• ik ben verliefd, en als ik mensen moet geloven is hij ook verliefd op mij, hij gaat echt niks doen, en ik wil onze vriendschap niet verpesten, stel dat hij toch niet op mij is? help!
    p.s. ik kan niet zomaar niet meer verliefd zijn, zo ben ik niet.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:11 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Zorgen dat je niet meer verliefd bent :'D Ik had hetzelfde, en hij vond mij ook leuk maar hij kon het niet (iets met zijn ex) en toen bam vriendschap verpest :'D

    Ik weet hoe je je voelt, ik zit in exact dezelfde situatie. Zodra ik de oplossing heb gevonden laat ik het je weten


    Remember to be ridiculous.

    ik zou er met hem over praten. is beste.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik weet niet of jullie ooit al echt alleen met zijn tweeën zijn weggeweest, maar anders moet je hem gewoon uitvragen. Zo heb ik dat gedaan.

    Wie niet waagt, die niet wint. Je moet je kansen grijpen in het leven, en ja, misschien gaat het mis. Maar dan heb je het wél gedaan. Zo denk ik er dan over.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Simpel. Hij vindt jou leuk, en jij hem. Vraag om een date!


    Pretty is just a pretty word.

    ik heb precies hetzelfde :')
    Vraag het hem als jullie een keer met z'n tweeën zijn, bij z'n vrienden zal 'ie het nooit zeggen


    Do what people say you can't.

    Tussen haakjes, hoe weet je dat hij echt verliefd op je is?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geldof schreef:
    Tussen haakjes, hoe weet je dat hij echt verliefd op je is?

    echt IEDEREEN zegt het, ook heel serieus, ik heb het ook aan zijn beste vriend gevraagd, zo val 'is het nou een grapje?' en toen zei die: Ben je soms blind? naatuurlijk is het geen grapje!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)
    echt IEDEREEN zegt het, ook heel serieus, ik heb het ook aan zijn beste vriend gevraagd, zo val 'is het nou een grapje?' en toen zei die: Ben je soms blind? naatuurlijk is het geen grapje!


    Dat iedereen het zegt een dat het heel erg zo lijkt is helaas geen garantie


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat iedereen het zegt een dat het heel erg zo lijkt is helaas geen garantie

    goed punt, maar zijn beste vriend is ook een vriend van mij, nu ben ik een beetje in de war. xD
    ik denk dat ik het maar gewoon laat rusten.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    RainbowDash schreef:
    ik zou er met hem over praten. is beste.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli