• Love you so much















    UBER CUTENESS

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:29 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Wanna play this game?
    Allright.
    1 december: Open dag UvA
    2 december: Sinterklaas met moeder en familie van haar vriend.
    5 december: kuttoets latijn
    7 december: verjaardag buurman.
    8+9 december: slaapfeestje met wat vriendinnen.
    16 december: Verjaardag zus van de vriend van mijn moeder, gaan we waarschijnlijk naar toe, anders gaan we naar de verjaardag van m'n opa (hij viert het misschien)
    19 december: nog een kuttoets latijn
    25 december: Sinterkerst
    27 december: verjaardag neef en nicht (tweeling)
    28 december: verjaardag buurmeisje.
    29 december: verjaardag adoptiezus buurmeisje
    31 december: oud en nieuw (bij mij thuis echt een hele traditie, vind ik altijd de leukste feestdag van het jaar)

    En dan ga ik in de kerstvakantie afspreken met een vriendin (not sure when, though), en mogelijk een slaapfeestje.

    Ik ben het mogelijke slaapfeestje (:
    Als ik het goed heb begrepen.:$


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Frodo schreef:
    (...)

    Ohmygod ja O.o moet je weten dat ik er overmorgen examen van heb en het nog geen 10 seconden geleden bekeken heb. Ik heb het memorie van een vis.

    Hahaha, en dan te bedenken dat ik 3jaar geleden voor het laatst Duits heb gehad en altijd onvoldoendes haalde [x
    Maar die heb ik onthouden omdat kugelschreiber letterlijk kogelschrijver en dus balpen is (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:28 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    (...)
    Hahaha, en dan te bedenken dat ik 3jaar geleden voor het laatst Duits heb gehad en altijd onvoldoendes haalde [x
    Maar die heb ik onthouden omdat kugelschreiber letterlijk kogelschrijver en dus balpen is (:


    Je bezorgt me een minderwaardigheidsgevoel!

    @ Mare; belangrijke dingen vergeet ik niet (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je bezorgt me een minderwaardigheidsgevoel!

    @ Mare; belangrijke dingen vergeet ik niet (;

    Sorry! D:
    Ik weet zeker dat dat examen helemaal goed komt(Y)
    Als je nu al aan het leren bent (Ja, voor mij is dat vroeg, ik leer of niks, of een dag van tevoren).


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    (...)
    Sorry! D:
    Ik weet zeker dat dat examen helemaal goed komt(Y)
    Als je nu al aan het leren bent (Ja, voor mij is dat vroeg, ik leer of niks, of een dag van tevoren).


    Het is dat ik zoveel moet kennen, anders was ik morgen ook pas begonnen hoor (; ik ben ook zo'n uitsteller..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Howell schreef:
    (...)
    Hahaha, en dan te bedenken dat ik 3jaar geleden voor het laatst Duits heb gehad en altijd onvoldoendes haalde [x
    Maar die heb ik onthouden omdat kugelschreiber letterlijk kogelschrijver en dus balpen is (:

    Si.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Wanna play this game?
    Allright.
    1 december: Open dag UvA
    2 december: Sinterklaas met moeder en familie van haar vriend.
    5 december: kuttoets latijn
    7 december: verjaardag buurman.
    8+9 december: slaapfeestje met wat vriendinnen.
    16 december: Verjaardag zus van de vriend van mijn moeder, gaan we waarschijnlijk naar toe, anders gaan we naar de verjaardag van m'n opa (hij viert het misschien)
    19 december: nog een kuttoets latijn
    25 december: Sinterkerst
    27 december: verjaardag neef en nicht (tweeling)
    28 december: verjaardag buurmeisje.
    29 december: verjaardag adoptiezus buurmeisje
    31 december: oud en nieuw (bij mij thuis echt een hele traditie, vind ik altijd de leukste feestdag van het jaar)

    En dan ga ik in de kerstvakantie afspreken met een vriendin (not sure when, though), en mogelijk een slaapfeestje.


    Er zijn écht veel mensen in december jarig! Ik moet ookal naar 4 verjaardagen... Achja, het is wel gezellig, niet? (: Alleen zijn bijna al mijn weekenden nu al volgepland..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    De telefoon van een vriend van me is stuk, dus heeft hij tijdelijk een oude Nokia. Vandaag mochten we van wiskunde wat eerder weg, dus de trappen waren leeg. Hij stond bovenaan één van de trappen... en liet expres zijn telefoon vallen. En toen hij 'm oppakte, was die nog heel. ^^ Conclusie: Nokia's overleven echt alles, en mijn vrienden zijn gestoord.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Two schreef:
    (...)

    Er zijn écht veel mensen in december jarig! Ik moet ookal naar 4 verjaardagen... Achja, het is wel gezellig, niet? (: Alleen zijn bijna al mijn weekenden nu al volgepland..

    Same here. En bij mij is het nog drukker, want ik moet de hele tijd naar open dagen. Zaterdag was de laatste. Ben in 3 weken naar 4 open dagen geweest. Elk weekend. En dan was m'n oma ook jarig, en dat nam ook alweer een dag in beslag, dus ik ben toe aan weekend, maar ik heb het maar niet!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Same here. En bij mij is het nog drukker, want ik moet de hele tijd naar open dagen. Zaterdag was de laatste. Ben in 3 weken naar 4 open dagen geweest. Elk weekend. En dan was m'n oma ook jarig, en dat nam ook alweer een dag in beslag, dus ik ben toe aan weekend, maar ik heb het maar niet!


    That sucks. =(


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Two schreef:
    (...)

    That sucks. =(

    Jups.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    BOE IK PAK MIJN PAUZE OP

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 20:20 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hooooi allemaaal! (doeg)
    Ik heb vanmiddag twee literatuurverslagen gemaakt. Ik hoef alleen als ik het weer terug heb aan te passen en dan ben ik HELEMAAL klaar er mee!! Alleen m'n mondeling nog goed doen...

    En door die gif in de beginpost van Katniss die aan het schieten is, heb ik nog meer zin an zaterdag. Ik wil schieten, dan kan ik m'n hoofd leegmaken!! :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Same here. En bij mij is het nog drukker, want ik moet de hele tijd naar open dagen. Zaterdag was de laatste. Ben in 3 weken naar 4 open dagen geweest. Elk weekend. En dan was m'n oma ook jarig, en dat nam ook alweer een dag in beslag, dus ik ben toe aan weekend, maar ik heb het maar niet!

    Wat ben ik blij dat ik al weet wat ik wil gaan studeren.
    Ik heb alleen volgende week woensdag proefstuderen, niet dat ik daar nog zin in heb.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."