het gaan lezen. Als niemand het leest en ik schrijf het gewoon, dan heb ik vaak geen inspiratie. Snap je het nu?


    Some people are art and do art at the same time

    Summit schreef:
    (...)

    50 ja .. en nee geen One Direction. Ik schrijf al een aantal jaar en heb ook stories geschreven met onbekende personen, waar ik ook bij zoveel begon. Ik vind 't nogal belachelijk dat je m'n stories zo beoordeelt. Ik heb vrij originele verhaallijnen en probeer zo goed mogelijk te schrijven. Er zijn ook gewoon fanfics die goed geschreven zijn en origineel zijn. Ga niet je conclusies trekken, daar heb ik een schijthekel aan.

    Ontopic; Ik vind 't niet echt nodig .. sorry.


    Geen One Direction en je begint pas bij fucking 50 abo's? Welke story is dat? :')

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:36 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tegen want ik vind niet dat het nut heeft. Je kan toch gewoon zien hoeveel abo's je hebt en als je pb's gaat krijgen als je een abo erbij krijgt dan krijgen sommige mensen een overvolle inbox. Want sommige verhalen hebben wel meer dan 100 abo's en stel je voor dat 50 mensen allemaal rond dezelfde tijd een abo nemen.


    Physics is awesome

    Fahrenheit schreef:
    (...)

    Geen One Direction en je begint pas bij fucking 50 abo's? Welke story is dat? :')


    Op dit moment schrijf ik aan 2 story's met Justin, maar ben aan 't schrijven aan een story met onbekende personen, die binnenkort online staat :')


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hoort te schrijven voor je plezier en niet voor de abo's. Ik lees helemaal geen stories die beginnen bij zoveel abo's, dat verdienen ze gewoon niet. Nu ben ik al helemaal tegen.


    comfort in c h a o s

    Summit schreef:
    (...)

    Op dit moment schrijf ik aan 2 story's met Justin, maar ben aan 't schrijven aan een story met onbekende personen, die binnenkort online staat :')


    Ja, dat verklaart een hoop. (: Geen 1D maar JB.
    Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken en iets opzoeken van mijn eigen niveau.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat verklaart een hoop. (: Geen 1D maar JB.
    Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken en iets opzoeken van mijn eigen niveau.


    Doe dat.


    To infinity and beyond •

    Already schreef:
    (...)

    Ik doe dit omdat, net zoals @Summit zei, zodat ik weet dat mensen het gaan lezen. Als niemand het leest en ik schrijf het gewoon, dan heb ik vaak geen inspiratie. Snap je het nu?

    Jup. Als je het zo ziet kan ik me ook best voorstellen dat je dat handig zou vinden, maar helaas denk ik dat het merendeel het toch overbodig zal vinden. Dus mijn stem blijft tegen, maar dat komt vooral omdat ik denk dat de moeite om het te installeren meer zal zijn dan het gemak dat alle Quizlet-gebruikers ervan zullen hebben. Velen zullen het waarschijnlijk niet gebruiken/irritant vinden, denk ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Already schreef:
    Volgens mij kan ik zelf bepalen of ik nou begin bij zoveel abo's of gewoon meteen begin.


    Dat kan je ook maar als ik lees dat de story pas begint bij 5 abo's of 10 abo's dan moet er wel een heel goed verhaal komen als degene wil dat ik mijn abo niet verwijder. Want als je pas begint bij een bepaald aantal abo's en je daarna een verhaal schrijft dat ik niet fijn vind om te lezen dan vind ik dat heel bot gezegd zonde van mijn tijd.


    Physics is awesome

    Nou, mijn menig is niet heel anders dan de mensen hier :W Hoewel het een handige functie kan zijn voor mensen, zou het Quizlet vertragen en daar ben ik tegen. Quizlet is soms al redelijk traag en ik heb liever niet dat hij nog trager word.
    Verder vind ik de reden waarom je dit wilt nogal scheef. Je schrijft toch voor je plezier en niet voor de abo's? Ik heb stories waarop ik maar 3/4 abo's heb en stories waarop ik 100+ abo's heb. Maakt mij dat wat uit? Amper, ik vind het leuk als mensen het goed en leuk genoeg vinden om het te volgen, maar als mensen het niet leuk vinden maakt het me echt niks uit.
    Ik schrijf voor mijn plezier, dus met 0 abo's ben ik blij. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Waarom moet je steeds kijken of je een abo erbij hebt gekregen?
    Klinkt erg nutteloos, tegen.


    26 - 02 - '16

    Summit schreef:
    (...)

    50 ja .. en nee geen One Direction. Ik schrijf al een aantal jaar en heb ook stories geschreven met onbekende personen, waar ik ook bij zoveel begon. Ik vind 't nogal belachelijk dat je m'n stories zo beoordeelt. Ik heb vrij originele verhaallijnen en probeer zo goed mogelijk te schrijven. Er zijn ook gewoon fanfics die goed geschreven zijn en origineel zijn. Ga niet je conclusies trekken, daar heb ik een schijthekel aan.

    Ontopic; Ik vind 't niet echt nodig .. sorry.


    .. 50 :/
    Ik snap echt niet waarom mensen een abo nemen op een story waar nog niks of maar een paar woorden aan geschreven is. Dan weet je als schrijver trouwens toch ook dat mensen alleen een abo nemen vanwege de beroemde personen die in het verhaal spelen? Ik zie de lol er niet echt van in om dan nog te schrijven, maar okee. Ik verdien mijn abo's liever door een goed verhaal te schrijven.

    Ik ben tegen de suggestie, aangezien ik het nergens voor nodig vind.


    i put the fun in funeral

    Oromis schreef:
    Nou, mijn menig is niet heel anders dan de mensen hier :W Hoewel het een handige functie kan zijn voor mensen, zou het Quizlet vertragen en daar ben ik tegen. Quizlet is soms al redelijk traag en ik heb liever niet dat hij nog trager word.
    Verder vind ik de reden waarom je dit wilt nogal scheef. Je schrijft toch voor je plezier en niet voor de abo's? Ik heb stories waarop ik maar 3/4 abo's heb en stories waarop ik 100+ abo's heb. Maakt mij dat wat uit? Amper, ik vind het leuk als mensen het goed en leuk genoeg vinden om het te volgen, maar als mensen het niet leuk vinden maakt het me echt niks uit.
    Ik schrijf voor mijn plezier, dus met 0 abo's ben ik blij. :Y)


    Hah. Even zag ik Mitchell voor me, iedere abo van zijn story schoppend om maar dat nulletje op de teller te krijgen. :')

    Maar anyway; ik ben het helemaal met je eens. Het zou nuttig kunnen zijn, maar als het teveel gedoe is, hoeft het van mij niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audacity schreef:
    (...)

    .. 50 :/
    Ik snap echt niet waarom mensen een abo nemen op een story waar nog niks of maar een paar woorden aan geschreven is. Dan weet je als schrijver trouwens toch ook dat mensen alleen een abo nemen vanwege de beroemde personen die in het verhaal spelen? Ik zie de lol er niet echt van in om dan nog te schrijven, maar okee. Ik verdien mijn abo's liever door een goed verhaal te schrijven.

    Ik ben tegen de suggestie, aangezien ik het nergens voor nodig vind.


    Meestal leg ik in de proloog de verhaallijn uit, zodat ze weten waar 't over gaat. Natuurlijk lezen mensen ook de story, vanwege die persoon .. maar als een story slecht geschreven is, lees jij niet verder .. lijkt mij?


    To infinity and beyond •