• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Valentin Grigory Voropeav
    Ik knikte glimlachend. Het was erg koud buiten, dus trok ik mijn jack nog iets strakker om mij heen. Ik had het normaal niet snel koud, maar ik moest toegeven dat ik het nu toch wel frisjes vond buiten. Het kon ook zijn dat ik ziek werd, iets wat zelde gebeurde. "Tuurijk. Umh ik volg wel." Zei ik en maakte een gebaar dat ze kon beginnen met lopen. Haar achter naamwas Valentine, iets wat ze bijkbaar grappig vond asze het vergeleek met mijn voornaam. Het was helaas niet mijn soort humor. Ik had een neppe glmach opgezet en het daarbij gelaten. Ik had het meer op sarcasme., maar dat was niet echt belangerijk nu.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 12:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson.

    Ik vroeg me echt af waar Jasmine en Harry over waren en het praten en ik had de neiging om ze af te luister, maar aangezien het de vorige keer niet zo'n groot succes was hield ik me maar in. Ik keek even rond en zag dat iedereen gewoon maar wat aan het praten was. Mijn ogen vielen op Liam en Niall. Niall lag tegen Liam aan. Ik kon een 'ahw' niet meer onder drukken. Het zag er ook zo schattig uit. Eigenlijk had ik heel erg de behoefte om het moment te verpesten en er naast te gaan zitten, want ik had toch niets anders te doen. Ach ja even irriteren kan toch geen kwaad? Ik vloog op Niall en Liam af en plofte naast Liam neer. 'En waar hebben jullie het over?' riep ik vrolijk.


    Let's play a love game.

    Liam James Pasyne [ging voedsel halen dusja[

    Ik schud mijn hoofd en kijk hem streng aan. "zodat ik je jou dood in jaag, nee Niall wat mijn keuze ook zou zijn ik laat je niet vanwege mij het risico latenm lopen"zeg ik tegen hem. Ineens komt Louiis erbij en ik kijk hem even aan. "over van alles mompel ik. hopelijk liet Niall zij hoofd liggen

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    Ik keek Louis geïrriteerd aan. "Over het feit dat we je met een strikje aan het leger gaan schenken,"
    ""zodat ik je jou dood in jaag, nee Niall wat mijn keuze ook zou zijn ik laat je niet vanwege mij het risico latenm lopen" zei Liam opeens;
    "Wat?" ik keek hem ongelovig aan. "Liam, als je me niet leet meegaan, laat ik jouw niet weggaan. Je moet me dus meenemen,"


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Met een dodelijke blik kijk ik naar Niall.
    "alsof jij me ooit zou tegen kunnen houden" sis ik naar hem.
    Ik kijk hem even recht in zijn ogen aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik grinnikte even om Niall zijn opmerking. 'Dan wel een roze strikje en met een paar slingers hé?' vroeg ik voor de grap. "zodat ik je jou dood in jaag, nee Niall wat mijn keuze ook zou zijn ik laat je niet vanwege mij het risico latenm lopen" zei Liam opeens. 'Wat? Liam als je me niet laat meegaan, laat ik jou niet weggaan. Je moet me dus meenemen' zei Niall. "alsof jij me ooit zou tegen kunnen houden" sist Liam. Huh waar hadden die het nou weer over, nou er was maar een manier om daar achter te komen. 'Waar gaan jullie dan heen? Op huwelijksreis?' vroeg ik. Ze zagen er eigenlijk best wel uit als een stelletje.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 19:44 ]


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Boos kijk ik naar Louis. "hou je er verdomme buiten" schreeuw ik hard naar hem.
    Ik kreeg steeds meer de nijging om hem te slaan maar met moeite wist ik het niet te doen
    Even was ik vergeten dat we in een kelder ondergedoken waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Hou je er verdomme buiten' schreeuwde Liam hard. Zo die was boos. Ik vergat steeds dat Liam moeite had met emotie's beheersen. Waarom kon ik niet gewoon mijn mond dicht houden. Ik begon nu eigenlijk best wel nieuwsgierig te worden en ook een beetje bezorgt Niall en Liam konden mij toch heus wel vertrouwen? 'Je kunt me vertrouwen. Ik zal het tegen niemand zeggen' zei ik voorzichtig. 'Liam ik ben toch een van je beste vrienden?' vroeg ik.


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    "Het gaat verdorie niet eens over vertrouwen, bemoei je er gewoon eens niet mee en hou die klote opmerkingen voor je ja" roep ik hard naar hem en merk dat mijn hand lichtjes trilde. Van binnen wist ik ook wel dat hij het niet zo bedoelde en vroeger had ik er om kunnen lachen maar door alles niet. "ik probeer hem ervan weer te houden dat als ik ga dat hij hier biljft maar meneertje kan zijn laffe bek niet eens dicht houden" sis ik erachteraan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Ik knikten en haalden mijn hand even door mijn haar. "Misschien kunnen zoiets als een dubbelen muur maken." Mompelden ik. Ik was hier nooit zo goed in en kon alleen maar dingen bedenken die ze in de tweede Wereldoorlog ook hadden. "Misschien heeft de rest ideeën?" Stelden ik voor en wiebelden even op mijn benen in de hoop dat er plots een briljant idee in me op zou komen. maar tevergeefs, ik was hier echt niet zo goed in.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    "Het gaat verdorie niet eens over vertrouwen, bemoei je er gewoon eens niet mee en hou die klote opmerkingen voor je ja" roept Liam hard naar mij. Die kwam eigenlijk best hard aan. Ik wist wel dat Liam dit niet zo bedoeld had, maar toch hij had het gezegd. 'Ik probeer hem ervan te weerhouden dat als ik ga dat hij hier blijft maar meneertje kan zijn laffe bek niet eens dicht houden' sist Liam. Ik kijk hem met grootte ogen aan. Liam was echt helemaal veranderd vroeger zou hij zo iets nooit hebben gezegd. Wat was er toch met hem aan de hand. Ho wacht even wou Liam weg gaan. 'Waarom wil je dan weg gaan?!' schreeuwde ik verbaasd. Het was niet mijn handigste actie ooit om nu te gaan schreeuwen maar ik kon even niet anders. Ik was zo verbaasd dat het als een reflex kwam.


    Let's play a love game.

    Liam
    Ineens kalm, maar niet gewoon kalm maar kalm van woede keek ik hem aan.
    "Omdat mijn vader is dood geschoten mijn moeder, is of dood of ze is er nog. En wat doe ik hier, ik doe helemaal niks, ik zit hier een beetje terwijl zij me misschien wel nodig heeft." zeg ik zacht. "Omdat door deze kut oorlog mijn vader is afgenomen, misschien mijn moeder en mijn hele fucking leven" schreeuw ik vol woede en verdriet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    "Omdat mijn vader is dood geschoten mijn moeder, is of dood of ze is er nog. En wat doe ik hier, ik doe helemaal niks, ik zit hier een beetje terwijl zij me misschien wel nodig heeft." zei Liam zacht. "Omdat door deze kut oorlog mijn vader is afgenomen, misschien mijn moeder en mijn hele fucking leven" schreeuwde Liam. Ik keek hem begrijpend aan en wachtte even. 'Je kunt toch niets doen Liam, stel je gaat naar je moeder toe je kunt haar niet echt veel hulp geven. En misschien is ze al... Is ze er niet meer en dan riskeer je je leven voor niets. En wat je moeder en je vader op dit moment willen is dat jij veilig bent. En de enige plek waar je veilig bent is op dit moment hier' zeg ik. In de hoop Liam te over tuigen dat hij hier moet blijven. 'En wij kunnen niet zonder je' voeg ik er nog aan toe. En ik meende het. Iedereen had elkaar nodig op zo'n soort momenten.


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Ik slik even en wend mijn blik af, "wat als ze nog wel leeft, en 1 iemand haar leven kan redden.?" vraag ik zacht met mijn ogen vol tranen.
    "waarom moet ik dit beslissen" bozig, verdrietig en ook anstig trap ik hard een aantal keer tegen de muur.
    Waarom moest ik degene die over haar lot zou beslissen zijn?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wow, heb een woedeaanval van Liam gemist. Ben net uit de douche. Zal eens reageren. x'D
    trouwens, op wie is "meneertje kan zijn laffe bek niets een dichthouden"? Is dat op Louis of op Niall? x'D]


    Take me to wonderland