• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ness Allison Candler
    Ik klap hard om Destiny's danspassen. Ze zijn goed! Nu is de beurt aan mij. Ik haal diep adem en laat de muziek aanzetten. Ik laat mijn choreografie zien en laat me meevoeren. Dansen is niet iets waarbij je moet denken, als je dat doet gaat het zowiezo fout! Laat het samen met je bloed door je lichaam stromen en je kan beginnen. Als ik klaar ben kijk ik iedereen vragend aan. "Wat vinden jullie er van?" Vraag ik grijnzend.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik reageer zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Safeer Lara McClark

    'Lyn, nu jij nog. Daarna kunnen we gaa-haan!' zei ik blij. Vrolijk sprong ik op en neer. Ik zag het al voor me, de vijf jongens die dansen met onze pasjes. Nou, die van Aileen dan. 'Eigendunk' grinnikte ik naar Aileen en ik keek haar met een glimlach aan. Ze was wel wat groter dan ik was. Aileen zag ik als mijn grote zus, die ik nooit had. Ik ging met mijn ene vinger over de tattoo van mijn andere vinger. Het was een rood hartje. Daarna bekeek ik mijn armen nog eens goed. Ik raakte niet verslaafd aan tattoo's, ik vond ze gewoon mooi. Ookal had ik er nu zo'n 21. Een glimlach kwam op mijn gezicht toen ik de tatto met "Daddy" zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lyn Addams
    Ik haf een klein applausje voor Ness toen ze vroeg wat we ervan vonden.Nu was het mijn beurt.Ik steek de cd in en zet me klaar.Toen de gitaar deuntjes afspeelden danste ik de choreo .Ik had eens lekker mijn muziekstijl gekozen om op te dansen. Toen ik klaar was keek ik naar de anderen en glimlachte."Zo!" zeg ik blij en ook wat uitgeput.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ness Allison Candler
    Lachend kijk ik naar Safeer. Ze is een raar kind, maar dat zij we allemaal! Ik wil ook wel de jongens ontmoetten maar Lyn moet wel de tijd hebben voor haar eigen choreografie. "Na Lyn ontmoetten we gewoon fucking One Direction!" Roep ik terwijl ik een raar dansje doe. "Wij en One Direction, wij en One Direction!" Roep ik, wat voor irriterende blikken zal gaan zorgen na een tijdje. Ik ben gewoon blij! Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een sms-je van Daisy heb. Als ik hem open moet ik lachen.

    Hoe gaat het? Ik kon niet langer wachten, Kaileigh is nogal irritand sinds jij weg bent! Helluuuup!! X Daisy

    Als Kaileigh boos is krijg je haar niet meer zo snel vrolijk! Snel sms ik terug.

    Hi Dais! Het gaat heel goed, we gaan zo naar de boys(: Ben benieuwd... Zet Kaileigh maar achter de TV dan is ze wel even stil. X Ness

    Nee, Kaileigh is niet mijn dochter! Ze is mijn zusje, ik let altijd op haar omdat mijn moeder dat niet kan. Zij en mijn vader konden haar er niet bij hebben dus kreeg ik haar ineens. Niet dat het erg is, nu ik weg ben let Daisy wel op haar. Mijn huisgenoot en beste vriendin!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Oké, dat over Daisy en Kaileigh is op dit moment wel een beetje vaag, miss wordt het later duidelijker voor jullie}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Vanwege dat Hayden niet meer online kan komen en ik ook zometeen wegga, reageer ik wel even in Safeer's POV voor Aileen]

