• Hallo, ik heb een suggestie.

    De meeste zetten geen reacties neer bij stories maar nemen toch een abo. Maar hoe kun je dan weten dat diegene een abo erop heeft genomen? Ik begon daarover na te denken en ik moet steeds kijken of ik al een abo heb gekregen. De hele tijd, de hele tijd.. En dit is heel erg irritant. Dus mijn suggestie is:
    Als er iemand een abo op je story heeft genomen, dat je dan een pb krijgt. Dit is toch handig? Dan hoef je niet de hele dag te kijken of je een abo hebt.

    Nou, voor of tegen? Als je ertegen bent, wil ik graag weten waarom.

    x


    Some people are art and do art at the same time

    Wow 50 abo's vragen voor je start, dat vind ik echt overdreven. Dan schrijf je toch niet meer voor je plezier, maar enkel voor de roem. Ik heb een vaste lezer van mijn verhalen en sommige mensen lezen dan ook mijn creaties en dat vind ik gewoon fijn. Veel abo's (en hierbij bedoel ik al snel 30 mensen) zijn leuk, maar om nou te eisen dat je er 50 wilt voor je start, vind ik er echt over.

    Ik ben neutraal over de suggestie. De reden waarom jij het wilt, vind ik een beetje nutteloos, maar het klinkt wel leuk om een bericht te krijgen als iemand een abo neemt omdat je dan ook meteen weet wie het is. Net zoals op YouTube, maar zelf daar kijk ik amper wie het precies is, dus voor mij hoeft het eigenlijk niet echt, maar ik heb er ook niks op tegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Summit schreef:
    (...)

    Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant; ik begin ook pas een story bij 50 abo's .. dat doe ik, zodat ik weet dat het ook echt gelezen wordt. Ik hou van schrijven, begrijp me niet verkeerd .. maar schrijven als niemand het leest is niet motiverend.

    Haha, als ik pas zou beginnen met schrijven bij 50 abo's kan ik lang wachten. Ik vind dat eigenlijk een beetje onzin, maar vooruit. Iedereen zijn ding. (krul)

    OT: Ik ben tegen. Voor mij is het gewoon volkomen overbodig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Summit schreef:
    (...)

    Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant; ik begin ook pas een story bij 50 abo's .. dat doe ik, zodat ik weet dat het ook echt gelezen wordt. Ik hou van schrijven, begrijp me niet verkeerd .. maar schrijven als niemand het leest is niet motiverend.


    50 abo's!
    whut?
    ik begin gewoon omdat ik haast niet kan wachten om te beginnen omdat ik schrijven zo leuk vind. ik schrijf hier voor mezelf, ik vind het pas demotiverend als je veel abo's hebt en ze niet veel laten weten, maar dan alsnog, het feit dat ze het lezen en er niet mee kappen is genoeg...
    natuurlijk is het leuk als je veel mensen hebt die je verhaal leuk vindt maar ik vind 50 toch wel een beetje belachelijk...

    O.T.
    tegen

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:55 ]


    Miep

    Summit schreef:
    (...)

    Meestal leg ik in de proloog de verhaallijn uit, zodat ze weten waar 't over gaat. Natuurlijk lezen mensen ook de story, vanwege die persoon .. maar als een story slecht geschreven is, lees jij niet verder .. lijkt mij?


    Vertel jij mij dan maar eens een goed en origineel plot voor een verhaal waar JB of 1D in voorkomt. Sorry, maar ik zie echt dubbel als ik naar de top stories kijk.
    Tenzij jij een of ander meesterwerk in een proloog hebt kunnen proppen, zou ik geen abo nemen op een doorsnee fanfic.


    i put the fun in funeral

    Summit schreef:
    (...)

    Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant; ik begin ook pas een story bij 50 abo's .. dat doe ik, zodat ik weet dat het ook echt gelezen wordt. Ik hou van schrijven, begrijp me niet verkeerd .. maar schrijven als niemand het leest is niet motiverend.


    Iemand die me begrijpt.


    Some people are art and do art at the same time

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hah. Even zag ik Mitchell voor me, iedere abo van zijn story schoppend om maar dat nulletje op de teller te krijgen. :')

    Maar anyway; ik ben het helemaal met je eens. Het zou nuttig kunnen zijn, maar als het teveel gedoe is, hoeft het van mij niet.

