• Ik werk iedere zaterdag van 7:00 tot 12:30/13:00 op de bakkerij afdeling van de C1000. Ik ben op zich wel blij met die werktijd omdat ik daarna nog een zaterdag te besteden heb, in plaats van dat mijn hele dag weg is.
    20 december ben ik echter jarig en dat vier ik de zaterdag erop, de 22ste. 21 december is het gala op mijn school en op zich wil ik daar ook graag heen, maar ja, omdat ik om 6:00 op moet, zou ik dan vroeg naar huis moeten.

    Vanwege mijn CVS is het werken echt heel vermoeiend. Wanneer ik terug kom van werk moet ik sowieso even slapen. Als ik dan erna ook nog mijn verjaardag moet vieren, ben ik zondag kapot.
    Nu zit ik erover te twijfelen om vrij te vragen voor zaterdag de 22ste. Dan kan ik dus naar gala en mijn verjaardag vieren. Het probleem is echter dat ik dan nog in mijn proefperiode zit, of dat ik er net één weekje uit ben. Daarnaast is gala ook niet echt een geldige reden, denk ik, net als het vieren van mijn verjaardag. Dat zou ik immers ook op een andere dag kunnen doen. Ik wil echter wel heel graag naar gala. Ik heb al veel af moeten zeggen i.v.m werk en dat zal nog wel veel vaker gebeuren. We hebben maar één keer per jaar gala en dat waarschijnlijk maar drie keer in mijn leven, dus ik zou het wel echt jammer vinden als ik dat af zou moeten zeggen. Aan de andere kant: als ik nu al vrij ga vragen, mag ik dadelijk misschien niet blijven. D:

    Wat zou ik nu doen?


    everything, in time

    Vragen of het ze het niet erg vinden. Als ze zeggen dat ze liever hebben dat je gewoon komt werken, dan doe je dat. Wanneer ze zeggen dat ze je wel even kunnen missen, dan vraag je lekker vrij!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:26 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Gewoon afzeggen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vrij vragen


    quidquid excusatio prandium pro

    Je verjaardag op een andere dag vieren.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou gewoon voorzichtig vrij vragen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vrij vragen, gala is een slechte reden. Je verjaardag een goede.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind je verjaardag vieren best een goede reden om vrij te vragen hoor.
    Vraag gewoon of iemand anders voor je in kan vallen of een keer wil ruilen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Het is heus niet zo dat je niet mag blijven door één keer af te zeggen, hoor. Gala heb je inderdaad niet vaak, dus ik zal werk gewoon afzeggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Howell schreef:
    Ik vind je verjaardag vieren best een goede reden om vrij te vragen hoor.
    Vraag gewoon of iemand anders voor je in kan vallen of een keer wil ruilen.


    Ruilen kan sowieso niet. Ik werk namelijk iedere zaterdag en ik hoef op geen enkele andere dag te werken. Dus ja. :'D

    @Vagebond: Ik vier mijn verjaardag sowieso de 22ste. Verjaardagen vieren we bij ons thuis altijd pas laat in de middag, dus vanaf vier uur of zo. Alleen mijn verjaardag vieren is geen probleem (behalve dat ik dan moe ben), want dan kan ik dus zeker nog even slapen. Het is meer de combinatie.


    everything, in time

    Erover praten met je baas.
    Mijn baas was echt een hele aardige vrouw en als je het uitlegde aan haar kon heel erg veel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Demustachana schreef:
    Het is heus niet zo dat je niet mag blijven door één keer af te zeggen, hoor. Gala heb je inderdaad niet vaak, dus ik zal werk gewoon afzeggen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat klopt ook wel, wat hierboven staat, maar het is natuurlijk wel net voor de kerstdagen. Dat betekent een drukke tijd!
    Maar aan de andere kant, ik kan er ook niets aan doen dat ik zo dicht bij kerst geboren ben. (cat)


    everything, in time

    vrij vragen
    Ik begin om half 8
    Maar als ik bijvoorbeeld de dag daarvoor laat naar bed ga door zoiets vraag ik gewoon of ik iets later mag beginnen
    Maar ik werk wel tot 5 uur, dus dat is misschien iets anders

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:55 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons krijgen ze iig wel vrij op hun verjaardag, als je het vraagt dan.
    Als ik jou was zou ik ook vrij vragen.


    Tell me about it, stud.

    Bij de supermarkt doen ze daar niet snel moeilijk over hoor. Gewoon vragen of ze je niet willen inroosteren, no problemo.


    #WWED - What Would Emma Do?