• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.



    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16 t/m 21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Waarom is deze persoon niet perfect (Alleen invullen als je niet bij het verzet of leger hoort):


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. CxStylinson "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. CxStylinson. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav Seaver

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: imperfect meisje
    Naam: Jade Rosalie More
    Leeftijd (16 t/m 21): Achtien jaar. Ze is geboren op 5 Mei
    Nationaliteit: Haar ouders zijn Engels, maar ze is in Frankrijk geboren
    Karakter: Jade, Ze word liever Rose of Rosalie genoemt, is een lief fladderig meisje. Ze kan nogal bezorgt over iemand zijn en kan goed vechten aangezien ze iedere beweging of voelt onder haar voeten of hoort. Ze hoort alles beter. Veel beter dan de meeste mensen en is daarom ook slimmer. Omdat ze haar ogen niet gebruikt of uberhaupt kan gebruiken gebruiktvze haar handen ruik en vooral haar gehoor veel meer. Hierdoor is dit helemaal verder ontwikkeld. Ze weet nog wel wat kleiren zijn en ziet dit soms als flashbacks terug. Dit kan ze zelfs terughalen. Haar ogen geven ergweinig emotie af aan haar medemens en als ze wilt weten hoe iemand eruit ziet voelt ze aan doegenes gezicht. Rose is heel nieuwschierig en eigenwijs. Ze is altijd vrolijk en soms kan niets haar stoppen. Ze kan geweldige klappen uitdelen en is onwijs soepel. Ze voelt aan haar echo's hoe iemand beweegt. Deze echo maakt ze door een heel hoog gefluit dat mensen die kunnen zien niet kunnen horen. Hierdoor kan ze nooit de plek waar ze is verlinken. Ze is onwijs slim en heeft een super hoog IQ. Ze weet altijd wel een plan dat kan werken, maar ze gaat voor haar vrienden door het vuur. Ze is een hard meisje. Niet zomaar te raken maar heeft een zwak voor vrienden en familie
    Uiterlijk:


    Haar haren zijn blond en haar pgen zijn doorzichtig blauw grijsachtig geworden. Dat komt omdat ze blind werd en er weinig aandacht san gestoken werd door haar lichaam. Toch flitsen haar ogen nog wel naar een geluid alsof ze ziet. Maar ze kan geen emoties op gezichten zien. Al ze hoort als iemamd liegt. Ze hoort de stem meer trillen en is een uitstekende leugendetector.
    Waarom is deze persoon niet perfect: Ze is blind en kan dus niet zien sinds haar 6e leeftijd. Ze kan wel zien alleen door echt en zo kan ze zich orienteren. Ze kan er niet tegen als mensen haar als gehandicapt zien wat dat is ze niet. Ze heeft ook een aantal grote littekens op haar lichaam alleen dit heeft ze vaak verstopt.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 15:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik pak dan wel het laatste meisje! ;D

    En iemand heeft hem al ingevuld..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Ik pak dan wel het laatste meisje! ;D

    En iemand heeft hem al ingevuld..


    Nee, dat was nog een reservatie. ;p Je mag het meisje gewoon nog invullen. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Zayn Malik(Imperfect)
    Naam:Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd (16 t/m 21):19
    Nationaliteit: Engels en Pakistaans
    Karakter: Zayn is heel zelfverzekerd in alles wat hij doet. Een verlegen kant kent hij ook, maar dit komt alleen maar op hele speciale momenten naar voren. Zoals in de liefde. Zayn denkt niet altijd na voordat hij iets zegt, wat soms niet al te slim is. Hierdoor floept hij er soms dingen uit die hij beter niet had kunnen zeggen. Ook is hij van zich zelf behoorlijk slim. Hij kan snel dingen berekenen en ook nog tegelijkertijd iets anders doen. Hij is bijhoorlijk lenig waardoor hij zich in sommige plekjes goed kan verschuilen. Soms is zijn lichaam te stijf en dan lukt het hem niet, maar Zayn deinst niet terug voor een gevecht. Daarvoor staat hij altijd klaar. Hij valt op meisjes.[komt nog..]
    Uiterlijk:




