• Ik heb gymlessen nooit leuk gevonden (bewegen is niet echt mijn ding, ik blijf liever lekker zitten), maar de laatste tijd is dat gevoel overgegaan in werkelijke angst. Steeds vaker ben ik misselijk en rillerig tijdens de les en heb ik telkens de neiging om te gaan huilen (wat de afgelopen paar keren ook gebeurd is, maar altijd door verschillende dingen waardoor het net teveel werd) en sneller te gaan ademen, omdat ik het gevoel heb niet genoeg zuurstof te krijgen. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, aangezien ik een heel aardige leraar heb en we ook redelijk leuke dingen doen, maar desondanks balanceer vaak op het randje van paniek tijdens gym. Dat is vervelend, wat dat is nou net een vak dat ik nog minstens drie en een half jaar zal hebben. ><

    Dus, is hier iemand die dit herkent (hoeft niet bij jezelf te zijn) en misschien wat tips zou kunnen geven tegen dat nare rotgevoel? (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben bang voor salto's, de trampoline en de bok.


    26 - 02 - '16

    Dat heb ik ook, maar ik ben vooral bang voor de plint en salto's. Als ik niet op voorhand weet wat we doen tijdens gym, durf ik bijna niet naar de zaal. Geen idee wat je eraan kunt doen ;s


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als ik bang ben bij gym, is het gewoon gedachten op nul en gaan. Bij mij op school moesten we een keer met de trampoline over een bok springen, bovenop de volgende trampoline waarachter weer een bok stond. Ik was doodsbang, want er waren al verschillende mensen echt geblesseerd geraakt. Ben gewoon naar dat ding gerend en niet gedacht hoe eng het zou zijn. Ben er makkelijk overheen gesprongen :Y)
    Je moet eigenlijk gewoon niet denken, maar doen bij gym. Sport je ook buiten school? Anders moet je dat misschien eens gaan doen. Misschien vertrouw je dan meer op je eigen lichaam en dat je meer dingen dan durft.


    From these ashes, I will rise