• Op twitter las ik dat Liam en Danielle weer bij elkaar zouden zijn. Begrijp mij niet verkeerd want ik vind/vond hun een heel goed stel, ze passen echt bij elkaar. Maar Liam leek nogal ondersteboven van dat het uit was en als het nou weer aan is dan heb ik wel zoiets van, waarom heeft een van de twee het dan uit gemaakt?

    Maar goed, ik wil dus weten of iemand anders er nog iets van heeft gehoord of er iets over heeft gelezen?

    En ja, er worden zoveel topics over dit soort dingen geopend. Maar daarom heb ik 1D in de titel gezet.


    Physics is awesome

    I dunno, maar lijkt me leuk.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik weet het niet héél zeker maar, volgens mij zijn ze bijelkaar.
    Ze zijn al gespot terwijl Liam Dannie aan haar pols meetrekt, nouja het is een soort hand-in-hand.:X


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik hoop het wel, want ik vond ze echt super leuk samen.


    The odds are néver in our favor.


    Dat zijn ze. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, volgens mij wel. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vraag me af of Harry nu iets met Taylor heeft of dat ie homo is of dat hij iets met een ander heeft.. Zo verwarrend.


    Shit happens but pee happens a lot more.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Newell schreef:
    Ik vraag me af of Harry nu iets met Taylor heeft of dat ie homo is of dat hij iets met een ander heeft.. Zo verwarrend.


    Daar is een ander topic voor, over Harry en Taylor.


    Physics is awesome

    230710 schreef:



    Maar Danielle had toch donker haar? :S

    Volgens mij heb ik echt veel gemist.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar Danielle had toch donker haar? :S

    Volgens mij heb ik echt veel gemist.


    Geen idee, maar dit is ze wel. (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Geen idee, maar dit is ze wel. (':


    Nou ja, ik weet niet of ik nou blij moet zijn of dat ik moet wachten tot dat ze weer uit elkaar gaan. Ik weet het niet, zij leken mij juist de personen die altijd bij elkaar zouden blijven.


    Physics is awesome

    Kyoshi schreef:
    Ik hoop het wel, want ik vond ze echt super leuk samen.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou ja, ik weet niet of ik nou blij moet zijn of dat ik moet wachten tot dat ze weer uit elkaar gaan. Ik weet het niet, zij leken mij juist de personen die altijd bij elkaar zouden blijven.


    Dat heb ik iig nog meer bij Lou en El, maar je hebt wel gelijk. Alleszins, ik ben blij voor hen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik begrijp best wel waarom ze terug zijn, de Directioners gingen gewoon echt té ver!:@


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'