• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    {Graag, heb nu al dagen inspiratie maar kan het niet kwijt, Elisabeth is maar naar de wc gegaan ofzo}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    Aangezien Elisabeth iets anders aan het doen was ,besloot ik maar mijn choreo doen,wnat het gierde al de hele tijd door mijn lijf.
    Ik wou NU dansen.
    Ik stak de muziek aan en begon te dansen.Na ijn choreo streek ik een verwaald plukje haar uit mijn zicht en glimlachte."Who's next!?"vroeg ik hyper terwijl ik eens mijn blik liet glijden over de jongens.
    Eerlijk gezecht zie ik hun niet op de dansvloer.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ness Allison Candler
    "Yeah, babe!" Roep ik midden in het dansje van Lynn. Als ze klaar is loop ik naar haar toe en knuffel haar. Ik heb geen idee waarom ik zo doe, ik heb gewoon zin om de jongens iets te bewijzen. Wat weet ik alleen nog niet, dat moeten de andere meiden maar verzinnen. Ik wil bewijzen dat meiden zoals wij ook wereldberoemd kunnen worden! Ja, dat wil ik bewijzen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    Ik glimlachte toen Ness me een knuffel haf.Ik had eingelijk wel best zin om de jongens uit te dagen voor een dansbattle.
    "Zeg Ness,jij bent toch fan van die jongens?Weet je of ze eingelijk ook kunnen dansen?"vroeg ik haar dan,bewust een beetje luider.
    Ik wilde hun zien dansen en het is nog leuker als ze uitgedaagt worden niet?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Javadd Malik

    'Hm, niet slecht' grinnikte ik naar de meisjes. Mijn ogen vielen op Lyn. Ik grijnsde naar haar en nam haar goed in me op. Ze was zeker niet lelijk en kon goed dansen. De pasjes van haar spraken me aan. Wat doe jij nou, Zayn? Het is net uit met Perrie. Ik mompelde wat over dat ik toch niet kon dansen en keek weer naar Lyn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Lynn begrijpt me altijd het beste, meteen begrijp ik haar. "Ja, ik ben een groote fan! Maar, helaas, nee. Ze kunnen absoluut niet dansen." Zeg ik luidruchtig, dit word geweldig. "Behalve Zayn, aan hem kunnen we allemaal een voorbeeld nemen! Hij is nog beter dan wij allemaal bij elkaar." Voeg ik eraan toe. Ik kijk de jongens één voor één uitdagend aan. "Is het niet, guys?" Grinnik ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    Ik grinnikte om Ness haar antwoord.Ik kende de namen amper ,maar ik veronderstel dat de jongen met zwarte kuif Zayn moest zijn. Ik voelde ook mijn blik op me branden.Ik knipoogde eens naar hem voor de lol."Oh echt? Ik wil hem wel zien dansen!"grinnikte ik en keek weer naar je jongens.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Javadd Malik

    'Nee, mooi niet! Ik blijf wel stilstaan op het podium' grijnsde ik. 'Ik zing beter dan ik dans' mompelde ik. 'Ga dan weg' zei Safeer. Mijn ogen schoten naar het meisje. 'Pardon?' Vroeg ik. 'Je hoorde me wel. Ga. Weg' zei ze nog een keer. Ze keek doods en fronste. 'Waarom zou ik?' Vroeg ik, doodserieus. 'Omdat je niet wilt dansen. Ga dan gewoon weg. Ik heb een hekel aan jou soort. Alsmaar de badboy uithangen' verduidelijkte ze. 'Nou sorry hoor, maar ik ben gewoon niet goed' kefte ik naar haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Addams
    Ik rolde met mijn ogen toen Safeer zonodig weer een opmerking moest maken.Mischien was hij wel een Badboy type ,maar Who cares?

    Ndat Zayn de opmerking had gezegd over dat hij niet goed was in dansen liep ik naar hem toe en trok hem wat het dansplekje op."Dan leren we het je toch?"grijns ik.Waarna ik echt simpele danspasjes voortoonde."Come on! Jij beurt doe die pasjes maar na."glimlachte ik naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Javadd Malik

    'Oke' knikte ik even kortaf. Ik probeerde de pasjes na te doen, maar zoals gewoonlijk viel ik alweer. Ik hoorde Safeer achter me me uitlachen en woedend stond ik op. 'Wat moet je toch van me?' Vroeg ik haar kwaad. 'Niks hoor, het zag er gewoon lachwekkend uit' hikte ze. 'Alsof jij zo goed kan zingen' gromde ik fel naar haar. 'Beter dan jij kan dansen' zei ze en ze schoot weer in de lach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Addams
    Op het begin leek het goed te gaan,totdat hij viel.Safeer begon hem uit te lachen en zo ontstond er weer een ruzietje.Ik facepalmde mezelf.
    Dit ging echt nog lastig worden.Desnoods nam ik hun handjes vast om ze te leren dansen."Stop met elkaar uit te kafferen." mompel ik naar hen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Safeer Lara McClark

    'Hij begon!' Zei ik als een vierjarige. 'Niet waar' ketste Zayn terug. 'Wel waar!' Riep ik uit. Zo ontstond er voor de derde keer binnen tien minuten een ruzie. 'Dit heeft geen zin' zuchtte Zayn. 'Nou en of, als jij niet normaal kan doen' mompelde ik. 'Jij kan niet normaal doen' siste Zayn. 'Ik ben tenminste niet een uur in de spiegel aan het kijken voor mijn haar' gromde ik. 'HE! Geen woord over mijn haar!' Zei Zayn, waarbij ik zijn haar door de war deed. Gelijk begon ik te rennen met Zayn achter me aan. Gillend renden we rondjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik barste gelijk in lachen uit toen ik het gesprek begon te volgen over Zayns danskunsten. De opmerking negerend over dat we allemaal niet konden dansen ging ik naast mijn vriend staan en sloeg mijn arm op zijn schouder.
    'Echt wel, Zayn is super!' De meisjes trokken hem mee en deden een aantal pasjes voor. Zelf probeerde ik ze ook na te doen, maar Zayn viel. Er ontstond weer een ruzietje met Safeer. Ik mocht haar niet echt, ze maakte de hele tijd rot opmerkingen naar Zayn. Ik hield er niet van als andere aan mijn vrienden kwamen, dan kwam je aan mij.
    Ik ging naast Lynn staan. 'Doet ze altijd zo?' fluisterde ik haar toe.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lynn Addams
    Ik zuchtte ze leken net 2 kleine kinderen die vochten om een koekje. Ik durf te wedden dat ze het nog echt voor een koekje zouden doen.
    De blonde jongen van de band was naast me komen staan.Ik zag dat zijn haar gekleurt was,doordat er hier en daar een stukje bruin tussen zat,maar het stond hem wel goed.Ik liet mijn hersens werken en dacht terug naar de info die Nes ooit verteld had,dan kwam ik tot de conclusie dat dit Niall zou moeten zijn.
    'Doet ze altijd zo?' fluisterde hij vragend naar me."Soms heeft ze haar momentjes,maar ze kan aardig zijn ...soms."fluisterde ik dan terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ness Allison Candler
    Ik hoordde wat Niall vroeg en voeg me bij hun gesprek. "Nu je het zegt, normaal is ze hartstikke aardig!" Zeg ik. "Vast ongesteld ofzo." Grinnik ik er achterna. Ik pak Niall's armen en begin rare dansjes te doen, even lachen en de sfeer is vast terug. Ondertussen begin ik ook te zingen, in de hoop dat de jongens hun angel voicen te horen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'