    Waarom is deze persoon niet perfect: Zayn durft geen beslissingen te maken. Als hij voor een moeilijke keuze staat weet hij echt totaal niet meer wat hij moet doen. Hierdoor raakt hij soms in shock. De stress schiet hem dan net iets te hoog en hij is dan nauwelijks in staat om zich te bewegen of na te denken, waardoor hij ernstig in gevaar kan komen. Wel is Zayn soms te vol van zich zelf. Hierdoor denkt hij dat hij bijna alles kan, maar af en toe moet hij het gewoon aan iemand anders kunnen overlaten.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 15:55 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja, daar kwam ik net ook achter, ga hem dan wel invullen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    HurtedHeart schreef:
    Rol: imperfect meisje
    Naam: Jade Rosalie More
    Leeftijd (16 t/m 21): Achtien jaar. Ze is geboren op 5 Mei
    Nationaliteit: Haar ouders zijn Engels, maar ze is in Frankrijk geboren
    Karakter: Jade, Ze word liever Rose of Rosalie genoemt, is een lief fladderig meisje. Ze kan nogal bezorgt over iemand zijn en kan goed vechten aangezien ze iedere beweging of voelt onder haar voeten of hoort. Ze hoort alles beter. Veel beter dan de meeste mensen en is daarom ook slimmer. Omdat ze haar ogen niet gebruikt of uberhaupt kan gebruiken gebruiktvze haar handen ruik en vooral haar gehoor veel meer. Hierdoor is dit helemaal verder ontwikkeld. Ze weet nog wel wat kleiren zijn en ziet dit soms als flashbacks terug. Dit kan ze zelfs terughalen. Haar ogen geven ergweinig emotie af aan haar medemens en als ze wilt weten hoe iemand eruit ziet voelt ze aan doegenes gezicht. Rose is heel nieuwschierig en eigenwijs. Ze is altijd vrolijk en soms kan niets haar stoppen. Ze kan geweldige klappen uitdelen en is onwijs soepel. Ze voelt aan haar echo's hoe iemand beweegt. Deze echo maakt ze door een heel hoog gefluit dat mensen die kunnen zien niet kunnen horen. Hierdoor kan ze nooit de plek waar ze is verlinken. Ze is onwijs slim en heeft een super hoog IQ. Ze weet altijd wel een plan dat kan werken, maar ze gaat voor haar vrienden door het vuur. Ze is een hard meisje. Niet zomaar te raken maar heeft een zwak voor vrienden en familie
    Uiterlijk:


    Rose haar connectie met dieren is verbazingswekkend goed. Ze weet ze altijd gerust te stellen. Zo heeft zeeen eigen paard welke altijd in haar buurt is maar als ze fluit komt. En heeft ze een aantal vogeltjes. Ze kan met ze comminuceren zonder worden zoals ze een band met dieren ook wel vaak noemen. Haar haren zijn blond en haar pgen zijn doorzichtig blauw grijsachtig geworden. Dat komt omdat ze blind werd en er weinig aandacht san gestoken werd door haar lichaam. Toch flitsen haar ogen nog wel naar een geluid alsof ze ziet. Maar ze kan geen emoties op gezichten zien. Al ze hoort als iemamd liegt. Ze hoort de stem meer trillen en is een uitstekende leugendetector.
    Waarom is deze persoon niet perfect: Ze is blind en kan dus niet zien sinds haar 6e leeftijd. Ze kan wel zien alleen door echt en zo kan ze zich orienteren. Ze kan er niet tegen als mensen haar als gehandicapt zien wat dat is ze niet. Ze heeft ook een aantal grote littekens op haar lichaam alleen dit heeft ze vaak verstopt.


    Dit is niet kwetsend of irriterend bedoelt, maar voor Jade is het nu wel héél makkelijk om mensen uit te schakelen of te vinden, want haar blindheid is echt verschrikkelijk onnodig. Daarbij is het vrij onrealistisch... ;p

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Dit is niet kwetsend of irriterend bedoelt, maar voor Jade is het nu wel héél makkelijk om mensen uit te schakelen of te vinden, want haar blindheid is echt verschrikkelijk onnodig. Daarbij is het vrij onrealistisch... ;p

    Hoe bedoel je. Dus haar blindheid mag niet? En wat is er dan zo vrij onrealistisch?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je. Dus haar blindheid mag niet? En wat is er dan zo vrij onrealistisch?


    Ik zei niet dat haar blindheid niet mocht, maar ik vindt het vrij onrealistisch dat ze gewoon kan 'zien' door trillingen. En een paard in de oorlog lijkt me vrij vreemd, aangezien je daarmee niet kan onderduiken... En hoe vecht je als je blind bent? Dan kun je in principe niemand raken... Daarbij heb ik nog nooit een mens zelf een toon hoger zien maken dan een mens zelf kan horen. Een mens kan nooit zo ver ontwikkeld zijn. Nogmaals, dit is niet bedoelt om je te irriteren, maar ik wil wel dat je weet dat de mensen hier niet perfect zijn. En Jade komt daar heel erg dicht bij in de buurt...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wanneer starten we denk je??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Wanneer starten we denk je??


    Als ik vandaag bij mijn oma zit zal ik het topic openen, want op school gaat dat vrij moeilijk... De nog gereserveerde rollen kunnen later makkelijk bijvallen. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Als ik vandaag bij mijn oma zit zal ik het topic openen, want op school gaat dat vrij moeilijk... De nog gereserveerde rollen kunnen later makkelijk bijvallen. ;p

    idd hier is het vrij makkelijk tussen te komen. ik zla nog even kijken of ik nog mensjes kan toevoegen hieraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Maar moet mijne nou perfect of imperfect zijn?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Maar moet mijne nou perfect of imperfect zijn?]


    Perfect, tussen haakjes. Je personage wordt tot perfect gerekend, maar beschermt de imperfecte mensen. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oke, mag ik misschien doen dat mijn personage de dochter is van een of andere hoge, bekende corperaal in de oorlog, dan is het nog spannender als ze daarom de imperfecte mensen beschermt. En gevaarlijker! XD


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    waaah kan niet meer wachten.
    btw vanaf 5 uur ben ik niet meer beschikbaar ivm. kado's en gourmetten. miss kan ik stiekem naar de wc ofzo en snel kijken op miobielxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan