• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.



    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16 t/m 21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Waarom is deze persoon niet perfect (Alleen invullen als je niet bij het verzet of leger hoort):


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. CxStylinson "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. CxStylinson. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav Seaver

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb wss nog iemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rol: The innocent one (imperfect)
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (16 t/m 21): 19
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Niall is een hele lieve jongen die met iedereen overweg kan. Hij is helemaal niet graag alleen en wil altijd dat er iemand bij hem is. Ook al hangt Niall heel erg graag de clown uit, toch kan hij heel serieus zijn. Hij lijkt zelfverzekerd over te komen, maar toch is hij heel onzeker. Dit werd versterkt toen het leger aan kwam zetten met het "perfecte ras". Niall zijn ouders hadden hem op straat gezet, ze waren bang geworden dat hun homoseksuele zoon hen in gevaar zouden brengen. Toch hadden ze nog de menselijkheid om Niall niet meteen aan het leger te overhandigen.
    Toen Niall op straat werd gezet, kon hij gelukkig rekenen op hulp en steun van zijn beste vrienden.
    Uiterlijk:


    Waarom is deze persoon niet perfect (Alleen invullen als je niet bij het verzet of leger hoort): Niall is homo en snijdt zichzelf. Het snijden is een soort verslaving voor hem geworden. Hij snijdt zich niet alleen wanneer hij in een dip zit, maar ook wanneer hij vindt dat er nieuwe sneden moeten komen en omdat hij verslaafd is aan het gevoel dat hij krijgt wanneer hij snijdt. Dit gevoel word veroorzaakt door een stof die het lichaam afgeeft in je lichaam wanneer je jezelf snijdt.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 15:34 ]


    Take me to wonderland

    Ik Zou opzich eigelijk wel een jongen willen... Liefst verzet, maar het wordt waaraschijnlijk een soldaat denk ik..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 15:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maar Niall is gewoon perfect dus het klopt niet(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zal ik zayn hetero maken, of niet?:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    haha bijna alle boys zijn bi of homo, miss kan ie met een meisje daten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Maar Niall is gewoon perfect dus het klopt niet(lol)


    Het klopt ook niet dat iemand imperfect is omwille van geaardheid, ras, ziekte en gebreken. :p Dusja. x'D

    @Memoria Je kan heml ook bi maken. -wbw-

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 15:49 ]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Het klopt ook niet dat iemand imperfect is omwille van geaardheid, ras, ziekte en gebreken. :p Dusja. x'D

    @Memoria Je kan heml ook bi maken. -wbw-

    haha that's true iedereen is perfect op zijn of haar manier.
    waarom niet gelijk iedereen dan worden de bromanches waar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Ik zei niet dat haar blindheid niet mocht, maar ik vindt het vrij onrealistisch dat ze gewoon kan 'zien' door trillingen. En een paard in de oorlog lijkt me vrij vreemd, aangezien je daarmee niet kan onderduiken... En hoe vecht je als je blind bent? Dan kun je in principe niemand raken... Daarbij heb ik nog nooit een mens zelf een toon hoger zien maken dan een mens zelf kan horen. Een mens kan nooit zo ver ontwikkeld zijn. Nogmaals, dit is niet bedoelt om je te irriteren, maar ik wil wel dat je weet dat de mensen hier niet perfect zijn. En Jade komt daar heel erg dicht bij in de buurt...

    Ik zal de dieren schrappen, maar je kan echt "zien" doormiddel van echo's en trillingen. Dat is echt zo aangezien blinden hun ogen niet gebruiken ontwikkelen ze tastzintuigen smaak en reuk zintuigen hoorzintuigen ect beter aangezien er een gedeelte vrij is aangezien iemand niet kan zien. Hierdoor hebben sommige blinden geen stoke nodig en als ze willen kunnen ze doormiddel van een klik geluid gefluit of zelfs voor ons een te hoog geluid coordineren waar ze zijn en hoe ze kunnen lopen of bewegen. Er zijn namelijk blinde mensen die gewoon fietsen pf skateboarden tussen auto's door :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Het klopt ook niet dat iemand imperfect is omwille van geaardheid, ras, ziekte en gebreken. :p Dusja. x'D

    @Memoria Je kan heml ook bi maken. -wbw-

    Zeg maar Aniek:Y)
    Hmm, ik denk dat ik dat niet ga doen. Aangezien de andere jongens het volgens mij ook al allemaal zijn.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @Aniek ken ik jou ergens van of lijkt jou username op iemnad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kan best zijn...
    Waar zou je em van kunnen kennen?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ehmmmmmm van een wedstrijd miss.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    • Meisje "Perfect." Zit bij het verzet.
    Naam: Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Leeftijd: 18. 08-04-1994.
    Nationaliteit: Volbloed Frans.
    Karakter: Adalicia is een meisje met twee verschillende persoonlijkheden. Als ze met soldaten of met andere perfecten is die niet in het verzet zitten heeft ze een andere persoonlijkheid, dan als ze met imperfecten is of anderen in het verzet, haar vrienden. Bij perfecten is ze streng, rechtvaardig, bijna gemeen enz, dit is haar manier om ervoor te zorgen dat niemand erachter komt dat ze bij het verzet zit, vooral met haar status. Bij haar vrienden is ze juist het tegenovergestelde, vriendelijk, iemand waar je goed mee kan lachen en ga maar door, maar ze heeft natuurlijk wel haar momenten. (Zie verder RPG! Kan me er nooit echt aan houden dus, dit is ongeveer.)
    Uiterlijk:





    Waarom ze perfect is: Adalicia is de dochter van een heel belangrijk persoon in deze oorlog. Monsieur Vedette. Iemand van wie je bijna zou kunnen zeggen dat die de macht in handen heeft. Haar vader is dan ook een gevreesd man en is erg voor de perfecte mens en het uitroeien van de imperfecten. Daarom is Adalicia ook wel bekend onder de hele bevolking van Frankrijk en is erg geliefd vanwege haar status, geld en uiterlijk, ze is zeker niet een lelijk eendje en dankzij haar vader heeft ze een smak geld waar je u tegen zegt. Haar vader is verder erg beschermend op Adalicia, ondanks hij haar niet veel ziet door zijn hoge, drukke status, dit maakt het verzet alleen nog maar moeilijk voor haar dan het al is. Meestal is er dan ook wel bewaking rond haar te bekennen, doordat haar vader zo beschermend is op haar, maar ondanks dit alles lukt het haar toch anderen imperfecten te helpen, alleen is dit voor haar een stuk riskanter, maar toch neemt ze het risico.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 18:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik herriner mij wel dat jij en ik alle twee aan dezelfde wedstrijd meededen, maar welke dat was?:'D
    wel, vanaf nu zal ik je wel herrineren.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."