• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Aileen Cooper

    Snel strompelde ik erachteraan, wat nogal moeilijk ging nu ik sleehakken aanhad. Toen ik in het gebouw was, liep ik naar de balie. 'Sorry van Ness en Safeer' mompelde ik, waarbij Luce lachte. 'Geeft niks, Aileen. Zayn Malik en Liam Payne zijn er al, Harry Styles, Louis Tomlinson en Niall Horan moeten nog komen' informeerde ze me. 'Oke, de anderen komen er zo aan' zei ik met een glimlach toen ik een beweging maakte naar de deur. Snel rende ik naar de grote zaal waar Ness en Safeer tegenover Liam en Zayn stonden. 'Jullie trekken problemen aan. Meldt je voortaan bij Luce' mompelde ik tegen Safeer en Ness. Ik glimlachte naar de jongens. 'Aileen Cooper, choreograaf' lachte ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Javadd Malik

    Lachend kwam ik met Liam de kleedkamer uit. De anderen waren nog zich aan het omkleden. Er stonden twee meisjes en een stelde zich voor als Safeer, en zei dat de andere Ness heette. 'Ik ben Zayn en dit is Liam' grinnikte ik. De ander vroeg waar Niall, Louis en Harry waren. 'Die zijn zich aan het omkleden. Ineens kwam Aileen Cooper binnen en ik lachte opgewekt. Aileen kon als de beste dansen, maar bij mij het leren? Aileen stelde zich voor en ik schoot naar haar toe. 'Zayn Malik' glimlachte ik en ik fronste naar Liam, die ik meetrok en Liam grinnikte. 'Liam Payne' zei hij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato
    Ik grinnik even en stap dan ook de taxi uit en loop gewoon op mijn dooie gemakkie het gebouw binnen en meld me even en zeg wie ik ben en ik mag dan doorlopen en meteen staat er een grot lilach op mijn gzicht. Eindelijk ga ik de jongens ontmoeten! Ik hups da vrolijk verder en ben er al snel en zie Zayn en Liam al staan, omg, in het ech zijn ze nog knapper. Safeer, Ness en Aileen zijn er al en ik loop dan ook de zaal verder in.'Hello!' zeg ik dan vrolijk met een brits accent en ik grinnik even.


    Louis William Tomlinson
    Liam en Zayn zijn al vertrokken en ik kijk even onze kleedkamer rond en trek dan vlug een getreept T-shirt ovr mijn hoofd en ben dan helemaal klaar. Ready to go. 'Opschieten jullie slomme slakken!' roep ik da lachend naar Harry en Niall. 'De laatste de er is -is een..' ik stop even en denk na, maar geef ht dan op. 'Zie ik dan wel.' mompel ik dan grijnzend en storm de kamer uit, naar de zaal toe waar we hebben afgesproken met Ailleen en de meisjes. Al snel ben ik er en stuiter als een stuiterbal enthousiast op en neer en stap dan de zaal binnen. 'Maak je niet druk, maak je niet druk ik ben er al! The one and only mister Louis Tomlinson!' roep ik dan overdreven door de zaal en ren naar Liam en Zayn toe en stuiter nog stees op en neer, te veel energie. 'Hello' zeg ik dan heel vrolijk en met een heel overdreven Brit accent. En kijk iedereen even aan en grinnik. 'Ik heb me al voorgeseld toen ik kwam binnen kwam stormen.' zeg ik dan en haal even mijn schouders en zet dan een scheve grijns op.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben om zo'n tien over vier terug van de tandarts]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lyn Addams
    Ik kruip na Lisa de auto uit en volg haar.Ik liep het giga gebouw in en melde dan ook even wie ik was.Bes wel gek dat ik zo meteen de beroemde boysband zal ontmoeten,mijn vriendinnen gaan zo jaloer zijn.Ik kende eingelijk maar amper iets over one direction en hun hadden me wat over hen verteld.Ik liep verder en zag de anderen al met 2 jongens,vast een paar van de bandleden.Ik ging er naar toe en glimlachte naar hun."Euhm, hoi." zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik speel over een uurtje weer mee, ben nu bezig, sorry!)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [IK VOEL DE LINKERHELFT VAN MIJN GEBIT NIET MEER :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Als Louis ook nog in de zaal komt word ik alleen maar drukker. "Hoi Lou!" Roep ik terwijl ik een sprongetje maak, nog twee te zien! Ze zijn nog knapper dan op de video's! Oké, ik smelt gewoon. Louis springt ook als een idioot dus doe ik maar gewoon mee, nope ik ben niet normaal. Ik maak nog een paar pasjes erbij zodat het compleet is. Waar blijven Niall en Harry?!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Safeer Lara McClark

    'Als die twee er zijn kan ik beginnen' mompelde ik en ik keek heen en weer. Ik had een rotgevoel bij Zayn. Ik vertrouwde hem niet. Ik mocht hem niet. 'Zeg kuif, ga is je vrienden halen' siste ik naar hem. Ik draaide met mijn vingers over het USB-stikje en ging maar doodnormaal op de grond zitten. 'Ik heb zin in de choreografie. He, kennen jullie niet Cher Lloyd?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    De manier waarop Safeer tegen Zayn deed iriteerd me. "Safeer, doe normaal!" Sis ik in haar oor. Ik kan er niet echt tegen aangezien ze vijf minuten geleden nog als een idioot stond te lachen en me sloeg! Nu is ze bot, zo wil ik haar niet zien. Dan is ze minder gezellig.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Grinnikend rende ik Louis achterna, Harry achterlatend in de kleedkamer. 'Harry is een .... Ja, wat eigenlijk?' Ik was gestopt naast Louis. Daarna pas merkte ik dat er verschillende meiden rond ons heen stonden. 'Uuhh, hal- llo,' stamelde ik. Bij meiden in de buurt wist ik nooit zo goed hoe ik me moest gedragen. 'Ik ben Niall.' Gelukkig kwam dat laatste er al wat zelfverzekerder uit.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aileen Cooper

    'Oke, we wachten niet meer' lachte ik. 'Nog een keer. Niall, Zayn, Louis en Liam, dit zijn Ness, Safeer, Elisabeth, Lyn en.. Waar is Destiny?' mompelde ik. 'Ik ben jullie nieuwe choreograaf, Aileen Cooper. Jij ook hallo, Zayn' lachte ik toen Zayn naar me toe schoot. 'Allemaal aan de kant, behalve Safeer. Safeer gaat jullie als eerste een voorproefje geven, daarna de andere. Nogmaals: Ik wil niks zeggen over wie de beste is, ik heb het willekeurig ingedeeld' zei ik voor de duidelijkheid tegen de meisjes. 'Ohja, en Zayn, ik heb gehoord van Paul dat jij niet zo'n fan bent van dansen. Geen zorgen, ik kan zelfs van een muis een danser maken' grijnsde ik. Ik pakte het stikje van Safeer af, duwde de rest achteruit en startte de muziek. 'Vijf zes zeven acht!' riep ik naar Safeer.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Safeer Lara McClark

    'Vijf zes zeven acht!' riep Aileen en ik begon Turn me on te dansen. Aileen gaf ons allemaal tegelijk les, maar soms sprak ze een voor een ons om ons allemaal een andere dans te leren. Ik mocht Zayn niet, omdat ie gewoon er al gemeen uit zag. Ik had een vreemd talent voor het karakter. Soms had ik het fout, maar dat maakte me niet zoveel uit. Niall daar in tegen, leek me heel aardig en respectvol. Nu nog te bedenken dat terwijl Aileen ze les gaf, wij er steeds bij moesten zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Ik dacht dat Ness aan de beurt is toch?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ja, denk het wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."