    Safeer Lara McClark

    'Oke, ik denk dat als we onszelf erin proppen wel in een taxi passen!' zei Aileen lachend en ze trok haar jas aan. Ook ik trok mijn jas aan en liep met haar mee. 'Meekomen, soldaten!' riep ik en ik marcheerde Aileen achterna, naar buiten. Daar floot ze hard zodat een taxi stil stond en ik moest lachen. 'Komen, meisjes! Als jullie One Direction nog willen zien, moeten jullie erin!' riep ze en ik schoof helemaal naar links zodat de andere erin pasten. Ik dacht zo dat twee er niet in konden, dus zouden ze of bij een ander melig op schoot gaan zitten, of ze namen een andere taxi. Ik dacht echt voor het eerste. Aileen zelf ging voorinzitten en vertelde de chauffeur waar we heen moesten. Natuurlijk kon ze binnen no-time een auto regelen alleen de taxi was leuker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Abo]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Dan kom je erachter dat je nog een hele tijd hebt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Ik pak mijn tas en marcheer achter Safeer aan. Natuurlijk vergeet ik mijn jas waardoor ik terug ren, als ik er weer ben zit iedereen al in de taxi. Ik prop mezelf op de achterbank en kijk naar buiten. "Mag ik in de kofferbak?" Vraag ik lachend. Daar zal er wel meer ruimte zijn dan hier. Ik pak mijn mobiel en voor ik hem ontgrendel kijk ik naar de foto van Kaileigh. Ik lach en open twitter.
    @Ness_Candler: Gonna meet 5 perfect boys today! So nervous...
    Ik sluit twitter af en prop mijn mobiel in mijn tas. One Direction, 5 beroemde jongens! En wij gaan ze zomaar ontmoeten en leren dansen, gaat nog wat worden met Zayn! Jup, true Directioner! Ik zak in mijn eigen wereldje door alleen maar aan de jongens te denken.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:37 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Is er nog iemand die meeschrijft nu?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Safeer Lara McClark

    Lachend duw ik zowat Ness in de kofferbak en plof er zelf ook bij. We reden al dus ik schoof van links naar rechts. 'Ik heb er zo'n zin in!' Giechelde ik en ik hoorde Swagger Jagger op de radio. Meteen begon ik automatisch te bewegen met mijn armen, totdat mijn elleboog tegen Ness' neus aanknald en ik even snel keek. 'Sorry!' Zei ik gemeend en ik zuchtte. 'Wie bouwt er dan ook een radio in een taxi?' Mompelde ik eigenwijs.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Auw..." Mompel ik na zo een halve minuut. "Maar ja, het is ook niet zo handig op twee idioten in een kofferbak te gooien!" Giegel ik. Ik begin hard mee te zingen in de hoop dat iedereen meedoet. Ook maak ik er een paar bewegingen bij, ik let er alleen wel op dat ik Safeer niet raak. Straks komt er nog ruzie, nee grapje! Zo zijn we niet. Met deze gedachte geef ik Safeer een dikke knuffel.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Safeer Lara McClark

    'We zijn er!' Riep Aileen. Ik twijfelde geen seconde, maakte me los uit de knuffel en ramde de achterklep open, waardoor we eruitviellen. Snel deed ik hem weer dicht en trok Ness mee. Zonder ook maar iets te horen van Aileens waarschuwing rende ik met Ness naar het gebouw. Daar stormde ik binnen, nogsteeds Ness' arm vasthoudend, rende naar de grote zaal en sprong op en neer. Daar stonden Liam Payne en Zayn Malik te wachten. Ik kende dit gebouw, en de anderen ook. Toen Liam en Zayn ons begroetten, deed ik mijn ogen dicht en ademde in en uit. Daarna deed ik ze weer open en glimlachte. 'Hallo. Ik ben Safeer McClark, en dit is Ness. Aileen en de andere drie komen er zo aan' legde ik uit. Iets in Zayn's ogen vertrouwde ik niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Euh... Ik ben dus Ness Candler! Hi Zayn en Liam!" Ik kon een gil onderdrukken. Ik sta hier voor fucking One Direction! Ik pak mijn mobiel en open twitter. Jupp, ik moet afkicken!
    @Ness_Candler: OMG! Meeting the boys of my dreams right know! Can't handle this anymore...
    Ik verzend mijn tweet en kijk naar de jongens. "Waar zijn Niall, Louis en Harry?" Vraag ik dan maar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'