• Hallo, ik heb een suggestie.

    De meeste zetten geen reacties neer bij stories maar nemen toch een abo. Maar hoe kun je dan weten dat diegene een abo erop heeft genomen? Ik begon daarover na te denken en ik moet steeds kijken of ik al een abo heb gekregen. De hele tijd, de hele tijd.. En dit is heel erg irritant. Dus mijn suggestie is:
    Als er iemand een abo op je story heeft genomen, dat je dan een pb krijgt. Dit is toch handig? Dan hoef je niet de hele dag te kijken of je een abo hebt.

    Nou, voor of tegen? Als je ertegen bent, wil ik graag weten waarom.

    x


    Some people are art and do art at the same time

    tegen.


    mijn gsm "le bak" is awesome

    Voor. ^,^


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Summit schreef:
    (...)

    Meestal leg ik in de proloog de verhaallijn uit, zodat ze weten waar 't over gaat. Natuurlijk lezen mensen ook de story, vanwege die persoon .. maar als een story slecht geschreven is, lees jij niet verder .. lijkt mij?


    Dus jij zegt dat je wilt dat 50 mensen je abonneren omdat je een story schrijft over een bekend persoon, terwijl ze niet weten hoe je überhaupt schrijft, dat zou mij niet motiveren, eerder een soort van teken zijn dat ze mijn story alleen maar lezen door die bekende persoon.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tegen. Zoveel moeite kost het niet om te kijken hoeveel abo's je hebt en al die mails zitten maar in de weg in m'n inbox.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:09 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    tegen...het hoeft toch niet om de abo's te gaan? ik heb nog meer een keer in mijn hele leven een abo gehad en toch schrijf ik lekker door. het gaat om het schrijven, niet om de abo's


    me: 5% reality, 95% dreams

    Lekker boeien hoeveel abo's je heb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tegen.


    Bad decisions make good stories.

    -facepalm-
    Serieus, waarom vragen om abonnees voordat je zelfs maar begonnen bent? De meeste fanfictions zijn toch echt waardeloos qua verhaallijn.
    TEGEN.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij fanficties weet je dat ze 9/10 van de tijd bij elkaar komen. Het zou nog eens leuk zijn als het niet zo is. Afijn, ik schrijf niet echt meer.


    SLOAN.

    Bij mij gaat het op het begin soms met +30 ofzo? Ja je hele inbox vol, nee dank je.


    People change, memory's don't.

    Tegen.


    Travel far enough, you'll meet yourself