• Hoi Hoi

    ik ben heel erg nieuwsgierig waar er allemaal sneeuw ligt.
    vermeld als je wil waar je bent (ik kom je niet opzoeken !!!)
    en in welk land >> Nederland of Belgie of ergens anders ;)

    Ikzelf woon in Utrecht te Nederland.

    (A)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Alles is koud, wit, en bleh. Ik haat sneeuw. Waar zijn die mensen met hun global warming als je ze nodig hebt?


    quidquid excusatio prandium pro

    Zo. Ontzettend. Koud. Echt, blegh, haat dit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hier in Amsterdam komt het ook nog steeds naar beneden gevallen...

    Moet zo alleen van amsterdam naar Den Bosch met de trein.... xD Tot nu toe zijn alle treinen richting Eindhoven (de trein die ik dus moet hebben) uitgevallen en ook die richting Nijmegen xD... Er rijdt af en toe een 'extra' intercity naar Nijmegen (weet alleen niet waarom ze het 'extra' noemen,, want de 'normale' rijden niet eens, maargoed)... Kan op het moment alleen nog niet kijken welke treinen er rond 12 uur rijden.... xD ben benieuwd hoelang ik erover ga doen (moet er om half 2 zijn xD)...

    Hier in Nijverdal, Overijssel, Nederland ligt ook een mooi pak, daardoor ben ik vandaag sneeuwvrij ^^


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Hier in A'dam sneeuwt het op dit moment en er ligt redelijk veel. En ik heb nu ook sneeuwvrij omdat de treinen die ik moet hebben zijn uitgevallen, joepie. \o/

    RainbowDash schreef:
    Alles is koud, wit, en bleh. Ik haat sneeuw. Waar zijn die mensen met hun global warming als je ze nodig hebt?


    Winter is coming.

    Hier in Brielle (NL)ligt eindelijk een laagje sneeuw,maar dat zal niet lang duren want het regent ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hier baal ik van, ik kan dus niet naar huis. De bussen rijden niet meer tot nader bericht. :(



    Jep. Een beetje :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    whow, ze zeggen dat er straks rond 12 uur hier echt een sneeuwstorm komt en dan mag ik dus naar huis.. omdat ik eignelijk tot kwart over 5 les heb, maar we dan waarschijnlijk niet meer thuis komen omdat iedereen uit mijn klas van ver komt. dus stiekem hoop ik dat het zo echt enorm hard gaat sneeuwen en dat ik dan nog net de laats rijdende metro kan pakken en naar huis mag, inplaats van dat ik straks om half 7 pas thuis ben ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hier ligt sneeuw, im Osten! Beetje magertjes helaas, I wanna see chaos and mayhem, ofwel: mooi dik pak sneeuw, liefst tien graden onder nul.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alphen aan den Rijn, mijn hele tuin ligt vol. Eén voordeel; ik hoef de sneeuw niet te gaan trotseren. Ik zit namelijk ziek thuis. Alhoewel dat ook niet het allerbeste is, ik vind het nog altijd beter dan dat ik straks een sneeuwstorm moet gaan trotseren die is voorspelt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hier waar ik stage loop in Schiedam daar sneeuwt het niet, maar het gras en de straten heeft wel modder en sneeuw


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    In ieder geval reden heel veel treinen niet of hadden vertraging, of stopte niet bij een stagion waar ze moesten stoppen pfff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ja,, dat had ik dus xD zou een zogenaamde extra intercity naar nijmegen pakken.. reed die dus gewoon door zonder te stoppen.. stond ik dan xD... nu ben ik waarschijnlijk een half uur tot 45 minuten te laat op school..