• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ik doe wel dat Lisa al in de zaal zit! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aileen Cooper

    'Goed, Safeer!' riep ik met een glimlach haar toe, en ik liep naar Safeer. 'Ik wil graag dat je voor het vertrouwen graag Turn me on laat zien. Zo weten ze dat jij een van de vijf besten bent, en dan weten ze ook dat je ze het graag wilt leren. Voor Ness, Destiny, Elisabeth en Lyn heb ik een ander liedje. Daarna vertel ik dalijk wel aan de jongens en jullie zelf wat jullie hun gaan leren. En kijk ook naar hun choreografie, dan kun je zelf nog wat leren' legde ik haar glimlachend uit en ik haalde de USB-stick uit de stereo. 'Elisabeth, wel liedje wil jij graag doen?' vroeg ik aan haar.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato
    Ik zucht en kijk op mijn horloge als ik de zaal binnenstap, ik ben nog optijd. Net als ik binnenkom begint safeer haar choreogafie en ik kijk goedkeurend toe, ze is erg goed, zoals altijd eigenlijk wel. Ik leg mijn sporttas dan ergens in een hoek en gooi mijn jas erop neer en loop naar Aileen toe en ga naast haar staan. Aileen is al jaren mijn onze dans coach/goreograaf en ik begroet haar even en glimlach vriendelijk en kijk dan weer naar Safeer die aan het dansen is. Als ze dan klaar is knik ik goedkeurend. 'Ik heb iets nieuws, misschien wil je het eens zien Aileen!' zeg ik dan vrolijk en ik loop dan zelf ook naar de stereo toe en kijk even vragend naar Safeer. 'Mag ik?' vraag ik dan toch even en zet het juiste liedje op van mijn eigen USB-stik, iets wat ik gewoon altijd bij me heb, en loop dan naar het midden van de zaal toe en begin mijn choreografie. Het was ook eigenlijk een duo, maar het is ook prima geschikt voor een solo. Ik kijk in de spiegel en let goed op mijn bewegingen en zorg dat ze tot in de precisie kloppen en dans mijn choreo en glimlach. Dit voelt goed.


    [Geen idee of het goed is, heb wat geprobeerd.]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [De meisjes kennen elkaar al. Al vanaf ze met elkaar op de dansschool zitten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, heb ik allemaal van Hayden XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Ik ren over de tegels van de straten, normaal zou ik nooit zoveel hebben. Het is dat ik te laat ben! Als ik de dansschool zie minder ik vaart, maar blijf rennen. Het was wel de moeite waard, Kaileigh wou niet dat ik wegging. Ik smelt bij die gedachten. "Ness blijft hier!" Die zin blijft door mijn hoofd gaan met het beeld dat Kaileigh met haar kleine armpjes over elkaar heen boos naar me kijkt. Ik stop voor de dansschool om op adem te komen, snel drink ik wat. Ik haal diep adem en stap naar binnen. Daar ga ik dan, opweg om samen met 4 andere meiden en , ja ik ben er trots op, de jongens van One Direction de sterren van de hemel te dansen. Ik loop een random zaal in. "Ness is er ook!" Roep ik zo luid mogelijk, want ja... Straks horen ze me niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Oeps, even aanpassen. Zeg maar gerust iedereen als ik iets fout doe!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Destiny

    Ik ren de zaal in en check mijn Iphone snel. Ik ben nog net op tijd, gelukkig. Ik leg mijn tas ergens op de grond en zet mijn Iphone op stil. Ik leg hem ook in mijn tas en haal even een hand door mijn haar. Ik loop naar Aileen en begroet haar. Vervolgens ga ik naast haar staan en kijk naar Lisa die haar choreografie doet. Ik knik even goedkeurend en zet mijn haar snel in een staart. Even wachten tot ik mag dansen..

    [Ik reageer langzaam, ik maak ook mijn huiswerk.]


    El Diablo.

    {Sorry, ik kon niet wachten XD Slecht eigenschap}

    Ness Allison Candler
    Oké, ik zit hier dus in mijn eentje in een zaal! Dan maar beginnen. Ik zet mijn muziek aan en begin met mijn choreografie. Als ik klaar ben ga ik toch maar zoeken. Waar kan iedereen zijn? Aan de muziek te horen zitten ze in een van de andere zalen. Ik sla mezelf voor mijn hoofd en loop de zaal in. "Ness is er!" Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aileen Cooper

    'Jullie zijn echt geweldig! Als ik nou niet zo bekend was, zou ik zeggen dat jullie nog beter waren' lachte ik. 'Oke, Destiny mag hierna, daarna Ness en waar is Lyn?!' riep ik. Gefronst keek ik rond en zuchtte. 'Oke, dalijk gaan we naar One Direction toe. Ik wil dat Safeer begint, daarna Ness, dan Elisabeth en als laatste Lyn. Dit is willekeurig, jullie zijn allemaal even goed' vertelde ik ze. 'Heeft iemand het nummer van Lyn?' vroeg ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Lyn Addams
    "Baay ,Nathan!"kir ik blij en zwaai naar mijn vriend die wegrijd.Hij was zo vriendelijk me een lift te geven naar de dansschool.Ik hijs mijn tas over mijn schouder en ga het gebouw in,waarna ik de juiste zaal zoek. Iedereen was er al.Ik leg mijn tas aan de kant en doe mijn haar in een dot.Ik had een modern/hiphop choreo gemaakt en herhaalde de passen even in mijn hoofd."Oh ben er!."riep ik dan na een tijdje."

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mag mijn personage ook met een ander personage een duo doen, ik heb zo'n coole duo choreografie! Hij i echt awsome, ben hem nu ook met mijn duo maatje in het echt aan het oefenen. ;D]

    [Wacht, hier!]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ness Allison Candler
    "Ik heb haar nummer!" Zeg ik scrollend door mijn telefoonboek. Bij Lyn's naam stop ik. "Moet ik bellen?" Vragend kijk ik naar Ailleen. Het verbaasd me alleen wel, ik ben meestal degene die te laat is!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Laten we maar doen, dat mijn laatste reactie er niet is, of eerder was}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Destiny

    'Jullie zijn echt geweldig! Als ik nou niet zo bekend was, zou ik zeggen dat jullie nog beter waren' lacht Aileen, ik lach ook even en rek me even uit.
    'Oke, Destiny mag hierna, daarna Ness en waar is Lyn?!' zei ze. Ik haal mijn schouders op, 'nog niet gezien' zeg ik. Ik zet mijn muziek op, Rude boy van Rihanna.
    Ik begin mijn choreografie, en ga helemaal op in het dansen.


    El Diablo.