• De blijheid die ze voelt als hij naar haar glimlacht en zijn ogen mee glimlachen.
    De schok die door haar heen gaat als hij in haar oor fluistert terwijl ze niet eens merkte dat hij er was.
    Het gevoel dat zij hem geeft als hij naar haar kijkt en zij opeens terugkijkt.
    De blos die ze op haar wangen krijgt als hij naar haar knipoogt.
    De Jaloezie in haar ogen als hij zijn vriendin kust
    De liefde die ze beide voelen, maar waar ze niet voor uit komen.
    De vriendin die van de jongen houdt, maar niet weet dat die liefde niet wederzijds is....

    gewoon een stukje dat al een tijdje in mijn hoofd zit, het is niet heel goed, en het slaat ook nergens op, maar goed...

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:35 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ik vind 'm mooi.. En een beetje jammer dat sommige stelletjes niet eens van elkaar houden (of één van de twee) en het dan niet meteen uitmaken als ze dat weten...


    You are beautiful, you are love.

    Ik snap wat je bedoeld en het is zeker niet slecht. Maar ik snap niet waarom hij dan nog met haar samen is. Ik bedoelde, je bent samen omdat je van elkaar houdt, elke andere reden zou slecht zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik snap wat je bedoeld en het is zeker niet slecht. Maar ik snap niet waarom hij dan nog met haar samen is. Ik bedoelde, je bent samen omdat je van elkaar houdt, elke andere reden zou slecht zijn.


    mensen het is een verhaaltje, het is fictie, iets wat ik heb bedacht, voor het geval jullie het niet wisten, toch dankjulliewel dat jullie het mooi vinden, en wat ik er mee bedoel is dat ik het best erg vind dat mensen van elkaar houden en het soms niet eens durven toe te geven. Ik heb er nog iets aan aangepast, omdat ik vond dat dat er bij moest.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:35 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)

    mensen het is een verhaaltje, het is fictie, iets wat ik heb bedacht, voor het geval jullie het niet wisten, toch dankjulliewel dat jullie het mooi vinden, en wat ik er mee bedoel is dat ik het best erg vind dat mensen van elkaar houden en het soms niet eens durven toe te geven. Ik heb er nog iets aan aangepast, omdat ik vond dat dat er bij moest.


    Okee, ik begrijp het. Maar het gebeurd ook echt vaak in het echte leven, vandaar.


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Okee, ik begrijp het. Maar het gebeurd ook echt vaak in het echte leven, vandaar.

    ik weet het, maar het is dan ook realistic fiction, een verzonnen verhaal dat toch echt lijkt.
    ik zit er om te denken om hier een echt verhaal van te maken, wie is voor?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)
    ik weet het, maar het is dan ook realistic fiction, een verzonnen verhaal dat toch echt lijkt.
    ik zit er om te denken om hier een echt verhaal van te maken, wie is voor?


    Als je veel inspiratie hebt, waarom niet?


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Als je veel inspiratie hebt, waarom niet?

    goed punt


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.