    Gedoe is het niet, maar het zou Quizlet's snelheid heel erg beïnvloeden. Dit doordat er erg veel mensen dingen lezen op Quizlet en ook desbetreffende abo's nemen op stories.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    (...)

    Vertel jij mij dan maar eens een goed en origineel plot voor een verhaal waar JB of 1D in voorkomt. Sorry, maar ik zie echt dubbel als ik naar de top stories kijk.
    Tenzij jij een of ander meesterwerk in een proloog hebt kunnen proppen, zou ik geen abo nemen op een doorsnee fanfic.


    Ik sta ook never in top stories (:


    To infinity and beyond •

    Audacity schreef:
    (...)

    Vertel jij mij dan maar eens een goed en origineel plot voor een verhaal waar JB of 1D in voorkomt. Sorry, maar ik zie echt dubbel als ik naar de top stories kijk.
    Tenzij jij een of ander meesterwerk in een proloog hebt kunnen proppen, zou ik geen abo nemen op een doorsnee fanfic.


    hmm, ik lees bepaalde verhalen, niet omdat ze zo origineel zijn, maar omdat ze leuk zijn en heel goed geschreven. vooral dat laatste vind ik echt heel belangrijk. ik knap af op halvebak schrijfwerk...


    Miep

    Audacity schreef:
    (...)

    Vertel jij mij dan maar eens een goed en origineel plot voor een verhaal waar JB of 1D in voorkomt. Sorry, maar ik zie echt dubbel als ik naar de top stories kijk.
    Tenzij jij een of ander meesterwerk in een proloog hebt kunnen proppen, zou ik geen abo nemen op een doorsnee fanfic.


    Nou, ze zijn niet allemaal origineel maar als je iets van 1D betekent nog niet dat je meteen een heleboel abo's krijgt. Ik heb nu een abo op een verhaal waarin 1D voor komt en ik ben de enige die een abo heeft op dat verhaal.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    (...)

    Vertel jij mij dan maar eens een goed en origineel plot voor een verhaal waar JB of 1D in voorkomt. Sorry, maar ik zie echt dubbel als ik naar de top stories kijk.
    Tenzij jij een of ander meesterwerk in een proloog hebt kunnen proppen, zou ik geen abo nemen op een doorsnee fanfic.


    Nou ja, mensen schrijven JB en 1D stories vaak om in de top komt, maar ik schrijf nu een OP story en die krijgt niet zo snel abo's. Vandaar dat ik dus gewoon een PB wil krijgen als ik een abo krijg. Als het een JB of 1D stories is krijg je snel abo's, dan wordt je inbox inderdaad overvol. Maar dan is het gewoon pech hebben.


    Some people are art and do art at the same time

    Summit schreef:
    (...)

    Op dit moment schrijf ik aan 2 story's met Justin, maar ben aan 't schrijven aan een story met onbekende personen, die binnenkort online staat :')


    O, Bieber. :') Nou ja, als een OP zo populair is/ kan zijn dan kom ik 't nog wel tegen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat lijkt me eigenlijk niet echt nodig. Als je maar een stuk of vijf abo's hebt, kun je sowieso wel zien wie dat zijn, ook zonder dat je een melding krijgt. En als je story juist wel een enorm succes blijkt te zijn en je met alleen de proloog al een stuk of honderd mensen hebt weten te verleiden, wordt meteen je hele inbox volgespamd, waar ik mij persoonlijk erg aan zou ergeren, vooral omdat ik overal pb's voor krijg en het lezen en verwijderen van berichtjes op Q nog een best wel omslachtig gebeuren is. Op zich zou ik er geen protest tegen maken als deze optie er kwam, mits je hem maar uit zou kunnen zetten; het lijkt me echter niet echt iets dat heel dringend is of ontzettend hard nodig is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Already schreef:
    Nou hoor, bedankt voor die lieve reacties. Fijn dat sommige kattig zijn.

    jij hebt zo'n onzinnig topic


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Assassin schreef:
    Waarom moet je steeds kijken of je een abo erbij hebt gekregen?
    Klinkt erg nutteloos, tegen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, liever niet. Ik heb ooit - en ik zeg ooit - op een dag meer dan zeventig abo's erbij gekregen. Halleluja, als ik daar allemaal pb's van zou krijgen, ugh.
    Verder ben ik dus tegen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.