• Ik werk iedere zaterdag van 7:00 tot 12:30/13:00 op de bakkerij afdeling van de C1000. Ik ben op zich wel blij met die werktijd omdat ik daarna nog een zaterdag te besteden heb, in plaats van dat mijn hele dag weg is.
    20 december ben ik echter jarig en dat vier ik de zaterdag erop, de 22ste. 21 december is het gala op mijn school en op zich wil ik daar ook graag heen, maar ja, omdat ik om 6:00 op moet, zou ik dan vroeg naar huis moeten.

    Vanwege mijn CVS is het werken echt heel vermoeiend. Wanneer ik terug kom van werk moet ik sowieso even slapen. Als ik dan erna ook nog mijn verjaardag moet vieren, ben ik zondag kapot.
    Nu zit ik erover te twijfelen om vrij te vragen voor zaterdag de 22ste. Dan kan ik dus naar gala en mijn verjaardag vieren. Het probleem is echter dat ik dan nog in mijn proefperiode zit, of dat ik er net één weekje uit ben. Daarnaast is gala ook niet echt een geldige reden, denk ik, net als het vieren van mijn verjaardag. Dat zou ik immers ook op een andere dag kunnen doen. Ik wil echter wel heel graag naar gala. Ik heb al veel af moeten zeggen i.v.m werk en dat zal nog wel veel vaker gebeuren. We hebben maar één keer per jaar gala en dat waarschijnlijk maar drie keer in mijn leven, dus ik zou het wel echt jammer vinden als ik dat af zou moeten zeggen. Aan de andere kant: als ik nu al vrij ga vragen, mag ik dadelijk misschien niet blijven. D:

    Wat zou ik nu doen?


    everything, in time

    Je krijgt wel vrij als je erbij zegt dat het je verjaardag is. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als je het op tijd aangeeft, vinden ze het vast goed en als je misschien ook nog een vervanger regelt, vinden ze het helemaal goed ^^
    Ik denk niet dat ze hierom zouden kunnen zeuren, hoor... Het is tenslotte wel je verjaardag ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aislinn schreef:
    Je krijgt wel vrij als je erbij zegt dat het je verjaardag is. (:


    26 - 02 - '16

    gewoon vragen of iemand anders voor je kan werken en dan ben je die zaterdag vrij. En dan kan vast wel, ik werk ook in een supermarkt en daar gebeurt het ook, voor anderen mensen werken. Ik heb het nu niet over ruilen

    Vrij vragen, vragen of iemand voor je wil werken, ziek melden? Of je verjaardag op een andere dag vieren?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vrij vragen kan altijd. Nee heb je, ja kan je krijgen.


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/