• Hallo!

    De feestdagen komen er aan en steeds meer mensen laten foto's zien over hoe zij kerst of Hanukkah gaan vieren, en daarbij hoort ook het samenzijn en de kerstcadeau's.

    Nu was er vorig jaar op Jimmy Kimmel een soort youtube challenge waar ouders hun kinderen een "nep" cadeau gaven en hun reacties lieten zien. Waarbij sommige kinderen positief reageerden en sommige natuurlijk negatief dit geld niet alleen voor kleine kinderen maar ook tieners.
    En als je meestal op twitter of facebook of zelfs tumblr kijkt dan zie je mensen vertellen wat ze op kerst hebben gekregen en soms zitten er reacties tussen van "OMG i hate my parents cause you didn't get me an iPhone" of bijvoorbeeld: " i wanted a white iPhone not a black one." En allemaal dat soort comments,.

    Dus nu wilde ik met dit topic een video delen waar ik bij toeval op kwam van een klein meisje die haar kerstsok openmaakte en blij was met alles wat er in zat:




    Maar goed even om dit topic nuttig te houden: Waren jullie als klein kind ook zo als dit meisje of hoe ervaren jullie kerstmis gaat het bij jullie thuis meer om de cadeautjes of het samen zijn?
    En hebben jullie eens een cadeau gehad wa je helemaal niet wilde en hoe heb je daar op gerageerd?

    Het samenzijn, een cadeau is voor mij een bijzaak. Bovendien vieren we bij mij thuis qua cadeaus enkel Sinterklaas. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gehad wat ik totaal niet leuk vond.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Het samenzijn, een cadeau is voor mij een bijzaak. Bovendien vieren we bij mij thuis qua cadeaus enkel Sinterklaas. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gehad wat ik totaal niet leuk vond.
    Bij ons is het dit jaar voor het eerst weer een familie kerst, Vorig jaar hadden wij kennisen van mijn ouders (die wij als opa en oma zien) bij ons. Alleen ik heb nog een halfzus en een nichtje erbij. En dit is voor het eerst dat we met zijn alleen weer een fijne kerst hebben en het gevoel hebt dat je compleet bent.

    Ik kan mij nog herrineren dat mijn "Oma" moest huilen omdat we met z'n allen hadden gespaard voor een tablet voor haar.

    Wij vieren Sinterklaas best wel klein, we zijn met z'n 8en en iedereen doet een cadeau voor elkaar, verder krijgen ik en mijn zusje altijd nog kleine dingetjes erbij. :Y)
    Verder ben ik altijd blij met alles, dat ik cadeautjes krijg is al iets waar ik blij mee moet zijn. c:


    wat was dit ookalweer

    Bij ons draait Kerst puur om het samen zijn (aangezien wij niet aan cadeaus doen in de maand december). Maar Nieuwjaar wordt wél groot gevierd bij ons (worden wel duurdere cadeautjes gegeven dan).

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 21:38 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Bij ons draait Kerst puur om het samen zijn (aangezien wij niet aan cadeaus doen in de maand december). Maar Nieuwjaar wordt wél groot gevierd bij ons (worden wel duurdere cadeautjes gegeven dan).
    Oeeh, bij ons is nieuwjaar echt mijn vader die inslaap valt, mijn broertje is met zijn vrienden bezig die allemaal in een andere timezone wonen, en ik ben met mijn moeder trivial persuit aan het spelen xD

    Tragically schreef:
    Bij ons draait Kerst puur om het samen zijn (aangezien wij niet aan cadeaus doen in de maand december). Maar Nieuwjaar wordt wél groot gevierd bij ons (worden wel duurdere cadeautjes gegeven dan).


    Bij ons middelmatig, taart en zo, plus cadeautjes voor mij want dan ben ik jarig (cat)


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Bij ons middelmatig, taart en zo, plus cadeautjes voor mij want dan ben ik jarig (cat)
    Wanneer ben je jarig dan?

    Sinds ik niet meer in sinterklaas geloof doen wij niet echt aan cadeaus. We doen met zijn achten (mama, papa, opa, oma, mijn zus en onze vriendjes) surprise maar dat is meer voor de gezelligheid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MrsSheen schreef:
    (...) Wanneer ben je jarig dan?


    1 januari :Y)


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    1 januari :Y)
    Oeeeh leuk! Mijn halfzus is 5 December Jarig, mijn broertje 23 December en mijn nichtje de 11e xD Dubbel feest

    JaceLightwood schreef:
    Sinds ik niet meer in sinterklaas geloof doen wij niet echt aan cadeaus. We doen met zijn achten (mama, papa, opa, oma, mijn zus en onze vriendjes) surprise maar dat is meer voor de gezelligheid.


    Wij doen nooit suprises, ik ben nu wel benieuwd wat jullie vorig jaar voor elkaar gedaan hebben dan.

    MrsSheen schreef:
    (...)

    Wij doen nooit suprises, ik ben nu wel benieuwd wat jullie vorig jaar voor elkaar gedaan hebben dan.


    Her verschilt het per persoon. Mijn zus had afgelopen jaar mijn oma en aangezien ze niet goed in knutselen is had ze alleen een gedichtje gemaakt waardoor mijn oma moest huilen omdat het zo lief was.
    Mijn vader daar in tegen had mijn vriend en heeft al het plakband gebruikt dat hij kon vinden. (een paar jaar geleden heeft mijn vader een bak gelatine voor mij gemaakt waar mijn cadeautjes in zaten).
    Bij ons ligt het vooral aan wie je hebt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Her verschilt het per persoon. Mijn zus had afgelopen jaar mijn oma en aangezien ze niet goed in knutselen is had ze alleen een gedichtje gemaakt waardoor mijn oma moest huilen omdat het zo lief was.
    Mijn vader daar in tegen had mijn vriend en heeft al het plakband gebruikt dat hij kon vinden. (een paar jaar geleden heeft mijn vader een bak gelatine voor mij gemaakt waar mijn cadeautjes in zaten).
    Bij ons ligt het vooral aan wie je hebt.


    Haha dat is dan echt geweldig.

    Het verschilt per jaar. Vorig jaar deden we zo'n spel met cadeautjes van onder 5 euro die we bij de action haalden. Dat was wel leuk, maar dit jaar heeft ieder een persoon en moeten we daar een duurder cadeautje voor gaan kopen (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Het verschilt per jaar. Vorig jaar deden we zo'n spel met cadeautjes van onder 5 euro die we bij de action haalden. Dat was wel leuk, maar dit jaar heeft ieder een persoon en moeten we daar een duurder cadeautje voor gaan kopen (:


    Zoiets deden wij ook twee jaar terug, maar dan met iedereen een nummer en als je jouw of iemand anders nummer geeft moet je een cadeau pakken