• Hoi Hoi

    ik ben heel erg nieuwsgierig waar er allemaal sneeuw ligt.
    vermeld als je wil waar je bent (ik kom je niet opzoeken !!!)
    en in welk land >> Nederland of Belgie of ergens anders ;)

    Ikzelf woon in Utrecht te Nederland.

    (A)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Arnhem! ^^
    jeffreyfotografie.nl voor een paar sneeuw foto's ^,^


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    WriterBoy schreef:
    Arnhem! ^^
    jeffreyfotografie.nl voor een paar sneeuw foto's ^,^

    Geen reclame maken buiten de daarvoor bestemde subforums.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In Rotterdam (Nederland) lag vanochtend een dun laagje, maar het is nu gelukkig al bijna gesmolten :')


    El Diablo.

    Wiarda schreef:
    Hier in Alkmaar ligt het ook. D: Het is dat ik vandaag te ziek was om naar school te gaan, maar anders had ik nu door die rotsneeuw naar Bergen moeten fietsen en ze halen de sneeuw (bijna) nooit weg in de polder. Yuck.

    Hé, ik woon vlakbij Alkmaar.
    Hier in Castricum wel sneeuw, inmiddels gelukkig het meeste weg en thank god is het niet zo glad geweest, anders was ik echt chagrijnig geworden x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    In Maastricht ligt NIETS. Meh, ik wil sjneeuw..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor morgen geven ze hier in Zuid-Holland, Spijkenisse( Dicht bij Rotterdam) code oranje: Extreem weer.
    Yaayyyy ._____.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Morgen valt er hier tussen de 20 - 30 cm sneeuw >.< Vorstenbosch - Noord-Brabant (Tussen Eindhoven-Den Bosch)

    Reeuwijk hier en vanacht omt er 10 tot 20 cm bij dat wordt lopen naar school =.=


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    WriterBoy schreef:
    Arnhem! ^^
    jeffreyfotografie.nl voor een paar sneeuw foto's ^,^

    Hallo mede Arnhemmer ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Arnhem+omringende dorpen Sneeeeeuw :D


    Tijd voor koffie.

    Newell schreef:
    (...)
    Hallo mede Arnhemmer ;3


    Wow, nog een mede-Arnhemmer :3


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Wow, nog een mede-Arnhemmer :3

    Maar van jou wist ik het al ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.


    Life is hard and then we die

    Epen, Nederland, sneeuw!
    T is wel al veel minder als gister, bijna weg, maar als ik op de voorspellingen af moet gaan, komt het er morgen weer tiendubbel bij :p

    Ik vind t niet erg though, ik heb net officieel besloten dat ik morgen niet naar school ga :Y) Ik bedoel, ik moet met de bus én trein, ik ga nooit op tijd komen haha xd


    Inspiration can hit you any time

    Ik hou van de sneeuw hier in purmerend^^ Ik heb morgen de eerste twee uur vrij dankzij de sneeuw. En heel misschien de heel dag, maar ik ga daar niet vanuit.


    We've lived in the shadows for far too long.